راهنمای خرید و انواع ماشین ظرفشویی دوو

 

کارخانه دوو به تازگی اقدام به تولید مدل های تازه ای از این نوع دستگاه با شرایط و ویژگی های خاص خود نموده است. با توجه به آخرین تحقیقات به عمل آمده اغلب محصولات کنونی شرکت دوو از کیفیت ممتاز و همچنین طول عمر نسبتا بالایی برخوردار هستند. در مقاله پیش رو به توضیحاتی پیرامون راهنمای خرید و انواع ماشین ظرفشویی دوو پرداخته شده است.

انواع ماشین ظرفشویی دوو

در حال حاضر ماشین های ظرفشویی دوو در انواع مدل های توکار، کوچک، قابل حمل و نقل و... ساخته شده که با توجه به نیاز مصرف کنندگان، قابل خریداری و استفاده می باشند. در ادامه به ویژگی های هرکدام از این نوع محصولات اشاره خواهند شد.

ماشین ظرفشویی دوو ایستاده

نخستین مدل از ماشین های ظرفشویی دوو نوع ایستاده آن می باشد. این نمونه از ماشین های ظرفشویی در مقایسه با سایر مدل ها دارای ابعاد بزرگ تری بوده و از ظرفیت بیشتری نیز به منظور قرار دادن ظروف درون خود برخوردار هستند.

ماشین ظرفشویی دوو رومیزی

ماشین های ظرفشویی رومیزی دارای حجم نسبتا کوچکی بوده و خانواده های نسبتا کم جمعیت می توانند به راحتی جهت تهیه آن ها اقدام نمایند. همچنین بهترین مکان برای قرار گیری این مدل از ماشین های ظرفشویی، بر روی کابینت و در نزدیکی سینک شست و شوی ظروف است. لازم به ذکر است که راهنمای خرید و انواع ماشین ظرفشویی دوو همواره یکی از موضوعات مورد بحث میان خریداران این نوع دستگاه محسوب می شود.

ماشین ظرفشویی دوو توکار

ماشین ظرفشویی دوو توکار

ماشین های ظرفشویی توکار در قیاس با مدل های ایستاده به مقدار فضای کمتری به منظور نصب نیاز داشته و برای قرار گیری در زیر سینک شست و شوی ظروف مناسب هستند.

نکات مهم و راهنمای خرید ماشین ظرفشویی دوو

همانطور که گفته شد، ماشین های ظرفشویی دوو در انواع مختلفی تولید می شوند. آشنایی با برخی نکات کلیدی در هنگام تهیه این نوع دستگاه بدون شک موجبات کسب رضایت هرچه بیشتر خریداران را فراهم خواهد ساخت.

ظرفیت ماشین ظرفشویی دوو

یکی از مواردی که پیش از اقدام برای خریداری ماشین ظرفشویی دوو همواره باید به آن توجه شود میزان ظرفیت دستگاه است. به طور کلی ماشین های ظرفشویی دوو در مدل های ۴ تا ۱۶ نفره در بازار موجود بوده که با در نظرگیری شرایطی همچون تعداد افراد خانواده و... می توان نسبت به انتخاب آن ها اهتمام ورزید.

تعداد سیستم های شست و شو در ماشین ظرفشویی دوو

اغلب مدل های ماشین ظرفشویی دوو دارای برنامه های مختلفی به منظور شست و شوی انواع ظروف آشپزخانه می باشند. گفتنی است که با فعالسازی برخی از این برنامه ها می توان به طور چشم گیری در مصرف آب، مواد شوینده و... صرفه جویی به عمل آورد. لطفا در ادامه مطلب با نکات بیشتر پیرامون راهنمای خرید و انواع ماشین ظرفشویی دوو ما را همراهی بفرمایید.

هزینه خرید ماشین ظرفشویی دوو

دیگر موضوعی که در هنگام خرید ماشین ظرفشویی دوو مطرح است، قیمت دستگاه می باشد. از این رو لازم است پیش از اقدام برای خرید ماشین ظرفشویی دوو ابتدا میزان بودجه ای که در اختیار داریم در نظر گرفته شود.

سیستم فیلترینگ آب در ماشین ظرفشویی دوو

در حال حاضر تقریبا اغلب مدل های ماشین ظرفشویی دوو مجهز به سیستمی به نام  فیلترینگ هستند. از آنجایی که آب لوله کشی موجود در منازل امروزی حاوی مقادیر زیادی املاح و رسوبات بوده موجب کاهش کیفیت فرایند شست و شو در دستگاه خواهند شد. علاوه بر آن وجود سیستم فیلترینگ در ماشین ظرفشویی دوو از آسیب رسانی به قطعات داخلی وسیله در برابر عوامل ذکر شده پیش گیری به عمل می آورد.

امکان ضدعفونی ماشین ظرفشویی دوو

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های تعبیه شده در برخی مدل های ماشین ظرفشویی دوو، قابلیت ضد عفونی است. این امکان به رعایت هرچه بیشتر نکات بهداشتی در عملکرد دستگاه کمک شایانی می نماید.

جنس محفظه ماشین ظرفشویی دوو

 محفظه های داخلی ماشین ظرفشویی دوو عموما از جنس استیل یا پلاستیک ساخته می شوند. بدیهی است که نمونه های استیل آن ها به دلیل برخورداری از برخی خواص مانند ضد زنگ بودن، استحکام بالاتر و جذب میزان آلودگی کمتر انتخاب ایده آل تری خواهند بود. راهنمای خرید و انواع ماشین ظرفشویی دوو موضوع مهمی است که خریداران این نوع وسیله می بایست آن را در نظر داشته باشند.

قابلیت جلادهندگی به ظروف در ماشین ظرفشویی دوو

از دیگر خصوصیات به کار رفته در جدیدترین مدل های ماشین ظرفشویی دوو می توان به ویژگی براق کنندگی اشاره کرد. این عملیات از طریق اضافه کردن محلول خاص به دستگاه در حین انجام فرایند شست و شو صورت گرفته که باعث درخشندگی بیشتر ظروف خواهد شد.

قابلیت شست و شوی میوه جات و سبزیجات در ماشین ظرفشویی دوو

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی دوو

جالب است بدانید یکی از ویژگی های منحصر به فردی که در برخی از مدل های ماشین ظرفشویی دوو به کار رفته است امکان شست و شوی میوه جات و سبزیجات است.

قابلیت شست و شوی قابلمه و دیگ در ماشین ظرفشویی دوو

ماشین های ظرفشویی مدل قدیمی غالبا تنها با هدف شست و شوی ظروف کوچک تر مانند بشقاب، کاسه و... ساخته می شدند. اما این روزها بسیاری از دستگاه های موجود در بازار امکان شست و شوی ظروف بزرگ تر همچون دیگ ها و قابلمه ها را نیز دارند.

سیستم شست و شو با بخار در ماشین ظرفشویی دوو

خوشبختانه وجود قابلیت شست و شو با بخار در بسیاری از مدل های ماشین ظرفشویی دوو سبب شده تا در مصرف آب و همچنین مواد شوینده صرفه جویی به عمل آید. همچنین با در اختیار داشتن این سیستم هر نوع آلودگی به سهولت از روی ظروف قابل رفع می باشند.

امکان تنظیم ارتفاع سبد در ماشین ظرفشویی دوو

یکی دیگر از ویژگی های به کار رفته در ماشین ظرفشویی دوو، قابلیت تنظیم ارتفاع سبد در برخی از آن ها است. این موضوع کمک کرده تا  بتوان ظروف بزرگ تر را نیز جهت انجام فرایند شست و شو به راحتی داخل دستگاه قرار داد. داشتن اطلاعات کافی در زمینه راهنمای خرید و انواع ماشین ظرفشویی دوو شانس انتخابی ایده آل را در نزد مشتریان افزایش خواهد داد.

وجود حسگر تشخیص حجم ظروف در ماشین ظرفشویی دوو

در برخی از مدل های ماشین ظرفشویی دوو، سنسور تشخیص حجم ظروف با هدف تنظیم مقدار آب و همچنین مواد شوینده جهت انجام فرایند شست و شو در دستگاه تعبیه شده است.

کلام پایانی

با در نظرگیری مطالب ذکر شده امید است که بتوان مناسب ترین نوع ماشین ظرفشویی دوو را با توجه به شرایط موجود انتخاب نمود. توصیه می شود که خریداری محصول مورد نظر حتی الامکان از طریق فروشگاه های معتبر صورت گرفته و پیش از آن مشخصات دستگاه نیز به خوبی مورد بررسی قرار گرفته باشند.

علاوه بر موضوعاتی که بدان اشاره شدند، شرایط مربوط به تعمیر ماشین ظرفشویی دوو هم بسیار حائز اهمیت می باشد. در حال حاضر مجموعه صفاهان سرویس نه تنها در زمینه این نوع وسیله بلکه پیرامون تعمیر ماشین لباسشویی دوو و دیگر محصولات لوازم خانگی خدمات لازم را به مراجعه کنندگان ارائه می نماید.

 

کدخبر: 916413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟