ماجرای ماشین‌های کارنامه‌دار در سطح شهر چیست؟

عبارت «این ماشین کارنامه دارد» به این موضوع اشاره می‌کند که خودروی مذکور، قبلا از لحاظ فنی و بدنه مورد ارزیابی قرار گرفته و در حال حاضر یک گزارش جامع آنلاین در مورد وضعیت آن وجود دارد.

نصب برچسب سبزرنگ روی خودروهای کارشناسی شده، اقدام خلاقانه و جدید کارنامه در راستای بهبود خدمات مربوط به کارشناسی خودرو است.  

کارنامه به عنوان مرجع معتبر کارشناسی خودرو، در شهرهای تهران، مشهد، رشت، شیراز، کرج و اصفهان فعالیت می‌کند. تیم تخصصی کارنامه با استفاده از ابزارهای پیشرفته بخش‌های مختلف خودرو را مورد بررسی قرار داده و یک گزارش کامل را از عملکرد قطعات، وضعیت کلی و قیمت تخمینی ماشین ارائه می‌دهند. گزارش کارشناسی فنی خودرو و گزارش بدنه آن، به صورت آنلاین ارائه می‌شود.همچنین درکنار گزارش آنلاین، یک نسخه کاغذی هم برای گزارش وضعیت بدنه در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد؛ و حالا خودروهای کارشناسی شده با برچسب سبز، نشانه‌گذاری می‌شود. کارنامه به عنوان یک واسط بی‌طرف در معاملات خودرو ایفای نقش کرده و تلاش دارد با شفاف‌سازی وضعیت خودرو و ارزش واقعی آن، اختلاف‌نظرهای بین فروشنده و خریدار را از میان بردارد.تمام ابعاد فنی و بدنه ماشین در گزارش جامع کارشناسی ارزیابی می‌شوند و نتیجه کار مجددا توسط تیم فنی مورد بازبینی و صحت سنجی قرار می‌گیرد. این گزارش تحت ضمانت ۱۰۰ میلیون تومانی قرار دارد و به همین سبب با خیالی آسوده می‌توان به  اطلاعات آن اطمینان کرد.اگر شما هم قصد دارید که به هر دلیلی از وضعیت سلامتی خودروتان مطلع شوید، می‌توانید وارد وب‌سایت اصلی کارنامه شده و با مراجعه به بخش «ثبت درخواست کارشناسی» نسبت به دریافت گزارش فنی، بدنه، بازه قیمتی و همین‌طور دریافت برچسب سبزرنگ برای ماشین خود اقدام کنید.

 

کدخبر: 867852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟