چگونه NFT بخریم؟ ورود به یک بازار جذاب!

در این مقاله قصد داریم ابتدا بهترین بازارهای خرید و فروش NFT را معرفی و بعد نحوه خرید توکن‌های غیر‌قابل‌تعویض در یکی از این بازارها را بیان کنیم. با مطالعه این مطلب کوتاه راه‌های ورود به بازار پردر‌آمد NFT‌ها را می‌آموزید.

آشنایی با بهترین بازارهای خرید و فروش NFT

NFT‌ یا توکن‌های غیر‌قابل‌تعویض نوعی از دارایی‌های غیر‌مثلی هستند که سند مالکیت یک دارایی یا اثر دیجیتال خاص را در فضای بلاکچین صادر می‌کنند. برای فعالیت در این بازار جذاب، ابتدا باید بازارهای خرید و فروش NFT را بشناسید و یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این بازار شباهت فراوانی به حراجی‌ها و مزایده دارند؛ کاربران فضای بلاکچین می‌توانند پس از گذراندن دوره‌های آموزش ترید، با حضور در این حراجی‌ها نسبت به خرید یا فروش توکن غیر‌مثلی خود اقدام کنند. بهترین بازارها برای خرید NFT عبارت‌اند از:

  • پلتفرم اوپن‌سی (Opensea)
  • پلتفرم SuperRare
  •  پلتفرم RARIBLE

معمولا همه بازارهای خرید و فروش NFT از کاربران می‌خواهند که توکن‌های غیر‌قابل‌تعویض را با ارز دیجیتال اتر یا اتریوم خریداری کنند. اکنون شاید این سوال برایتان ایجاد شود که چگونه nft بخریم؟ در ادامه نحوه خرید NFT از پلتفرم محبوب Opensea را بررسی می‌کنیم.

NFT

آموزش خرید NFT در پلتفرم OpenSea؛ بهترین سایت خرید nft

OPENSEA یکی از بهترین پلتفرم‌های بین‌المللی برای خرید و فروش توکن‌های غیر‌قابل‌تعویض در بازار کریپتو است. این پلتفرم روی بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند. شما برای استفاده از اوپن‌سی به یک والت ارز دیجیتال معتبر مانند متامسک نیاز خواهید داشت. در ادامه مراحل خرید NFT در Opensea را بررسی می‌کنیم:

1.      ورود به سایت OPENSEA و انتخاب توکن NFT

به‌منظور خرید توکن غیر‌مثلی ابتدا باید وارد سایت این مجموعه به نشانی opensea.io شوید. با ورود به صفحه اصلی این سایت به بخش دسته‌بندی NFT‌ها یا بخش Collectible بروید و توکن غیر‌مثلی خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب NFT مورد‌نظر، مشخصات کامل آن را بخوانید؛ همچنین، قیمت این توکن نیز بر مبنای قیمت اتریوم امروز برای شما در سایت مشخص شده است که می‌توانید آن را بررسی کنید. خرید NFT در این پلتفرم فقط با اتریوم امکان‌پذیر است.

2.      اتصال کیف پول ارز دیجیتال به سایت خرید NFT اوپن‌سی

در پاسخ به سوال چگونه nft بخریم، باید بگوییم که یکی از مهم‌ترین مراحل این کار انتخاب کیف پول مناسب است. شما برای پرداخت مبلغ NFT و ذخیره این دارایی، به یک کیف پول ارز دیجیتال معتبر نیاز خواهید داشت. توجه داشته باشید که کیف پول مورد‌نظرتان باید حتما از شبکه اتریوم و توکن‌های ان‌اف‌تی پشتیبانی کند. پیشنهاد ما برای خرید و نگه‌داری از هر نوع توکن، کیف پول معتبر متامسک یا تراست ولت است. در پاسخ به این سوال که «توکن چیست»، باید بگوییم که توکن‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که برای خود بلاکچین اختصاصی ندارند.

برای اتصال کیف پول به اوپن‌سی روی گزینه «Connect Wallet» کلیک کرده و والت متامسک را انتخاب کنید. اگر کیف پول تراست ولت را در تلفن همراه خود نصب کرده‌اید نیز می‌توانید به‌جای متامسک، در سایت گزینه Trust Wallet را انتخاب کنید.

خرید توکن

3.      شارژ کیف پول برای خرید توکن غیر‌ قابل ‌تعویض

برای خرید توکن‌های غیر‌مثلی باید از قبل مقداری اتر یا اتریوم در کیف پول خود داشته باشید. امروزه خرید ارز دیجیتال اتریوم از بسیاری از صرافی‌های معتبر دنیا مانند صرافی بایننس امکان‌پذیر است. نکته مهم اینجاست این ارزهای دیجیتال خریداری‌شده را باید حتما به کیف پولِ متصل به سایت OPENSEA انتقال دهید.

4.      تسویه حساب و تکمیل خرید توکن NFT

بعد از انتخاب توکن NFT و انجام مراحل بالا، نوبت به اقدام به خرید توکن می‌رسد. اکنون که کیف پول شما شارژ شده است، به‌راحتی می‌توانید از طریق این پلتفرم ان‌اف‌تی مورد‌نظرتان را بخرید و در والت خود ذخیره کنید.

ضرورت آموزش ترید و سرمایه‌گذاری در بازار خرید و فروش NFT‌ها

تا اینجا متوجه شدیم که چگونه nft بخریم و در این بازار درآمد کسب کنیم. اما به‌غیر از پلتفرم اوپن‌سی، بازارهای متعدد دیگری نیز وجود دارند که شما می‌توانید در آن‌ها نسبت به خرید یا فروش توکن‌های غیر‌قابل‌‌تعویض اقدام کنید. نکته بسیار مهم این است که شما برای فعالیت در همه این بازارها و خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال و توکن‌های NFT، حتما باید در دوره‌های آموزش ارز دیجیتال معتبر کشور شرکت کنید. فعالیت در بازارهای مالی حساسیت بسیار بالایی دارد و شما برای جلوگیری از ضرر و زیان باید با دانش کافی وارد این بازارهای پر‌درآمد و جذاب شوید.

آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال و NFT‌ها با مجموعه داجکس

در این مقاله به‌طور کامل بررسی کردیم که از کجا و چگونه nft بخریم. همچنین با ضرورت و اهمیت آموزش بازار کریپتو برای خرید این دارایی‌ها آشنا شدیم. به همه شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم که برای یادگیری اصولی و حرفه‌ای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو در یکی از معتبر‌ترین دوره‌های آموزشی داجکس ثبت‌نام کنید.

مجموعه داجکس با سال‌ها تجربه در زمینه آموزش ارز دیجیتال، دوره‌های مقدماتی، پیشرفته و خصوصی ترید رمز ارز را برای شما عزیزان طراحی کرده است. این دوره‌ها توسط بهترین مدرسان ارز دیجیتال ایران و به‌صورت کاملا عملی تدریس می‌شوند. شما عزیزان با شرکت در این دوره‌ها می‌توانید در کمترین زمان ممکن به یک معامله‌گر حرفه‌ای بازار کریپتو تبدیل شوید. برای آشنایی با دوره‌های آموزشی داجکس کافی است وارد سایت این مجموعه به نشانی dogex.ae شوید. 

 

کدخبر: 860126 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟