خرید جم فری فایر خیلی ارزان

 

بازی اندرویدی گارنا فری فایر یک بازی شگفت‌انگیز است که توسط کمپانی بازی‌سازی گارنا منتشر شده است و در آن باید با 49 بازیکن دیگر در 10 دقیقه مبارزه کنید و به‌عنوان آخرین پلیر زنده بمانید.

در فری فایر باکس‌ ها با قابلیت‌ های مختص وجود دارند که به بهبود شرایط در بازی کمک می‌‌کنند.

 در این بازی جذاب با خرید جم می‌توان بسیار سریع‌تر پیشرفت کرد و دشمنان را از بین برد. بازی Garena Free Fire در سال 2019 و 2020 به بهترین و معروف ترین بازی موبایل در صنعت گیم تبدیل شد و جایزه “بهترین بازی” را از Google Play در سال 2019 دریافت کرد.

جم فری فایر چیست؟

قبل از این که بخواهیم به سراغ روش خرید، مزایا و چگونگی استفاده از جم فری فایر برویم، بهتر است آشنایی کاملی نسبت به این آیتم داشته باشیم. جم فری فایر در واقع ارز درون این بازی است. با استفاده از این ارز می‌توان هرآنچه که لازم است را در بازی فری فایر خریداری کرد.

جم فری فایر ارزشمندترین آیتم بازی است و پلیری که به تعداد بیشتری از آن دسترسی داشته باشد، می‌تواند با سرعت بسیار بالاتری پیشرفت کند و رقبای خود را پشت سر بگذارد. در واقع خرید جم فری فایر خیلی ارزان همان چیزی است که سرعت پیشرفت بازیکنان را چندین برابر می‌کند.

مزایای خرید جم فری فایر

به شکل کلی خرید ماهانه فری فایر و خریداری جم این بازی یک مزیت بزرگ برای بازیکنان به شمار می‌آید. اما لازم است که بدانید با خریداری جم فری فایر، دقیقا چه امکاناتی برای پلیرها فراهم می‌شود. در ادامه با مزایای خرید جم فری فایر آشنا می‌شوید.

با دسترسی به جذاب‌ترین لباس‌ها کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنید

یکی از جذاب‌ترین امکاناتی که در بازی فری فایر وجود دارد، امکان شخصی‌سازی ظاهر کاراکترها با استفاده از انواع لباس‌ها است. با در اختیار داشتن جم بازی فری فایر می‌توانید لباس‌های موجود در بخش store را با چند کلیک ساده به دست آورید. در بخش store بازی فری فایر لباس‌های بسیار متنوع و جذابی وجود دارند که استفاده از هرکدام از آن‌ها ظاهر کاراکتر شما را بسیار جذاب‌تر خواهد کرد.

ارتقای لول در بازی فری فایر با لول اپ پس

لول بازیکنان در بازی فری فایر از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع بازیکنانی که در بازی فری فایر لول بالاتری دارند، به‌عنوان بازیکنان بهتری شناخته می‌شوند و از جوایز بیشتر نیز برخوردار هستند. در این میان با خرید لول اپ پس فری فایر ارزان می‌توان بدون انجام هیچ کاری لول خود را تا جایی که می‌خواهید، در چند ثانیه ارتقا دهید. میزان ارائه الماس‌ها با استفاده از لول اپس فری فایر را در مراحل مختلف بازی فری فایر با هم مرور می‌کنیم:

  • Level 2 : 200 diamonds
  • Level 4 : 50 diamonds
  • Level 6 : 50 diamonds
  • Level 8 : 50 diamonds
  • Level 10 : 50 diamonds
  • Level 13 : 50 diamonds
  • Level 16 : 50 diamonds
  • Level 20 : 50 diamonds
  • Level 25 : 50 diamonds
  • Level 30 : 50 diamonds

خرید لول آپ پس فری فایر راهی برای بیشتر زنده ماندن در این بازی و ثبت رکوردهای موفقیت خیره‌کننده است.

خرید لول آپ پس بازی فری فایر با استفاده از آیدی به دو روش انجام می‌شود

 

 لول آپ پس فری فایر نیز یکی از آیتم‌هایی است که با داشتن جم، در دسترس بازیکنان قرار دارد. خرید لول آپ پس فری فایر راهی برای بیشتر زنده ماندن در این بازی و ثبت رکوردهای موفقیت خیره‌کننده است.

امکان دریافت Elite Pass

الیت پس بازی فری فایر یکی از بهتری بسته‌هایی است که در این بازی وجود دارد. با استفاده از این پکیج می‌توان آیتم‌های مختلفی را از جمله انواع لباس‌ها، حیوانات همراه، پوسته اسلحه‌ها و بسیاری دیگر را به‌صورت تخفیفی خریداری کرد. برای دریافت الیت پس لازم است که حداقل از 499 جم برخوردار باشید. همچنین با داشتن 999 جم فری فایر می‌توانید اخرین الیت پس فری فایر را به دست آورید.

خرید استارتر پک

استارتر پک فری فایر در ابتدای شروع هر فصل از این بازی شروع می‌شود. معمولا استارتر پک فری فایر دارای اسکین کاراکتر ویژه، اسکین اسلحه، حیوان همراه و دیگر آیتم‌های ویژه است. با خریداری جم فری فایر می‌توان این استارتر پک‌ها را خریداری کرد و از آیتم‌های جذاب درون آن‌ها بهره برد.

جم فری فایر در چه بسته‌هایی به فروش می‌رسد

جم‌های فری فایر را می‌توان در بسته‌های مختلفی خریداری کرد. خریداری این جم‌ها از بسته‌هایی صدتایی شروع می‌شود تا بسته‌های دارای 4400 جم ادامه دارد. البته پیشنهاد می‌شود برای به دست آوردن جم ارزان فری فایر از خرید هفتگی فری فایر استفاده کنید. خرید هفتگی و خرید ماهانه فری فایر در واقع بسته‌هایی تخفیفی هستند که با قیمت بسیار پایین‌تر مقدار جم زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند.

روش‌های خرید جم فری فایر

با توجه به محدودیت‌های مربوط به تحریم، امکان خریداری جم فری فایر به‌صورت مستقیم فراهم نیست و کاربران ایرانی باید از خدمات یک وب‌سایت ایرانی معتبر استفاده کنند. با استفاده از خدمات بهترین سایت برای خرید جم فری فایر می‌توان این آیتم ویژه را بدون مواجه با موانع تحریم و مشکلات مربوطه در حین پرداخت، خریداری کرد.

از سوی دیگر یک فروشگاه ایرانی واسطه باید امکان خرید جم فری فایر با آیدی را نیز برای کاربران خود فراهم کند. خرید ۱۰۰ جم فری فایر با ایدی بسیار اقتصادی‌تر است و یک پیشنهاد ویژه برای بازیکنان به شمار می‌آید.

در بازی Free fire  همه چیز بسیار واقعی و با جزئیات دقیق طراحی شده است.

برای اجرای بازی فری فایر روی کامپیوتر، باید نسخه‌ 64 بیتی ویندوز 7، 8 یا 10 را روی سیستم خود داشته باشید

 

به طور کلی افزایش لول با خرید جم شامل تقویت سلاح و لوازم جنگی کاراکتر شما در بازی می‌شود و از این رو، زمانی که به اندازه کافی قوی شده باشید، کمتر کسی رقیب شما خواهد شد و در نتیجه به عنوان یک بازیکن برتر شناخته می‌شوید.

خرید جم فری فایر ارزان از آی گیم

آی گیم همواره تمام توان خود را در مسیر آسودگی گیمرهای ایرانی به کار گرفته است تا آن‌ها بتوانند با وجود تحریم‌ها و موانع مختلف از بازی‌های ویدئویی نهایت لذت را ببرند. گیمرها می‌توانند برای خرید ارزان جم فری فایر همین حالا به فروشگاه آی گیم مراجعه کنند. اگر به دنبال خرید ارزان جم فری فایر هستید، مراجعه به سایت آی گیم یک پیشنهاد شگفت‌انگیز برای شما است.

کدخبر: 884897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟