مروری بر زندگی امیر مسعود مومنی

معرفی

امیرمسعود مومنی متولد تابستان سال ۱۳۷۳ از شهر زیبای اصفهان می باشد. وی در سه زمینه ورزش، خوانندگی و گویندگی مهارت دارد. در خانواده ای ضعیف از نظر موقعیت اجتماعی به دنیا پا گذاشت ولی با توجه به سختی های زیادی که در زندگی داشت توانست به اهداف خود دست یابد. امیرمسعود با توجه به شرایطی که داشت توانست با پشتکار فراوان در ورزش و هنر پیشرفت زیادی کند.

ورزش

از اواخر سال 1387 در اسفند ماه، امیرمسعود مومنی، شروع به فعالیت در رشته‌ی بدنسازی کرد. پنج سال پس از این فعالیت بود که طلای فیتنس مدلینگ اروپا را گرفت و تا پنج سال بعد آن نیز به ورزش ادامه داد و همچنان در مسیری که پا گذاشته است در حال پایین و بالا رفتن زندگی می باشد. مدال طلای فیتنس مدلینگ اروپا در سال 2015 یکی از افتخارات امیرمسعود مومنی می باشد. در هفته نامه البرز، بشیر، چمپکس نیوز و .. نیز این خبر به صورت کامل درج شده است. لازم به ذکر است وی چند سالی است که از ورزش خداحافظی کرده و به سمت هنر های دیگرش همچون پادکست و موسیقی روی آورده است. لازم به ذکر است که در ورزش کراس فیت نیز فعالیتی را داشته است.

مسعود مومنی

پادکست و گویندگی

امیرمسعود مومنی گویندگی و پادکست را از سال 1396 آغاز کرد و تاکنون پادکست های زیادی از جمله بی خداحافظی، برگرد، خندهام، فوکوس، و .. را به بازار گویندگی عرضه کرده است. او در این راه نیز مسیر جدیدی را دنبال می کند که به گفته خودش بسیار لذت بخش است.

موسیقی

پس از گویندگی در روز های سختی و در جاهای ناامیدی، امیرمسعود حس خوبی با موسیقی داشت. این استارت کار موسیقیایی و خوانندگی او بود، یکی از چیزهایی بود که حس زیبایی به او هدیه می داد. تاکنون نیز خالق آهنگ های سرعت غیرمجاز، پیدا شدی، انفجار بزرگ، مجازی، قهوه تلخ، طفره و .. می باشد که از وب سایت های معتبر موسیقی قابل دانلود می باشند.

آهنگ پیدا شدی اولین کاری بود که امیرمسعود پس از گویندگی منتشر کرد و بسیار موزیک خاطره انگیز و ماندگاری نیز می باشد. آخرین کاری را که نیز تاکنون منتشر کرده است قطعه سرعت غیر مجاز می باشد. جالب است بدانید که تمامی کار هایش فضای متفاوتی نسبت به هم دارد و هیچ کدام شبیه دیگری نیستند.

علایق

امیرمسعود در زندگی خود علاقه مند به خواننده های نظیر علیرضا قربانی، جواد یساری، و .. می باشد و تماشای فیلم ها را نیز زیاد می پسندد و در واقع اوقات فراغت وی نیز به موسیقی، و تماشای فیلم می گذرد.

وب سایت رسمی

وب سایت رسمی امیرمسعود مومنی به آدرس amirmasoud-momeni.com می باشد که به صورت کامل به معرفی او پرداخته شده است. هم چنین این وب سایت تمامی آثار خلق شده و افتخارات ایشان نیز یافت می شود. در سایت آی ریتم نیز مصاحبه ای کامل از امیرمسعود مومنی درج شده است که می توانید آن را نیز مطالعه کنید.

کدخبر: 856708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟