ماشین لباسشویی ات را سالم نگه دار!!!! با راهکاره های از تعمیرکاران با تجربه ی تعمیره

عمر ماشین لباسشوییت را حداقل 10 سال زیاد کن!!!

ماشین لباسشویی ها تاثیرات زیادی در زندگی روزمرگی ما انسان ها گزاشته اند و تقریبا همه ی افراد زندگی بدون ماشین لباسشویی را حتی تصور هم نمیکنند. با توجه به قیمت های لوزام خانگی در این روزها، خراب شدن و تعمیرات لباسشویی میتواند کلی هزینه برای ما داشته باشند از این رو تعمیرکاران مجرب و حرفه ایی تعمیره راه حل هایی ساده، اما بسیار مفید را با استفاده از تجربه ی چندین ساله خود برای همراهان همیشگی خودآماده کرده اند شما با رعایت کردن این نکات کم کم 10 سال به عمر ماشین لباسشویی خود اضافه کرده اید و در هزینه ها ی خود صرفه جویی کرده اید.

نکته ی اول: به اندازه ظرفیت ماشین لباسشویی لباس بریزید(بیشتر ار حد مجاز پر نکنید)

ماشین لباسشویی معمولا 7 و یا 11 ویا 14 کیلویی میباشند اگر نمیدانید که ماشین شما چند کیلویی میباشد؟ روی نوشته های روی خود دستگاه و یا دفترچه موجود میباشد. وقتی شما بیش از اندازه لباس را داخل ماشین لباسشویی بریزید به موتور آن فشار زیادی وارد کرده اید و به مرور زمان موتور دستگاه آسیب میبیند. همان طور که میدانید تعمیر موتور لباسشویی و تعمیر برد لباسشویی حایر  و بقیه ی برندها بسیار هزینه بر است.

نکته ی دوم: ماشین لباسشویی خود را با آب داغ شستشو دهید

برای جلوگیری از باکتری و رشد  قارچ ها که در اثر رطوبت به وجود می آیند و اثرات آن دقیقا روی پوست بدن ما و کودکان ما میباشد لازم است هر چند وقت یک دفعه آن را خالی روشن کنید  و با دمای بالا با مواد شوینده اجازه که داخل کابین تمیز و عاری از کثیفیها و آلودگی ها بشود.

نکته ی سوم: محفظه ی کشویی و جاپودری را تمیز کنید.

پودر ماشین اگر مدت زمان زیادی داخل جاپودری ماشین لباسشویی بماند میتواند باعث به وجود آمدن رسوبات سخت و انسداد لوله ها بشود. همیشه بعد از چند بار شستشو و استفاده از ماشین لباسشویی محفظه را بیرون کشیده و کامل شستشو دهید با همین رعایت نکات ساده احتیاجی به تعمیر ماشین لباسشویی حایر  و تمامی برندهای ایرانی و خارجی ندارید.

نکته ی چهارم: فیلتر های آب ماشین لباسشویی را تمیز کنید.

شستشو و تعویض دوره ایی فیلتر آب ماشین لباسشویی از وارد شدن هرگونه خاک, سایر آلودگی ها به داخل خود ماشین لباسشویی جلوگیری به عمل می آورید و عمر ماشین لباسشویی خود را به مرور زمان بالا میبرید. اما این فیلترها در ماشین لباسشویی کجا قرار گرفته اید؟ گاهی اوقات در مسیر آب ماشین یک عدد فیلتر وجود دارد. فیلتر ها ممکن است در ماشین لباسشویی ها  و برندهای مختلف  ممکن است در هر جایی باشند پس میتوانید در رابطه با تعویض فیلتر ماشین لباسشویی و محل قرار گیری فیلتر دستگاه خودتان با ما در تعمیره در تماس باشید و با شماره های شعبه مرکزی 02188448700 تماس بگیرید.

نکته ی پنجم : ماشین لباسشویی را نزدیک سینک یا حمام قرار ندهید

تعمیر ماشین لباسشویی حایر

رسیدن رطوبت به بدنه ماشین لباسشویی باعث ایجاد اتصال در سیستم برقی ماشین لباسشویی می شود. در نتیجه بدنه ماشین لباسشویی برق پیدا میکند. برای اینکه خیالتان راحت شود، پیشنهاد می کنیم ماشین لباسشویی را دور از مکان های خیس و مرطوب نصب کنید و حتما یک پریز مستقل برای آن در نظر بگیرید.

نکته ی ششم : برای آبکشی کمتر از یک برنامه حرارت بالا استفاده کنید

زمانی که شما درجه ی حرارت آب دستگاه خود روی اعدا بالا تنظیم میکنید علاوه بر مصرف انرژی زیاد طول عمر دستگاه خود را هم کاهش می دهید. پس اگر شما نمیخواهید هزینه های زیادی برای تعمیرات ماشین لباسشویی و قبوض برق  بپردازید سعی کنید در زمان آبکشی  لباس های خودتان با آب داغ انجام ندهید و با درجه ی پاییین آب انجام دهید پس اگر شما واقعا ضرورت بود از حرارت بالا استفاده کنید در غیر صورت با درجه های پایین و معمولی و مرسوم تر شستشو را انجام دهید.

نکته ی هفتم: دستگاه رو درست تنظیم کنید

تمام دستگاه های هوشمند  دارای تنظیمات خاصی میباشند که برای شستشوی انواع مختلف البسه مثل پنبه ایی، حساس، خیلی چرک، معمولی , پرده، کودک و نوزاد و ... هستند. بهتر است برای شستشو بهتر و سالم ماندن ماشین لباسشویی خود نوع پارچه و میزان چرک بودن لباس را متوجه بشید تا بتوانید تنظیمات درستی را انتخاب کنید. اگر شما این تنظیم ها رو درست انتخاب نکنید باعث تکانی های شدید و سر و صدا های عجیب و غریب میشود و سلامتی دستگاه شما را به خطر می اندازد.

نکته هشتم و آخر :جرم گیری و رسوب زدایی را به هیچ عنوان فراموش نکنید!!!

تعمیر برد لباسشویی

رسوب ها و باکتری و قارچ ها عضو از رطوبت و ماشین لباسشویی شما هستند شما بعد استفاده مدوام از ماشین لباسشویی ممکن است متوجه بشوید ماشین شما دیگر مثل سابق لباس هایتان را تمیز نمیشورد یا کلا کیفیتش اش نسبت به سابق کمتر شده است. اینجاست که شما باید بفهمید که دستگاه شما درگیر این رسوب ها و جرم ها شده است و باید هرچه سریعتر آن را برطرف کنید. بهتر است یا تکنیسین ها و تعمیرکاران ما در تعمیره تماس بگیرید تا سریعا مشکل را تا حاد تر نشده است برطرف کنیم. و شما را از شر این رسوبات و باکتری ها و قارچ ها که در لوله و سایر اتصالات و قطعات ماشین لباسشویی جمع آوری شده اند را از بین ببریم.

نکته ی طلایی : برای اینکه ماشین شما آسیب جدی نبیند

هر 6 ماه یک دفعه وضعیت ماشین لباسشویی خود را چک کنید و به آن رسیدگی کنید تا مطمین بشوید همه چیز تحت کنترل شما هست. یک تعمیرکار مجرب اگر هر 6 ماه یک دفعه دستگاه شما را سرویس کند تا مطمین شود ماشین لباسشویی شما به نحو احسن کار میکند و تمام مشکلات جزئی را برطرف میکند دستگاه شما مثل روز اول کار میکند ما در تعمیره یا تکنسین های حرفه ایی خود سعی میکنیم تمام هزینه های شما را کاهش دهیم و 15% تخفیف برای همراهان همیشگی خود در نظر گرفته ایم. مراقب باشید ماشین خود دست تعمیرکاران متفرقه نسپارید که صدمات جدی تری به دستگاه شما وارد نکنند.

کلام آخر از تکنسین های تعمیر لباسشویی تعمیره

اگر دستگاه خود را به تعمیرکاران متفرقه بسپارید :

دستگاه شما از حالت گارانتی خارج میشود.

دستگاه همیشه باید در منزل و تحت مراقبت و کنترل شما تعمیر بشود.

هزینه تعمیرات شفاف نیست و دارای ابهام میباشد.

اگر احتیاج به تعویض قطعه داشته باشید استفاده از قطعات فیک و نامرغوب می کنند.

تعمیرکاران متفرقه دوره حرفه ایی مطابق با استاندارهای روز را پشت سر نگذاشته اند.

بعد از تعمیر ضمانت تعهدی به شما نمیدهند.

ما در تعمیره دستگاه شما را زیر نظر خودتان و با ضمانت 12 ماهه برای تعویض قطعات و 15% تخفیف ارایه می دهیم و تمامی مدل ها و برندها چه قدیمی چه جدید را فقط کافیست با ما تماس بگیرید ما یک ساعته به منزل شما می آییم و دستگاه شما را عیب یابی می کنیم و برای تعمیر آن اقدام میکنیم مشکل دستگاه را سریعا برطرف میکنیم.برای داشتن هرگونه سؤال و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید 02188448700 شماره ی شعبه مرکزی ما میباشد ما در تمام تهران بزرگ شعبه داریم مادر کنار شما هستیم.

کدخبر: 878040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟