آموزش تعمیر تلویزیون ال جی + نحوه وصل شدن گوشی به تلویزیون

 

یکی از کاربردهای دیگر تلویزیون‌های هوشمند، اتصال موبایل است؛ ممکن است گاهی بخواهیم صفحه‌ی موبایل را بر روی تلویزیون نمایش دهیم و برنامه‌ها را بر روی تلویزیون تماشا کنیم و یا بر روی صفحه تلویزیون به فایل‌های داخل موبایل دسترسی پیدا کنیم. در ادامه روش اتصال موبایل به تلویزیون ال جی را برای شما توضیح خواهیم داد.

روش وصل کردن گوشی اندروید به تلویزیون ال جی

وصل شدن گوشی به تلویزیون ال جی

وصل شدن گوشی به تلویزیون ال جی کار سختی نیست و به سادگی می‌توان اتصال آن را به صورت بی‌سیم انجام داد. در ادامه مراحل اتصال موبایل به تلویزیون ال جی را خواهیم گفت:

با توجه به اینکه تلویزیون ال جی شما از نوع Net Cast و یا Webos است، نحوه اتصال تفاوت دارد. تلویزیون‌های Webos آن دسته از تلویزیون‌های ال جی هستند که دارای منویی به شکل گزینه‌های مورب در پایین صفحه بوده و برنامه‌ها و گزینه‌های متفاوت را در منوی مورب پایین صفحه دارند. مسیر دسترسی به منوی مربوط به اتصال موبایل به شکل زیر است:

  • تلویزیون‌های Net Cast LG: ورود به تنظیمات تلویزیون – منوی شبکه – انتخاب گزینه Miracast یا WiFi Screen share
  • تلویزیون‌های Webos LG : انتخاب کلید Home – انتخاب گزینه Screen Share از پایین صفحه

سپس در منوی موبایل گزینه‌ی مربوط به اتصال موبایل به تلویزیون برای مانیتورینگ کردن صفحه را انتخاب کنید؛ اگر گوشی شما دارای این قابلیت باشد، این گزینه در موبایل‌های اندرویدی متفاوت یکی از موارد زیر است:

Mirror Share

Screen share

Screen mirroring

Smart view

Play to

Display mirroring

البته ممکن است در برخی گوشی‌ها با نام دیگری باشد، و معمولا از معنای آن مشخص است که مربوط به مانیتورینگ موبایل بر روی تلویزیون است.

تلویزیون‌های ال جی

آموزش اتصال موبایل آیفون به تلویزیون‌های ال جی

برای اتصال گوشی‌های آیفون به تلویزیون ال جی، امکان اتصال بستگی به مدل آن دارد؛ تلویزیون‌های هوشمند ال جی با سیستم عامل NetCast امکان اتصال موبایل آیفون را ندارد اما در تلویزیون‌های هوشمند ال جی با سیستم عامل Webos 3.5 و بالاتر از آن که تلویزیون‌های مربوط به سال 2017 و بعد از آن می‌شود، می‌توان اتصال گوشی اپل به تلویزیون را انجام داد. تلویزیون‌های هوشمند Webos ال جی با ورژن 3.5 به بالا قابلیتی به نام Magic Mobile Connection دارد و این امکان را فراهم می‌کند که با استفاده از برنامه‌ی LG TV Plus و اتصال هر دو دستگاه به یک مودم، اتصال موبایل به تلویزیون را انجام دهید و از قابلیت‌های بیشتری نیز بهره ببرید.

برای اتصال از این طریق روش کافی است ابتدا برنامه‌ی LG TV Plus را بر روی موبایل نصب کرده و هر دو دستگاه را به یک مودم متصل کنید. سپس در منوی پایین صفحه گزینه‌ی مربوط به این برنامه را باز کنید و از قابلیت‌های آن بر روی تلویزیون استفاده کنید. این قابلیت‌ها شامل مانیتور کردن صفحه بر روی تلویزیون، دسترسی به برنامه‌های موبایل، کنترل کردن تلویزیون با موبایل و ... است. در نظر داشته باشید زمان اتصال موبایل به تلویزیون با این برنامه لازم است منوی موبایل انگلیسی باشد و همزمان 4 کاربر از این روش می‌توانند به تلویزیون وصل شوند.

برای اطلاع از جزئیات تنظیمات اتصال موبایل به تلویزیون ال جی و اطلاع از نکات پیرامون آن، راهنمای وصل شدن گوشی به تلویزیون ال جی را مطالعه بفرمایید.

تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون ال جی

اگر موبایل به تلویزیون شما وصل نمی‌شود و یا بخش وای فای تلویزیون شما دچار مشکل شده است، بهتر است یک مرتبه تلویزیون را بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید، زیرا ممکن است به دلیل هنگ کردن تلویزیون اتصال انجام نشود. اگر باز هم مشکل دستگاه رفع نشود، بهتر است کارشناس ماهر و مجرب تلویزیون‌های ال جی دستگاه را مورد بررسی قرار داده و عیب‌یابی و تعمیر را انجام دهند. اگر تلویزیون شما هم دچار این مشکل شده است، درخواست تعمیر تلویزیون ال جی ثبت نمایید و منتظر تماس کارشناس باشید؛ تکنسین تعمیرات ال جی در اسرع وقت مشکل دستگاه شما را رفع خواهند کرد.

 

کدخبر: 915546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟