از پرواز پپه جا نمانید!

 

پپه، ارز دیجیتال سبز این روزها یکی ازمحبوب ترین های بازار کریپتو شده است. به طوری که حجم معاملات پپه در چند روز اخیر چندین برابر بازار رمزارز ها شده.در این مقاله با پپه آشنا میشویم و تحلیل قیمت آینده پپه را میخوانیم.

پپه: یک رمزارز جدید با پتانسیل رشد بالا

پپه یک رمزارز جدید و محبوب است که برگرفته از شخصیت معروف میم «پپه قورباغه» است. پپه در اواسط ماه آوریل سال ۲۰۲۳ راه اندازی شد و در عرض دو هفته به لیست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار راه پیدا کردپپه یک رمزارز غیرمتمرکز و همتا به همتا است که از یک الگوریتم اجماع منحصر به فرد به نام اثبات سوختن (PoB) برای تأیید تراکنش‌ها در شبکه خود استفاده می‌کند. پپه برای استفاده در ارتباط با دارایی‌ها و خدمات دیجیتال مختلف طراحی شده است و جامعه‌ای پر جنب و جوش از توسعه‌دهندگان، علاقه مندان و هنرمندانی دارد. پپه قصد دارد با استفاده از شهرت میم کوین‌های معروفی مثل دوج کوین و شیبا اینو سبقت بگیرد و با سیاست‌های tax free، بازتوزیع و سوزاندن تعداد توکن قابل عرضه را کاهش داده و قیمت خود را افزایش دهد. پپه همچنین به عنوان یک ارز دیجیتال اجتماعی متفاوت است که به احترام شخصیت محبوب Pepe the Frog عمل می‌کند.

چرا پپه از بقیه متفاوت است؟

  • از شخصیت محبوب «پپه قورباغه» الهام گرفته است که در اینترنت بسیار معروف و پرطرفدار است.

  • از یک الگوریتم اجماع منحصر به فرد به نام اثبات سوختن (PoB) برای تأیید تراکنش‌ها در شبکه خود استفاده می‌کند که باعث می‌شود تعداد توکن‌های قابل عرضه کاهش یابد و قیمت آن افزایش پیدا کند.

  • برای استفاده در ارتباط با دارایی‌ها و خدمات دیجیتال مختلف طراحی شده است و جامعه‌ای پر جنب و جوش از توسعه‌دهندگان، علاقه مندان و هنرمندانی دارد.

  • به عنوان یک ارز دیجیتال اجتماعی، با هدف رشد مجدد بازار میم ‌کوین‌ها و سبقت گرفتن از توکن‌های محبوب دیگر مانند دوج کوین و شیبا راه‌اندازی شده است.

قیمت پپه به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت آینده پپه ممکن است تحت تأثیر چندین عامل قرار گیرد، از جمله:

تقاضا و عرضه:هرچه تقاضا برای پپه بیشتر باشد، قیمت آن افزایش می‌یابد و بالعکس

الگوریتم PoB : این الگوریتم با سوزاندن بخشی از توکن‌های پپه در هر تراکنش، مقدار پپه را در شبکه کاهش می‌دهد.

جذابیت و ابتکارات: پپه با استفاده از شخصیت محبوب پپه قورباغه، سعی دارد بازار میم ‌کوین‌ها را رونق بخشد و با توکن‌های دیگر رقابت کند. همچنین پپه با ارائه‌ی دارایی‌ها و خدمات دیجیتال مختلف، ارزش خود را به عنوان یک ارز دیجیتال اجتماعی نشان می‌دهد.

عوامل خارجی مانند رویداد‌های خبری، تغییرات قوانین و مقررات، رفتار سرمایه‌گذاران و تحلیلگران، نفوذ هکر‌ها و .... این عوامل ممکن است تأثیر مثبت یا منفی بر روحیه و رفتار بازار داشته باشند و در نتیجه قیمت پپه را تحریک کنند.

پپه  رمزارز جدید با پتانسیل رشد بالا

مقایسه پپه با شیبا اینو و دوج کوین، کدام یک بهتر است؟

برخی از نقاط قوت و ضعف پپه در مقایسه با دوج کوین و شیبا اینو عبارتند از:

نقاط قوت پپه:

پپه دارای تعداد محدود توکن‌ است و فقط ۱۰۰ میلیارد توکن پپه وجود دارد. این در حالی است که دوج کوین تعداد نامحدود توکن دارد و شیبا اینو هم ۱ هزار میلیارد توکن دارد. این محدودیت می‌تواند باعث شود پپه بتواند قیمت خود را حفظ کند و در برابر تورم مقاوم باشد.

پپه یک رمزارز خیرخواهانه است که قصد دارد بخشی از درآمدهای خود را به سازمان‌های حمایت از سگ‌ها اختصاص دهد. این می‌تواند جذابیت پپه را برای کسانی که به حفاظت از حقوق حیوانات علاقه دارند، افزایش دهد.

پپه یک جامعه فعال و پرشور در شبکه‌های اجتماعی دارد که به ترویج و حمایت از این رمزارز مشغول هستند. پپه همچنین توانسته است حمایت برخی از شخصیت‌های معروف مانند خوانند لیدی گاگا و بازیگر جان تراولتا را به خود جلب کند.

نقاط ضعف پپه:

پپه یک رمزارز جدید است که هنوز ثبات و اعتبار خود را در بازار نشان نداده است. پپه همچنین در صرافی‌های معتبر و بزرگ قابل خرید و فروش نیست و فقط در صرافی‌های کوچک و نامشخص موجود است. این می‌تواند باعث شود پپه با خطرات بالای امنیتی و تقلب مواجه شود.

پپه یک رمزارز میم (Meme) است که براساس چالش‌های شبکه‌های اجتماعی و علاقه عموم به قوباغه ساخته شده است. این می‌تواند باعث شود پپه فاقد هرگونه کاربرد عملی و ارزش ذاتی باشد و فقط به عنوان یک سرگرمی محسوب شود. پپه همچنین ممکن است با رقابت دوج کوین و شیبا اینو که قبلاً جای خود را در بازار رمزارز‌های مم (Meme) باز کرده‌اند، دست و پنجه نرم کند.

پیش بینی هوش مصنوعی از آینده قیمت پپه

بر اساس تحلیل ارزهای دیجیتال توسط میهن سیگنال، با استفاده از داده های تاریخی موجود و به کارگیری مدل های پیش بینی توسط هوش مصنوعی، حداقل و حداکثر قیمت پپه برای سال جاری و سال های آینده را ارائه می شود. بر اساس این پیش بینی ها، قیمت پپه در سال ۲۰۲۳، ۰.۰۰۰۰۰۱۹۶ دلار، در سال ۲۰۲۴، ۰.۰۰۰۰۰۲۷۷ دلار، در سال ۲۰۲۵، ۰.۰۰۰۰۰۳۷۷ دلار، در سال ۲۰۲۶ ۰.۰۰۰۰۰۵۶۸ دلار، در سال ۲۰۲۷، ۰.۰۰۰۰۰۸٫١٩ دلار، در سال 2028، 0.00001 دلار، در سال 2029، 0.00002 دلار و در سال 2030، 0.00002897 دلار خواهد بود.

پپه

چرا قیمت پپه افت کرده؟

قیمت پپه افت کرده است چون:

سرمایه گذاران اولیه پپه بعد از لیست شدن آن در صرافی های بزرگ مانند بایننس، سود خود را برداشت کرده و پپه های خود را به اتریوم تبدیل کرده اند.

فروشندگان کوتاه مدت پپه سعی کرده اند با فروش زیاد، بیشتر سود کنند

رقابت با سایر میم کوین ها مانند دوج کوین و شیبا اینو، بازار پپه را تحت تاثیر قرار داده است

چگونه پپه بخریم؟

برای خرید پپه، شما نیاز به یک کیف پول اتریومی دارید که توکن‌های استاندارد ERC-20 را پشتیبانی کند. مثلا کیف پول تراست والت یکی از بهترین گزینه های رایگان است. سپس شما باید از یک صرافی ارز دیجیتال که پپه را لیست کرده است، استفاده کنید. تاکنون چندین صرافی ارز دیجیتال مثل والکس و اوکی اکسچنج پپه را لیست کرده اند. اما توصیه میکنیم حتما رنکینگ بهترین صرافی های ایرانی را چک کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

منبع: میهن سیگنال – میهن بلاک چین – ارز دیجیتال

 

کدخبر: 894365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟