بهترین ارزهای دیجیتالی: کاردانو، سولانا و بایننس کوین!

 

در چشم انداز همیشه در حال تحول ارزهای دیجیتالی، چند بازیگر برجسته وجود دارند که توجه قابل توجهی را از سوی سرمایه گذاران و علاقه مندان به خود جلب کرده اند. در این میان کاردانو، سولانا و بایننس کوین به عنوان برخی از امیدوار کننده‌ ترین ارزهای دیجیتال در بازار رمز ارزها ظاهر شده‌اند. اگر دنبال سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستید یا به سادگی می خواهید از آخرین روندهای دنیای ارزهای دیجیتال مطلع شوید، جای درستی آمده اید. در این مقاله، بررسی خواهیم کرد که چرا باید روی این سه ارز دیجیتال محبوب سرمایه گذاری کرد و چرا در لیست بهترین ارزهای دیجیتالی برای سرمایه گذاری هستند.

بایننس کوین: غایت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

بایننس کوین که با نام BNB نیز شناخته می‌شود، ارز دیجیتال بومی صرافی بایننس، یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان است. بایننس کوین به دلیل موارد استفاده مختلف و کاربرد قوی در اکوسیستم Binance محبوبیت فوق العاده ای به دست آورده است.

یکی از عوامل کلیدی که بایننس کوین را متمایز می کند، مکانیسم منحصر به فرد سوزاندن توکن آن است. هر سه ماهه، بایننس 20 درصد از سود خود را برای بازخرید و سوزاندن توکن های بایننس کوین استفاده می کند که باعث کاهش کل عرضه و افزایش ارزش آن می شود. این مکانیسم کاهش تورم باعث کمبود بایننس کوین شده و آن را به گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاری تبدیل می کند.

کاردانو: بلاک چین نسل سوم با پتانسیل امیدوار کننده

کاردانو که به عنوان ADA شناخته می شود، یک پلتفرم بلاک چین نسل سوم است که هدف آن حل برخی از مبرم ترین مسائل در صنعت کریپتو مانند مقیاس پذیری، قابلیت همکاری و پایداری است. کاردانو که توسط تیمی از متخصصان مشهور از جمله چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران اتریوم توسعه یافته است، به دلیل رویکرد نوآورانه و فناوری پیشرفته خود توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

یکی از دلایل اصلی برجسته شدن Cardano مکانیسم اجماع منحصر به فرد اثبات سهام (PoS) آن است که Ouroboros نام دارد. برخلاف بلاک‌چین‌های سنتی اثبات کار (PoW) که به قدرت محاسباتی عظیم نیاز دارند، PoS به دارندگان ADA اجازه می‌دهد تا با قرار دادن توکن‌های خود در فرآیند اجماع شرکت کنند، که به امنیت شبکه و اعتبارسنجی تراکنش‌ها کمک می‌کند. این رویکرد انرژی کارآمد و پایدار، کاردانو را به عنوان یک مدعی برتر در رقابت برای بهترین پلتفرم بلاک چین قرار داده است.  تعهد به تعالی و بهبود مستمر، کاردانو را به یک انتخاب ترجیحی برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است.

 

سولانا، سریع ترین رمز ارز را در پینگی بخرید

سولانا: بلاک چین برق آسا با مقیاس پذیری بی سابقه!

سولانا، که در سال 2020 راه اندازی شد، یک پلتفرم بلاک چین با کارایی بالا است که به دلیل سرعت و مقیاس پذیری مشهور شده است. به همین دلیل ارز سولانا با نماد SOL، به سرعت در رتبه های بالاتری قرار گرفت و به یکی از برترین ارزهای دیجیتال در بازار تبدیل شد.

یکی از ویژگی‌های کلیدی که سولانا را متمایز می‌کند، سرعت پردازش سریع تراکنش‌های آن است. سولانا می تواند تا 65000 تراکنش در ثانیه (TPS) را پردازش کند که آن را به یکی از سریع ترین بلاک چین ها در جهان تبدیل می کند. این امر سولانا را برای برنامه‌هایی ایده‌آل می‌کند که به توان عملیاتی بالا نیاز دارند مانند: امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT).

 

خرید کاردانو با بهترین قیمت در صرافی پینگی

نحوه خرید کاردانو، سولانا و بایننس کوین

برای خرید ارزهای دیجیتال نظیر کاردانو، خرید سولانا و بایننس کوین با بهترین قیمت میتوانید از صرافی پینگی استفاده کنید. پینگی اولین صرافی ایرانی با امکان مراجعه حضوری، کیف پول با آدرس ثابت و پشتیبانی 24 ساعته واقعی است. برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در پینگی مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. ایجاد حساب کاربری: ابتدا در سایت رسمی پینکگی به آدرس https://pingi.co ثبت نام کنید.
  2. احراز هویت : انجام روند احراز هویت و ثبت اطلاعات کارت بانکی، طبق دستور پلیس امنیتی فتا در تمامی صرافی های ایرانی الزامی است. احراز هویت در پینگی اتوماتیک و هوشمند است و در کسری از ثانیه انجام می شود.
  3. واریز ریالی : کافیست تا کیف پول ریالی خود را با رفتن به درگاه بانکی به مبلغ دلخواه شارژ کنید.
  4. خرید کاردانو، سولانا و بایننس کوین و ...: پس از ورود به بازارهای معاملاتی (مارکت) یا بخش صرافی با حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار تومان می‌توانید ارز دیجیتال مد نظر خو را بخرید.

پیش بینی آینده ارزهای کاردانو، سولانا و بایننس کوین  

نام این سه ارز در لیست تمامی وب سایت های معروف بررسی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری نظیر investopedia، cointelegraph و priceprediction.net به عنوان برترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری درج شده است. برای مطالعه بیشتر در خصوص آینده ارزها از سال 2023 تا 2030 به بلاگ پینگی مراجعه کنید.

چطور کاردانو، سولانا و بایننس کوین خریداری شده را نگهداری کنم؟

پس از خرید ارز دیجیتال برای نگهداری آن میتوانید در صورت ثابت و اختصاصی بودن آدرس کیف پول ها از کیف پول صرافی استفاده کنید. برای انتقال ارزها به بستر شبکه ارز مبدا و مقصد توجه کنید تا در صورت انتقال دچار مشکل نشوید. به طور مثال ارز بایننس کوین روی بستر BEP-20 , BEP-2 را در صرافی میخرید برای انتقال به کیف پول باید آدرس ولت مربوط به شبکه ای که روی آن ارز خریداری کردید را انتخاب و ثبت کنید. چنانچه قصد استفاده از کیف پولهای نرم افزاری و سخت افزای را دارید استفاده از کیف پول های زیر پیشنهاد می شود:

  • کیف پول احتصاصی پینگی
  • کیف پول تراست ولت Trust Wallet
  • کیف پول اتمیک Atomic wallet
  • کیف پول ترزور Trezor
  • کیف پول لجر Ledger

نتیجه گیری

کاردانو یک پروژه بلندپروازانه است که هدف آن ارائه تمام ویژگی ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته سایر بلاک چین ها در یک مکان است. سولانا با وعده سریعترین بلاکچین به بازار آمده و در تلاش است تا این وعده را محقق کند. بایننس کوین نیز که به پشتوانه بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان و همینطور توکن سوزی و کاربردهایی که دارد باعث شده تا نام این سه ارز در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری به چشم بخورد. چنانچه قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال و همینطور خرید ارز دیجیتال دارید می توانید از صرافی پینگی برای معامله استفاده کنید. صرافی پینگی اولین صرافی با امکان مراجعه حضوری در اصفهان و همینطور ارائه دهنده کیف پول با ادرس اختصاصی و پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی نیازهای شما در سریعترین زمان ممکن است.

 

کدخبر: 886199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟