عسل مانوکا و وحشی چه تفاوتی دارند؟

 

عسل وحشی از جمله عسل هایی است که داراری طعم و عطری بینظیر و دارای رنگ طبیعی می باشد که یافتن آن به این راحتی ها نیز نمی باشد و با توجه به افزایش روز افزون افراد سودجو در زمینه فروش این نوع عسل بایستی حتما در نظر داشت که از افرادی که دارای صلاحیت فروش و تولید عسل می باشند خریداری کرد.

این نوع عسل به علت دارار بودن خاصیت درمانی بالایی که دارد می تواند یک درمانگر طبیعی برای انواع بیماری های انسان باشد که  میتواند به نوعی به مانند معجزه عمل نماید و در درمان انواع امراض گوناگون کمک کننده و  درمانگر باشد.در ادامه این مقاله به شرح برخی از فواید و خاصیت های این نوع عسل خواهیم پرداخت.

خواص عسل وحشی

خواص عسل وحشی عمدتا به علت عدم دخالت انسان در فرایند تولید این عسل می باشد که این نوع عسل به صورت کاملا طبیعی و در دل طبیعت توسط زنبور عسل تولید می گردد این نوع عسل سرشار از انواع خواص ضد ویروسی؛ضد قارچی؛ضد باکتریایی؛داراری مواد معدنی؛دارای آنتی اکسیدان؛دارای ویتامین ها و.. می باشد که بسیار متمایز کننده است.

عسل مانوکا چیست؟

عسل مانوکا یکی از با کیفیت ترین و گران قیمت ترین عسل های موجود در بازار می باشد که خواص درمانی و زیبایی بسیاری به آن اتلاق می شود.

عسل مانوکا چیست؟همانطور که سایر عسل های موجود به مانند نام آنها از شهد گل های آنها به عمل می آید همانند عسل آویشن،عسل گون،عسل چهل گیاه و...این نوع عسل نیز بر اساس نام خود از شهد گلهای درختان مانوکا که عمدتا در مناطق دور افتاده کشور نیوزلند و نیز استرالیا یافت میشود بوجود می آید.

این نوع عسل دارای رنگی متفاوت تر با سایر عسل ها میباشد و شفاف نیست و طعمی شیرین تر نسبت به سایر عسل ها دارد.

گونه های بسیاری از درختان و بوته های مانوکا در سراسر دنیا وجود دارد که تنها 3 الی 4 نوع از این گونه ها رویش پیدا میکنند که از شهد آنها این محصول بوجود می آید.

یکی از عمده ترین و شناخته شده ترین محصول کشور نیوزلند همین عسل میباشد که کشور نیوزلند با ساخت برندینگ نسبت به این عسل آنرا به جهانیان معرفی کرده است.

برای خرید  انواع عسل های طبیعی، می توانید به صفحه خرید عسل فروشگاه اینترنتی عسلو مراجعه کنید!

خرید عسل

تفاوت عسل وحشی و مانوکا

تفاوت عسل وحشی و مانوکا عمدتا می توان گفت که در نوع شهدی است که این عسل ها از آنها فراوری می گردد چرا که هر دو این نوع عسل عسلهایی می باشند که به صورت کاملا طبیعی و بدون دخالت انسان به عمل می آیند ولی عسل مانوکا در کشور نیوزلند عمدتا تولید می گردد که به علت برندینگ این نوع محصول با عنوان یکی از تولیدات این کشور مزارع پرورش این نوع درخت افرایش یافته است که کمی از حالت طبیعی و وحشی بودن آن کاسته شده است ولی به صورت کلی و عمده فرق این دو نوع عسل در فواید و خواص های آن ها می باشد که آن هم به علت تولید و فراوری این دو نوع عسل از شهد گل ها و درختان متفاوت می باشد که هرکدام به نوبه خود دارای خواص و فواید بسیاری می باشند.

از عمده خواص عسل مانوکا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشکلات گوارشی

آکنه و اگزما

عفونت های باکتریایی

سوختگی

زخم معده

التهاب لثه

تسکین گلو درد

آلرژی و سینوزیت

مراقبت از زیبایی و افزایش سلامت پوست

بهبود خواب

از عمده خواص عسل وحشی نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خاصیت آنتی بیوتیکی

جوانسازی پوست

تقویت قوای جنسی

درمان سرطان

نشاط آور

ضد استرس

ضد پیری

و...

می باشد که مشاهده می گردد این دو نوع عسل در خواص و فواید ها باهم تفاوت دارند که آن هم به علت شهدی است که زنبورهای عسل از آنها تولید عسل می کنند.گ

خرید عسل از عسلو

فروشگاه  اینترنتی عسلو با تکیه بر توان متخصصین دانش آموخته و با تجربه خود در زمینه تولید عسل های با کیفیت ومرغوب و با رعایت بالاترین استاندارد ها و با داشتن برگه های آزمایش خالص بودن عسل های خود در تلاش است تا با فراهم آوردن محصولی با کیفیت و در خور شان شما هموطنان عزیز لبخند رضایت بخش و فراهم آورنده لحظاتی شیرین برای شما عزیزان باشیم.

خرید عسل از عسلو

فروشگاه اینترنتی عسلو دارای ای نماد و مجوزهای لازم این حوزه می باشد. برای خرید بهترین و طبیعی ترین نوع عسل از این وب سایت می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

کدخبر: 934237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟