آموزش اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس از ثبت نام تا معاملات فارکس bingx

 

bingx بینگ ایکس یک صرافی ارز دیجیتال با قابلیت داشتن معاملات فارکس است. اگر می‌خواهید پا به دنیای رمزارزها بگذارید، لازم است برخی اصول را از همان ابتدا رعایت کنید تا در خلال انجام معاملات، با مشکل مواجه نشوید. نخستین نکته این است که با اطلاعات کامل اقدام به معامله کنید. بدون داشتن آگاهی و مهارت، تریدینگ به نتیجه نمی‌رسد. به‌عنوان مثال، علاوه‌بر استراتژ‌ی‌های معاملاتی، باید بدانید که انتخاب صرافی مناسب تا چه اندازه می‌تواند کیفیت معاملات شما را افزایش دهد.

در چند سال اخیر، بسیاری از صرافی‌های بزرگ در دنیا، از ارائه خدمات به ایرانیان منع شده‌اند. از این رو امکان دسترسی به این صرافی‌ها را از داخل ایران را نخواهیم داشت. به همین دلیل بسیاری از افراد، به صرافی‌های ناشناسی مراجعه می‌کنند که همچنان به ایرانیان خدمت‌رسانی می‌کنند، اما به اندازهٔ کافی شفاف نیستند. این مسئله از نظر امنیتی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و ممکن است سبب از دست رفتن سرمایه‌تان شود. در ادامهٔ این مقاله، با معرفی اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx، دری جدید برای معاملات ارز دیجیتال را پیش‌رویتان می‌گشاییم.

با صرافی بینگ ایکس و خدمات آن آشنا شوید

صرافی بینگ ایکس یک صرافی ارز دیجیتال معتبر است که فعالیت خود را از سال 2018 در کشور سنگاپور آغاز کرده و حالا به بیش از 100 کشور در سرتاسر دنیا خدمات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. این صرافی همپای برترین صرافی‌های دنیا حرکت کرده و به‌روزترین خدمات را ارائه می‌کند. جالب است بدانید که بینگ ایکس بزرگ‌ترین پلتفرم کپی تریدینگ در دنیاست و به‌راحتی می‌توانید از آن برای کپی کردن معاملات تریدرهای معروف استفاده کنید.

طی رتبه‌بندی اعلام‌شده، در حال حاضر اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx در رتبهٔ 37‌ام بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا قرار دارد. با توجه به محدودیت‌هایی که برای ما وجود دارد، این صرافی با چنین رتبه‌ای، می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. از سوی دیگر، فعالیت بیش از 5 میلیون نفر در این صرافی نشان می‌دهد که بینگ ایکس کارایی خود را طی این چند سال اثبات کرده‌است. نکتهٔ مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم، این است که علاوه‌بر معاملات رمزارز، بینگ ایکس از معاملات فارکس نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از آن به‌عنوان یک بروکر فارکس نیز استفاده کنید.

نحوهٔ دسترسی به صرافی bingx

مهم‌ترین مزیت بینگ ایکس برای ایرانیان، این است که به‌راحتی می‌توانند به وب‌سایت آن دسترسی داشته باشند. وب‌سایت صرافی بدون نیاز به فیلترشکن در دسترس شماست و تنها کافیست آدرس سایت را وارد کنید تا به سرعت به صفحهٔ اصلی هدایت شوید. علاوه‌بر آن، اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx نیز دسترسی راحت‌تر به این پلتفرم را ممکن می‌سازد. شما با دانلود بینگ ایکس برای ویندوز، دانلود بینگ ایکس برای آیفون و همچنین اندروید، می‌توانید در عرض چند ثانیه، به پلتفرم دسترسی داشته باشید.

صرافی bingx

مزایای صرافی bingx برای ایرانیان

اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx و کل این پلتفرم مزایای متعددی دارند که این مزایا برای ایرانیان بسیار پررنگ‌تر نیز هست. چند مورد از مهم‌ترین این مزایا را در ادامه بررسی کرده‌ایم تا به واسطهٔ آن‌ها، تصمیم‌گیری آسان‌تری داشته باشید:

  • صرافی بینگ ایکس نیازی به احراز هویت ندارد. به همین خاطر می‌توانید بدون نگرانی، پس از ورود به صرافی بینگ ایکس، فعالیت خود را آغاز کرده و بدون احراز هویت، روزانه تا سقف 50 هزار دلار برداشت کنید.

  • کارمزد صرافی bingx بسیار پایین است و معاملاتی مقرون‌‌به‌صرفه را برایتان رقم می‌زند. به‌طور میانگین، کارمزد انجام معاملات در بینگ ایکس برابر با 0.04 درصد است که هم‌تراز با صرافی‌هایی چون بایننس در نظر گرفته شده‌است.

  • صرافی بینگ ایکس امنیت قابل قبولی را برای حساب‌های خود فراهم کرده‌است. یک تیم کارشناسی حرفه‌ای برای تأمین امنیت صرافی در نظر گرفته شده که دائماً برای تقویت این سیستم تلاش می‌کنند.

  • امکانات قابل‌توجهی در صرافی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به‌عنوان مثال، پشتیبانی از معاملات اسپات، فیوچرز، کپی تریدینگ و ... می‌توانند تنوع مطلوبی به استراتژی‌های معاملاتی شما ببخشند.

  • بیش از 500 رمزارز توسط اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx ارائه می‌شوند. از ارزهای اصلی مانند بیت کوین، اتریوم و تتر گرفته تا انواع میم کوین‌ها را می‌توانید در این پلتفرم خرید و فروش کنید.

  • نقدینگی بالا سبب شده‌است تا انجام معاملات در این مجموعه به سادگی پیش برود. برای خرید و فروش رمزارزهای خود، هیچ نگرانی‌ای نخواهید داشت.

اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس

نحوهٔ ورود به صرافی بینگ ایکس

برای ورود به صرافی بینگ ایکس، باید از طریق وب‌سایت ثبت‌نام کرده و سپس از طریق اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx، دسترسی آسان داشته باشید. پس از آن‌که وارد وب‌سایت شدید، در همان صفحهٔ اصلی پیش‌ِروی شما، فیلدهایی برای وارد کردن ایمیل و رمزعبور وجود دارد. اگرچه می‌توان با شماره نیز وارد شد، اما پیشنهاد می‌کنیم از آدرس ایمیل استفاده کنید. پس از آن‌که ادرس ایمیل و رمز عبور مدنظر خود را وارد کردید، کد تأیید و همچنین پازلی برای شما ارسال می‌شود. با وارد کردن کد و تکمیل پازل، مراحل ورود به صرافی bingx تکمیل خواهد شد. برای توضیح مرحله‌به‌مرحلهٔ ورود به صرافی bingx، می‌توانید سری به وب‌سایت بینگ ایکس فارسی بزنید.

چگونه معاملات فارکس را در بینگ ایکس انجام دهیم؟

همان‌طور که گفته شد، معاملات فارکس نیز بخش قابل توجهی از اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx هستند که انجام معاملات حوزهٔ فارکس را نیز برایتان تسهیل می‌کنند. اگر قصد انجام این‌گونه تبادلات را دارید، می‌توانید تنها با چند کلیک، وارد بخش معاملات فیوچرز استاندارد شده و از قسمت جفت ارزها، جفت ارز موردنظر خود را انتخاب کنید. اطلاعات کاملی دربارهٔ نحوهٔ انجام معاملات فارکس در bingx، در وب‌سایت آموزشی بینگ ایکس فارسی قرار داده شده‌اند. به کمک این مطالب، می‌توانید بی‌هیچ دردسری فعالیت در این کارگزاری را آغاز کنید.

کلام آخر

برای دسترسی به اپلیکیشن صرافی، کافیست در صفحهٔ اصلی بینگ ایکس فارسی قسمت «ثبت‌نام در bingx» را انتخاب کنید. لینک دانلود بینگ ایکس برای ویندوز و دانلود بینگ ایکس برای آیفون نیز در این صفحه قرار داده شده‌اند. پس از ثبت‌نام در وب‌سایت بینگ ایکس، حتماً از اپلیکیشن آن برای دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر استفاده کنید. بینگ ایکس تحولی عظیم در معاملات شما به وجود خواهد آورد.

منبع: صرافی bingx بینگ ایکس

 

کدخبر: 919116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟