پرچم رومیزی یا تشریفات ؟ کدام یک برای مراسم ها رسمی تر است ؟

 

همان طور که می‌دانید، پرچم ها انواع مختلفی داشته و هر یک مختص به مکانی مشخص یا برنامه ای خاص ارائه می شوند. یکی از انواع پرچم های پرطرفدار موجود در بازار، پرچم های رومیزی و تشریفاتی هستند. این پرچم ها هر یک دارای خصوصیات مشخص و کاربردی خاص می باشند. نکته مهم در این رابطه این است که ما این دسته از پرچم ها را بشناسیم و بدانیم که بایستی در کجا از آن ها استفاده کنیم. به همین خاطر، تصمیم گرفتیم تا مطلبی در رابطه با تفاوت پرچم رومیزی و تشریفات را برای شما ارائه دهیم تا با توجه به آن، بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید که کدام پرچم مناسب مراسم شما است.

پرچم رومیزی چیست؟

در ابتدا به معرفی پرچم رومیزی می پردازیم. پرچم های رومیزی به دسته پرچم های کوچکی اطلاق می گردد که با پایه سنگی یا فلزی بر روی میز قرار می گیرند. این دسته از پرچم ها انواع مختلفی را با خود به همراه دارند و پارچه آن ها نیز عموما ساتن مات می باشد. کیفیت فوق‌العاده پرچم ها در کنار طرح شفافی که ارائه می دهند، باعث می شود تا به یکی از بهترین محصولات برای تبلیغات کسب و کار شما تبدیل شوند.

البته پرچم های رومیزی می توانند نماد یک موضوع خاص یا پرچم کشور نیز باشند. به عنوان مثال، در مجمع های بین المللی مشاهده می کنید که برای شناخت کشورها به یک دیگر، از پرچم های رومیزی استفاده می کنند. برای این که بهترین پرچم رومیزی را برای خود به همراه داشته باشید، بایستی مجموعه ای را برای فروش پرچم بیابید که از جدیدترین روش ها در کنار بهترین مواد اولیه به چاپ آن می پردازد.

پرچم تشریفاتی چیست؟

پرچم های تشریفاتی که به آن ها پرچم های ایستاده نیز گفته می شود، یکی از بهترین و کاربردی ترین پرچم ها در مراسم ها هستند. اصولا سازمان ها یا کسب و کارها از پرچم های تشریفاتی برای نشان دادن نماد برند خود یا لوگو استفاده می کنند. در مسابقات ورزشی نیز ما شاهد این پرچم ها هستیم که معمولا در بخش ورودی ورزشکاران نصب می شوند. پرچم های تشریفاتی، مهم ترین هویت بصری کسب و کار شما هستند و می توانند به خوبی آن را به نمایش بگذارند.

از طرفی دیگر، این پرچم ها توانایی ارائه جلوه ای خاص و برتر را به محیط مورد نظر شما دارند. به همین دلایل است که چاپ پرچم تشریفاتی بسیار بیشتر از پرچم های رومیزی، نیاز به دقت و وقت دارد؛ زیرا بایستی بسیار به جزئیات توجه کرد و طراحی پرچم نیز بدون هیچ مشکل و نقصی انجام شود. پرچم تشریفاتی، بهترین انتخاب برای بالا بردن درجه و رتبه یک مکان است.

خرید پرچم تشریفات

تفاوت پرچم رومیزی و تشریفات در چیست؟

حال که به طور کامل دانستیم پرچم رومیزی چیست و پرچم تشریفات نیز چه خصوصیاتی دارد، در این بخش به بررسی تفاوت پرچم رومیزی و تشریفات می پردازیم تا به هنگام خرید پرچم بتوانید بهترین انتخاب را از آن خود کنید.

  1. پرچم رو میزی ابعاد کوچکی داشته و مناسب برای قرار گیری بر روی میز است. از سویی دیگر، پرچم تشریفات دارای ارتفاع بلند بوده و به عنوان پرچم ایستاده معرفی می شود.
  2. پرچم های رومیزی عمدتا قیمت کمتری را به خود اختصاص می دهند، با این تفاوت که پرچم های ایستاده به دلیل این که مقدار بیشتری پارچه مصرف کرده و طراحی آن ها دقیق تر است، هزینه بیشتری دارند.
  3. معمولا ثبت سفارش پرچم های رومیزی به شکل عمده انجام شده و پرچم های تشریفاتی ثبت سفارش محدود دارند. البته اگر مجموعه ای معتبر مانند اریکه پرچم ایرانیان را انتخاب کنید، می توانید پرچم تشریفاتی را نیز به شکل عمده ثبت سفارش کنید.
  4. پرچم تشریفاتی مناسب برای مراسم های مهم بوده و معمولا در بخش های مشخصی از سالن قرار می گیرد. از طرفی دیگر، پرچم های رومیزی برای تمامی مراسم ها و مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پرچم رومیزی برای مراسم ها رسمی‌تر است یا تشریفات؟

پرچم رومیزی یا تشریفات، هر یک می توانند گزینه رسمی برای مراسم باشند؛ اما برای این که بهترین انتخاب را در این بین برای خود به همراه داشته باشید، بایستی به این موضوع توجه کنید که مراسم شما تا چه اندازه رسمی بوده و افراد چگونه در آن قرار می گیرند.

اگر به عنوان مثال قرار است محصولی تازه از برند خود را معرفی کنید، می توانید هم از پرچم های رومیزی و هم تشریفاتی استفاده کنید. اما اگر قرار است یک مجمع بین المللی را برگزار کنید، برای این که به این مراسم بدون دخالت افراد نظم ببخشید تا هر کس بتواند به درستی در مکان مورد نظر قرار بگیرد، بهتر است از پرچم های رومیزی استفاده کنید. از طرفی دیگر، اگر قیمت پرچم برای شما حائز اهمیت بوده و آنچنان که باید به رسمی بودن یا نبودن آن توجهی ندارید، پیشنهاد می کنیم از پرچم های رومیزی استفاده کنید.

اریکه پرچم ایرانیان، بهترین انتخاب برای چاپ پرچم

با دانستن تفاوت پرچم رومیزی و تشریفات، سوالی که پیش می آید این است که پرچم های خود را نزد کدام مجموعه به چاپ برسانیم تا اطمینان کامل از کیفیت آن داشته باشیم؟ برای پاسخ این سوال می توانیم اریکه پرچم ایرانیان را به شما عزیزان معرفی کنیم. با انتخاب اریکه پرچم ایرانیان، مزایای زیر را برای خود به همراه داشته و به راحتی می توانید پرچم مورد علاقه خود را ثبت سفارش کنید.

  • این مجموعه طراحی صفر تا صد پرچم شما را به راحتی انجام می دهد.
  • اریکه پرچم ایرانیان از ویژگی طراحی و ارسال فوری پرچم ها بهره‌مند است.
  • تمامی طرح ها قبل از چاپ ابتدا توسط شما بررسی و تایید می شوند.
  • ارسال تمامی پرچم ها توسط مجموعه اریکه پرچم ایرانیان کاملا ایمن انجام شده تا مشکلی برای محصولات ایجاد نشود.

کلام انتهایی

ما در این مطلب به تفاوت پرچم رومیزی و تشریفات پرداختیم. با توجه به نکاتی که خدمت شما ارائه دادیم، می توانید بهترین پرچم برای مراسم خود را انتخاب کرده و طراحی و چاپ آن را به مجموعه اریکه پرچم ایرانیان بسپارید. می توانید همین حالا با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

 

کدخبر: 882168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟