همراه بانک سینا، بانک همیشه همراه

 

از این رو یکی از تغییرات اخیر نظام بانکداری در سرتاسر جهان، رونمایی و استفاده از همراه بانک ها یا به عبارتی برنامه هایی می باشد که بی شک می تواند برای هر یک مشتریان بانک ها بسیار کارآمد و موثر واقع شود که مشتریان با استفاده از این برنامه ها می توانند کارهای روزمره و ساده خود را که در گذشته می بایست مدت زمان زیادی را صرف آن می کردند را بدون صرف هر گونه زمان در آن لحظه انجام دهند.

به لطف اپلیکیشن‌های بانکی، این روزها دیگر کمتر برای انجام هر گونه عملیات مالی و بانکی نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها یا خودپردازها داریم. این برنامه‌ها با کاربردهای متنوع خود، بخش قابل توجهی از عملیات‌های بانکی را پوشش می‌دهند. علاوه بر اپلیکیشن‌های پرداخت، هر بانکی نیز این روزها اپلیکیشن خاص خود را دارد و بانک سینا نیز با ارائه همراه بانک سینا، برنامه‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا بتوانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، بسیاری از عملیات‌های بانکی مدنظر خود را به صورت الکترونیکی و با این اپلیکیشن پیگیری کنند.

 انتقال وجه به مخاطبان، پرداخت قبض با استفاده از بارکدخوان، مشاهده و پرداخت تسهیلات، امور مربوط به چک تنها قسمتی از خدمات ارائه شده توسط موبایل بانک سینا است که هر کسی تنها با گرفتن یک نام کاربری و رمز عبور از بانک توانایی دسترسی و استفاده از انها را دارد.

در اپلیکیشن همراه بانک سینا بخشی مخصوص به تسهیلات قرار گرفته که به شما کمک می‌کند تا علاوه بر وضعیت آخرین تسهیلات مثل تاریخ سررسید اقساط، تعداد اقساط و مبلغ هر قسط، به لیستی کلی از تسهیلات نیز دسترسی داشته باشید.

دیگر قابلیت کاربردی تعبیه شده در همراه بانک سینا، اختصاص بخشی برای مدیریت چک‌ها با امکان ثبت چک جدید است که برای افرادی که از دسته چک استفاده می‌کنند، یک قابلیت ضروری و بسیار کاربردی به شمار می‌رود.

یک سری قابلیت جالب دیگر نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده تا هم کار با آن بسیار ساده باشد و هم نیاز به استفاده از برنامه‌های مکمل در کنار همراه بانک سینا احساس نشود. برای مدیریت بهتر هزینه‌ها و درآمد، امکان حساب‌داری شخصی ایجاد شده و به کمک آن بهتر می‌توانید از دخل و خرج خود باخبر باشید. قابلیت دسته‌بندی تراکنش‌ها نیز به شما کمک می‌کند تا با دسته‌بندی و یادداشت‌گذاری برای تراکنش‌های انجام شده، بتوانید لیست‌های شخصی‌سازی‌شده و مناسبی را از تراکنش‌های خود در اختیار داشته باشید.

امکان ورود به برنامه با استفاده از اثر انگشت یا تشخیص چهره نیز این روزها یکی از قابلیت‌های استاندارد و معمول برای این‌گونه اپلیکیشن‌ها به شمار می‌رود که باعث می‌شود تا نیازی به وارد کردن مشخصات، هر بار که قصد ورود به برنامه را دارید، نباشد.

همراه بانک سینا

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه همراه بانک سینا:

  • مشاهده لیست تمامی سپرده ها، اعلام موجودی و صورت حساب ها
  • امکان انتقال وجه داخلی و بین بانکی در سریع ترین زمان ممکن
  • انتقال وجه به سپرده های دیگران
  • انتقال وجه مستمر (انتقال وجه زمان دار به تاریخ آینده)
  • انتقال وجه بین بانکی پایا و ساتنا
  • مدیریت و دریافت آسان گزارشات چک ها (گزارش وضعیت دسته چک ، گزارش وضعیت چک های واگذار شده به سپرده)
  • مدیریت چک (گزارش وضعیت دسته چک ، گزارش وضعیت چک های واگذار شده به سپرده)
  • دسترسی به امکانات فوق العاده مدیریت کارت ها نظیر انسداد، تغییر رمز دوم و …
  • خرید شارژ مستقیم برای تمامی اپراتور ها
  • سیستم فوق العاده قفل خودکار
  • توانایی استفاده از بارکد خوان برای پرداخت قبوض
  • استفاده از اثر انگشت برای ورود به برنامه
  • استفاده از واحد تومان در محیط برنامه
  • ویجت های صفحه نمایش اصلی برای دسترسی سریع به اطلاعات و خدمات

اپلیکیشن همراه بانک سینا با داشتن مجموعه ای از امکانات و قابلیت های فوق العاده توانسته است تا کنون توجه بسیاری از مشتریان و مراجعان بانک سینا را جلب نماید و خوشبختانه همراه بانک سینا برای دو سیستم عامل محبوب اندروید و iOS طراحی و منتشر شده است که شما می توانید این برنامه کاربردی را در این دو سیستم عامل دانلود و نصب کنید. 

اپلیکیشن همراه بانک سینا را از کجا نصب و راه‌اندازی کنم؟

همراه بانک سینا نسخه‌های مختلفی از اپلیکیشن خود را برای کاربرانی که از سیستم‌ عامل‌های گوناگون بهره می‌برند طراحی و عرضه کرده است. اگر کاربر سیستم‌های اندرویدی هستید، می‌توانید از اپ‌استورهای اندرویدی ایرانی یا گوگل‌پلی، این دو برنامه را نصب کنید. شاید هم علاقه‌مند به استفاده از نسخه‌های وب‌اپلیکیشن باشید که آن هم برای شما در نظر گرفته شده است. همچنین نسخه ios برای کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون در دسترس است. دانلود همراه بانک سینا برای ایفون به طور مستقیم از اپ‌استور اپل امکان پذیر نمیباشد، اما میتوانید به راحتی با خرید اشتراک سیبچه، این اپ و صدها اپ ایرانی دیگر را روی گوشی‌های خود نصب و از آن‌ها استفاده کنید. سیبچه یک راه حل آسان، ارزان و در دسترس برای استفاده از اپلیکیشن همراه بانک سینا و دنیای کاربردی اپ‌های خوب ایرانی برای کاربران ios است. 

نحوه فعال سازی اپلیکیشن همراه بانک سینا

  1. جهت استفاده از خدمات همراه بانک سینا، می‌بایست نام کاربری و رمز موبایل بانک را از یکی از شعب بانک سینا دریافت نمایید.
  2. نحوه برقراری ارتباط نرم افزار با بانک از طریق اینترنت می‎‌باشد.
  3. در خدمات مبتنی بر کارت، استفاده از رمز دوم کارت (رمز خرید اینترنتی) الزامی می‌باشد. این رمز را می توان از دستگاه‌های خودپرداز اخذ نمود.
  4. تغییر رمز دوم کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز ، سامانه اینترنت بانک وموبایل بانک امکان پذیر می‌باشد.

 

کدخبر: 917349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟