دانلود طرح لایه باز سالگرد ارتحال امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد

 

طرح بنر رحلت امام و بنر اطلاعیه مراسم ارتحال امام خمینی

طرح‌های مربوط به ارتحال امام خمینی بسیار باکیفیت هستند و به‌صورت خام طراحی شده‌اند. جزء به جزء این بنر به‌صورت لایه باز طراحی شده و عکس امام خمینی باکیفیت بسیار خوب بر روی آن نقش بسته است. در طراحی بنر سالگرد ارتحال امام خمینی از نرم‌افزار فتوشاپ استفاده شده و در کادر و حاشیه آن عکس گل و مرغ اسلیمی به‌کاررفته است.

فایل لایه باز این طرح به‌صورت بنر تسلیت رحلت امام خمینی قابل استفاده است و در روز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی می‌توان از آن استفاده کرد. بنر لایه باز رحلت امام قابل ویرایش است که می‌توان آن را به ابعاد و اندازه‌های دلخواه تغییر داد. هدف از طراحی این طرح، تسلیت رحلت امام خمینی به مردم ایران است.

طرح‌های لایه باز مربوط به این تاریخ‌های 14 و 15خرداد ماه در ابعاد مختلف مانند بیلبورد رحلت امام به صورت بنر پل عابر پیاده، پلاکارد تسلیت رحلت امام، طرح بنر اطلاع‌رسانی مراسم ارتحال امام، طرح بنر ایستاده و استند رحلت امام و لمپوست رحلت امام خمینی نیز چاپ می‌شوند. در ادامه انواع طرح بنر رحلت امام را توضیح می‌دهیم.

طرح لایه باز پوستر سالگرد امام خمینی

پوستر را معمولا برای دادن اطلاعات در مورد موضوعات مختلفی استفاده می‌کنند که این اطلاعات باید جامع و محدود باشد. به طوری که در یک صفحه با ابعادی که از پیش مشخص شده است بتوانند این اطلاعات را به خوبی جمع آوری و به مخاطب منتقل کنند. برای گرامیداشت ۱۴ خرداد (سالگرد ارتحال اما خمینی) می‌توان پوستر رحلت امام خمینی را تهیه کرد. این پوستر‌ها برای استفاده در فضا‌های مجازی مثل اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی نیز کاربردی هستند.

پوستر سالگرد ارتحال امام خمینی به منظور استفاده روی دیوارها تهیه می‌گردند و معمولا به صورت عمودی طراحی می‌شوند تا باعث جلب توجه بیشتر باشند و بتوانند اطلاعات لازم را منتقل کنند. به همین دلیل است که به پوستر را با عنوان دیوار کوب نیز می‌شناسند. پوستر 14 خرداد دارای قاب تصویر امام خمینی است و تایوپگرافی روح الله خمینی در آن نقش بسته است. المان‌های مختلف مثل شمع، تذهیب و گل، کبوتر و پروانه نیز در این بنر‌ها به‌کار رفته است.

بنر اطلاعیه مراسم ارتحال امام خمینی

بنر اطلاعیه رحلت امام خمینی دارای طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلفی است که به‌صورت لایه باز طراحی می­شوند. انواع مختلف تذهیب، تایپوگرافی امام، تصاویر اسیلمی و... در بنر اطلاع رسانی مراسم رحلت امام وجود دارد. تمام معیار‌های مربوط به چاپ از نظر رنگ مناسب، فضای کافی و حاشیه برای درج متن در این بنر‌ها رعایت شده است.

طرح اینستاگرام رحلت امام خمینی جهت پست و استوری رحلت امام خمینی

طرح اینستاگرام رحلت امام خمینی جهت پست و استوری رحلت امام خمینی

طرح اینستاگرام رحلت امام خمینی

اینستاگرام به‌عنوان یک شبکه‌ی اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیو طراحی شده است که سازمان‌ها، ادارات، ارگان‌های مختلف در آن فعالیت می‌کنند. محبوبیت و قابلیت‌های زیاد اینستاگرام برای کسب‌وکارها و صفحات شخصی قابلیت‌های گسترده‌ای دارد. ۱۴ و ۱۵ خرداد جزء روز‌های مهم و سرنوشت‌سازی است که در جمهوری اسلامی ایران رخ داده است.

شما می‌توانید در اینستاگرام، طرح پست و استوری تبریک و تسلیت­های مناسبت‌های ملی و انقلابی مانند طرح پست و استوری رحلت امام خمینی را در تاریخ‌های سرنوشت‌ساز در صفحات خود اشتراک‌گذاری کنید. قالب اینستاگرام رحلت امام خمینی بسیار باکیفیت است و از تایپوگرافی، اشعار، عکس و المان‌های مختلف برخوردار است.

برای ترویج آرمان‌های امام راحل در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام می‌توانید طرح‌های مربوط به قالب‌ پست واستوری رحلت امام خمینی را استفاده کنید. فرمت طرح‌های گرافیکی به­کار رفته به‌صورت لایه باز و PSD است. شما از طریق طرح لایه باز اینستاگرام ارتحال امام خمینی و پانزده خرداد می‌توانید به همه قسمت‌های طرح دسترسی پیدا کنید و هر نوع تغییر لازم را بر روی آن ایجاد کنید.

پروژه آماده افتر افکت رحلت امام خمینی

در ماه‌های اخیر به­دلیل رسیدن ایام رحلت امام خمینی و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین قیام خونین ۱۵ خرداد شما می‌توانید از پروژه آماده افترافکت رحلت امام خمینی استفاده کنید. این پروژه برای استفاده در آپارات، اینستاگرام، انواع شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های تلویزیونی کاربرد دارد. کیفیت این پروژه بسیار زیاد است و به‌صورت فول اچ‌دی طراحی شده است که از روش­های مختلف و در کمترین زمان می‌توان آن را ویرایش کرد.

طرح بنر قیام ۱۵ خرداد

تاریخ‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران روز‌های سرنوشت‌سازی بودند. تشکیل نهضت و انقلاب اسلامی بر پایه تفکرات امام باعث شده تا این تاریخ در ذهن افراد جاودانه شود و دلبستگی میان مردم و امام خود را نشان دهد. به­دلیل اینکه قیام ۱۵ خرداد باعث عزای عمومی ملت شد، اما در مناسبت‌های ملی و مذهبی مانند 15 خرداد، بنر قیام ۱۵ خرداد هر ساله طراحی و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های مربوط به طرح لایه باز بنر رحلت امام و قیام ۱۵ خرداد

بنر رحلت امام خمینی و بنر قیام ۱۵ خرداد در شکل‌ها و ابعاد مختلف وجود دارد. این بنر‌ها به‌صورت استندهای  ‌ایستاده یا شهری، پلاکارد ورودی سازمان و ارگان‌ها، استند پشت منبر، جایگاه مخصوص برگزاری انواع مراسم نصب می‌شوند. کیفیت طرح لایه باز تولید شده برای قیام ۱۵ خرداد بسیار بالا است و از المان‌های مربوط به این جریان برخوردار است.

طرح بنر و پوستر رحلت امام، طرح بنر و پوستر قیام 15 خرداد، قالب اینستاگرام رحلت امام و 15 خرداد

طرح بنر و پوستر رحلت امام، طرح بنر و پوستر قیام 15 خرداد، قالب اینستاگرام رحلت امام و 15 خرداد

طراحی بنر رحلت امام خمینی در طرح دات آی آر

به­دلیل نقش سیاسی امام خمینی برای ملت ایران و مسلمانان منطقه، این رهبر مردمی و ساده زیست محبوبیت زیادی دارد و پس از گذشت سال‌ها از ارتحال وی همچنان خیلی از افراد بزرگداشت سالگرد او  را برگزار می‌کنند. در سالگرد امام راحل مراسمات زیادی در سراسر کشور برگزار می‌شود بنابراین طرح دات آی آر طرح‌های لایه باز گوناگونی را برای بنر تسلیت و بنراطلاع‌رسانی مراسم سالگرد رحلت امام، آماده و برروی سایت بارگذاری می‌کند. طرح‌های لایه باز به­دلیل پشتیبانی از ویرایش‌ها و فایل‌های گرافیکی جدید، امکان ایجاد تغییرات را دارند. شما می‌توانید بر اساس نیاز خودتان تغییرات مورد نظر را بر روی طرح رحلت امام خمینی انجام دهید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت طرح دات آی آر انواع مختلف بنر رحلت امام خمینی را به‌صورت لایه باز مشاهده کنید و پس از انتخاب طرح مورد نظر از آن برای چاپ بنر، پوستر، بیلبورد استند استفاده کنید و یا در شبکه‌های اجتماعی مثل طرح اینستاگرام رحلت امام خمینی را انتشار دهید. برای سفارش طرح مورد نظرتان به این سایت مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی در این زمینه به دست آورید.

مرجع: طرح دات آی آر

Tarh.ir

 

کدخبر: 852873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟