سریال رهایم کن ؛ معرفی کامل و تعداد قسمت ها

 

از بازیگران مشهور آن می توان به محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین ، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری اشاره کرد. این دومین ساخته شهرام شاه حسینی بعد از می خواهم زنده بمانم است که برای شبکه نمایش خانگی آماده شده است. ابتدا قرار بود نام این عاشقانه جذاب طوطیا باشد که بعد به رهایم کن تغییر نام داد. همچنین سرپرست نویسندگان و تهیه کننده رهایم کن، مجید مولایی است.

داستان رهایم کن درباره چیه؟

اگه بخوام به صورت خلاصه بگم سریال درباره دو برداری است که از خانواده ای سرشناس در شهرستان سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده و هاتف پسر کوچکتر است که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده است. با این که هنوز شایعات زیادی در مورد سرنوشت همسر سابق حاتم در میان اهالی سیاهرود وجود دارد، اما او دل به پرستار بچه اش، مارال بسته است. در همین حین مارال می فهمد که جان برادرش در خطر است و حاتم تصمیم می گیرد به او کمک کند. اما متوجه می شود که داستان برادر او به برادر کوچتر خودش یعنی هاتف گره خورده و با بازگشت هاتف به سیاهرود این دو برادر دچار موقعیت های پیچیده ای می شوند. این اتفاقات این دو برادر را تا مرزهای عجیبی از عشق و نفرت می کشاند.

چه روزهایی می توانم این سریال را تماشا کنم زمان پخش

شروع پخش اولین قسمت آن از 28 بهمن 1401 بود. رهایم کن هر جمعه 8 صبح منتشر می شود و می توانید با بهترین کیفیت از هکس دانلود به دانلود سریال رهایم کن بپردازید. تعداد قسمت های آن به زودی اعلام خواهد شد.

دانلود سریال رهایم کنjpg

به چه دلایلی رهایم کن رو ببینم؟

1. براتون پیش اومده تیتراژ پایانی یه فیلم رو پنج بار بزنین عقب دوباره گوش کنین؟ سریال فوق العاده قشنگ و شعر و آهنگ آخرش از آن قشنگ تر است. همچنین موسیقی متن بامداد افشار هم یکی دیگر از جذابیت های این سریال جدید است.

2. شهرام شاه حسینی تجربه بسیاری در سریال سازی دارد و همین نشان دهنده یک اثر جذاب و دیدنی دیگر است. او پیشرفت های بسیاری هم داشته است و می توان امید داشت که این سریال از می خواهم زنده بمانم هم جذاب تر و دیدنی تر باشد.

3. محسن تنابنده فیلم بد بازی نمی کند و هربار که در یک نقش جدید بازی می کند، اثری شگفت و دیدنی از خود به جای می گذارد. حالا او نقش اول سریال رهایم کن است و بدون شک در فضایی متفاوت با همه نقش هایی که تا به حال بازی کرده کاراکتر جذابی را خلق کرده که مطمئنا ارزش دیدن دارد.

4. همین ها درباره هوتن شکیبا هم صدف می کند. او نیز بازیگر بسیار قادری است که حسابی جای خود را در دل مردم باز کرده و نقش ها و فیلم هایش با استقبال رو به رو می شود. حتی فرقی ندارد چه ژانری داشته باشد. این بار نقشی متفاوت را از او در این سریال مشاهده می کنید.

5. کل مجموعه بازیگران رهایم کن هم دلیل دیگری است که مخاطب جذب می کند. در این کار هم بازیگرانی حضور دارند که نخستین سریال درام را تجربه می کنند و هم بازیگرانی که حسابی معروف و آزمون پس داده هستند.

6. فضای سریال از جمله قاب بندی ها رنگها و نورپردازی کاملا حرفه ای و با دقت انتخاب شده اند. تصاویر کاملا با وسواس ضبط شده اند و این حرفه ای بودن ها نشان دهنده احترام به مخاطبین سریال است.

7. همچنین اگر از برنامه های سبک رئالیتی شو و تماشای آن ها لذت می برید پیشنهاد می کنم حتما دانلود ارتش سری را در لیست سریال هایی که قصد دارید ببینید بگنجانید. این ریالیتی شود مانند مافیا یک بازی گروهی و فکری است که از سریال پرطرفداری با همین نام و موضوع ایده گرفته شده است. نقش های این بازی پارتیزان ، سرهنگ کسلر ، گشتاپو، خلبان، راینهارد و .... هستند که دور یک میز جمع می شوند و یک بازی واقعی را انجام می دهند.

دانلود ارتش سری

بیوگرافی کوتاه بازیگران سریال رهایم کن:

همانطور که گفتیم بازیگران سرشناسی در این مجموعه به هنرنمایی پرداخته اند.

محسن تنابنده

محسن تنابنده در تهران و در سال 1354 به دنیا اومد. او بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ایران است. در رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری مدرک لیسانس خود را دریافت کرد و فعالیت بازیگری خود را با تئاتر آغاز کرد. بعد با نویسندگی ادامه داد و هم اکنون کارگردانی نیز می کند. فعالیت حرفه ای خود را از سال 1374 وقتی فقط بیست سابه بود با نمایش باز عالم و بعد از آن با نمایش جریان عصبی که نوینده هر دو حسن وارسته بود آغاز کرد. محسن تنابنده بازی در مقابل دوربین را بعد از سال از شروع فعالیت تئاتر خود با فیلم دانه های ریز برف در سال 82 و وقتی 28 سال سن داشت شروع کرد.

هوتن شکیبا

هوتن شکبیا بازیگر محبوب سینما و تلویزیون در سال 1363 در تهران چشم به جهان گشود. او از دانشگاه سوره فارغ التحصیل رشته کارگردانی شد و همچنین دارای فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر می باشد. هوتن شکیبا علاوه بر بازیگری مهارت فوق العاده ای در صداپیشگی نیز دارد.

اولین ورد شکیبا به سینما در یک تله فیلم مقابل دوربین بهروز شعیبی بود. بعد از آن در سال 92 در فیلم شب بیرون به پیشنهاد سجاد حسینی اولین بازی در فیلم بلند خود را تجربه کرد. با فیلم طبقه حساس کمال تبریزی معروف شد و از آن جا به مجموعه فیلم های بسیاری دعوت شد.

هوتن شکیبا سال 97 بود که برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فجر شد. او این جایزه را برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار دریافت کرد و در این فیلم نقش عبدالحمید ریگی را بازی کرده بود.

آزاده صمدی

آزاده صمدی متولد لاهیجان در سال 1357 است. او علاوه بر اینکه بازیگر سینما و تلویزیون است، اهل نقاشی و عکاسی هم هست. صمدی فارغ التحصیل کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه سوره است. او تجربه یک ازدواج هنری ناموفق را دارد. از 22 سالگی که تحصیلات دانشگاهی خود را آغاز کرد مشغول به دستیاری تئاتر شد و سپس در کلاس های بازیگری پرویز پرستویی در موسسه کارنامه شرکت کرد.

اولین بار در سال 1385 با سریال راه بی پایان جلوی دوربین همایون اسعدیان رفت و بعد در فیلم کوتاهی با نام ۳۵ متری سطح آب و دندان آبی به کارگردانی هومن سیدی به ایفای نقش پرداخت. وقتی 32 ساله بود برای اولین بار سینما را در کنار افرادی مثل شهاب حسینی، جواد عزتی و مینا ساداتی با فیلم آفریقا تجربه کرد.

کلام آخر : امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشه و با دانلود فیلم و سریال های روز دنیا و تماشای آنها در کنار خانواده لذت ببرید.

 

کدخبر: 871407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟