راهنمای خرید انواع قفل استخری و باشگاهی

از این رو باشگاه دارای نیز سعی دارند برای جلب رضایت ورزشکاران و ایجاد آرامش برای آن ها از ابزارهای امنیتی مناسب استفاده نمایند. یکی از این تجهیزات که در سال های اخیر وارد بازار شده و به ایجاد این امنیت بسیار کمک نموده است، انواع قفل باشگاهی هوشمند و الکترونیکی می باشد. از قفل های باشگاهی که دارای خصوصیت ضد آب هستند، می توان به عنوان قفل استخری نیز استفاده نمود. قفل های هوشمند باشگاهی از نمونه های جدید قفل کمد رختکن به شمار می روند. این قفل ها در دسته قفل های دیجیتال قرار دارند.

قفل باشگاهی چیست و چه کاربردی دارد؟

قفل باشگاهی، قفلی الکترونیکی است که در ساخت آن از امن ترین وجدیدترین تکنولوژی ها استفاده شده است و این قفل ها با استفاده از کارت، دستبند و مچ بند قابل دسترسی هستند. همچنین این قفل ها دارای طراحی بسیار ساده و شیک بوده که با نصب آن علاوه بر امنیت، ظاهری جذاب برای کمد مجموعه ورزشی خود فراهم می آورید.

قفل باشگاهی یا همان قفل الکترونیکی کمد باشگاه از جدیدترین مدل های قفل مورد استفاده برای کمد ها و لاکرهای باشگاهی می باشد. این قفل ها به راحتی جایگزین قفل های قدیمی کمد باشگاه شده و بدین ترتیب برای باز نمودن قفل کمد دیگر نیازی به کلید مکانیکی ندارید. با توجه به عدم نیاز به کلید مکانیکی دیگر دغدغده های گم کردن کلید را نیز نخواهید داشت. در این مدل از قفل کمد باشگاه، شما می توانید با استفاده از روش هایی مانند اثر انگشت، تگ، کارت و رمز به قفل دسترسی داشته و قفل ها را باز نمایید.

قفل الکترونیکی کمد باشگاه از ابتدایی ترین و ارزان ترین روشها برای هوشمند سازی مجموعه ورزشی می باشد. از این رو این مدل از قفل های کمد را می توانید در تمام باشگاه های مدرن مشاهده نمایید. قیمت قفل باشگاهی نسبت به کاربرد و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد زیاد گران نبوده و همین امر موجب شده تا در تمام باشگاه ها کم کم جایگزین قفل های مکانیکی قدیمی شود.

از کاربردهای قفل هوشمند کمد می توان به استفاده به عنوان قفل کمد باشگاه و استخر، نصب بر روی کمد های موجود در رختکن های بیمارستان ها، آرایشگاه ها و دیگر مکان های عمومی اشاره نمود. قفل استخری به راحتی جایگزین قفل های قدیمی می شوند.

مشخصات قفل استخری

قفل استخری مدلی از قفل باشگاهی است که در برابر رطوبت و بخار های گوگرد و کلر مقاوم است. قفل استخری ضد زنگ بوده و در برابر مواجه با آب و رطوبت دچار خرابی نمی شود. این تنها وجه تمایز بین قفل استخری و قفل باشگاه است و بقیه مشخصات این محصولات یکسان است. از مهم ترین مشخصات قفل استخری و باشگاهی می توان به این موارد اشاره نمود:

  • امکان نصب سریع و آسان و تعویض با قفل های مکانیکی

  • مدیریت باز و بسته نمودن درب کمد

  • امکان اتصال به سیستم هوشمند باشگاه و نرم افزارهای باشگاه داری

  • مصرف انرژی بسیار کم و عدم نیاز به کابل کشی (منبع تغذیه در این محصولات باتری قلمی می باشد)

  • کارکرد با دستبند، مچ بند سیلیکونی، کارت، تگ، رمز و اثر انگشت

  • دارای مدل های آفلاین و آنلاین

  • امکان پاک نمودن اطلاعات از روی مچبند در صورت گم شدن

  • امکان تعریف چند کاربر برای هر قفل

این قفل ها را می توان بر روی انواع کمد چوبی، ام دی اف، هایگلاس و فلزی نصب و مورد استفاده قرار دهید. همان طور که اشاره شد نصب این قفل ها آسان است اما توصیه می شود برای کارکرد صحیح و بدون دردسر، برای نصب قفل باشگاهی از یک کارشناس خبره در این زمینه کمک بگیرید.

نصب قفل الکترونیکی کمد استخر، مزایای زیادی دارد و امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد.

قفل کمد استخر

قیمت قفل کمد استخری

قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر و باشگاه بسیار مناسب و به راحتی تمام باشگاه داران قادر به خریداری آن هستند. قفل های استخری به صورت توکار هستند و بعد از نصب کلیه قطعات و اجزای قفل در داخل بدنه کمد قرار می گیرند و بدین ترتیب ظاهر زیبا و شیکی برای کمد ایجاد خواهد شد. نکته مثبت برای خرید این محصولات این مورد می باشد که به دلیل وجود محصولات متنوع مدیران مجموعه های ورزشی قادر خواهند بود با هر بودجه ای اقدام به خرید قفل باشگاهی نمایند. این قفل ها دارای بدنه های فلزی و یا abs هستند و در رنگ های طلایی و سیلور موجود می باشند.

قفل استخری روستیک

از بهترین و محبوب ترین برند تولید کننده قفل استخری، می توان به قفل روستیک اشاره نمود. در بیشتر باشگاه ها و مراکز عمومی شما این قفل ها را بر روی کمد ها مشاهده خواهید نمود. برای تولید قفل های روستیک از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده می شود و از دیگر مزیت های این برند داشتن محصولات متنوع است که شما از بین این محصولات می توانید بهترین مدل قفل استخری، متناسب با نیاز و بودجه خود را خریداری نمایید. از دیگر برندهای فعال در زمینه تولید قفل الکترونیکی کمد می توان به یوکا اشاره نمود.

مرکز فروش قفل کمد باشگاهی

قفل های الکترونیکی و هوشمند کمد یکی از بهترین راه حل ها برای ایجاد امنیت بیشتر در مراکز ورزشی و مکان های عمومی می باشد. خرید یک قفل باشگاهی امن و باکیفیت از مهم ترین دغدغه باشگاه داران است. در این مکان ها به دلیل نیاز به تعداد قفل بالا، قیمت مناسب از اولویت های مهم به شمار می رود. از جمله مراکزی که شما می توانید این قفل ها را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا خریداری نمایید، مجموعه لاک هوم می باشد. در لاک هوم شما می توانید بهترین محصولات و جدیدترین مدل های قفل هوشمند و الکترونیکی را خریداری نمایید. همچنین قیمت قفل کمد رختکن در این مراکز بسیار ارزان تر از فروشگاه های سطح شهر می باشد.

قفل استخری

قفل کمد اثر انگشتی

قفل کمد اثر انگشتی از محبوب ترین محصولات در بین قفل های هوشمند باشگاهی می باشد. دسترسی در این قفل ها بسیار سریع و آسان می باشد و همچنین از امنیت بسیار بالایی نیز برخودار هستند. برای قفل باشگاهی اثر انگشتی می توان تا 10 کاربر را برای هر قفل معرفی نمود ولی در نمونه های قفل اثرانگشتی برای درب ورودی منازل می توان تا 100 اثر انگشت را در حافظه قفل ذخیره نمود.

برای خرید جدیدترین مدل های قفل باشگاهی و قفل الکترونیکی کمد استخر می توانید با مجموعه لاک هوم تماس بگیرید. در این مجموعه قیمت محصولات بسیار مناسب و بهترین مدل های قفل استخری از برندهای معتبر به مشتریان عزیز عرضه می شود.

برای خرید قفل باشگاهی و دریافت مشاوره با این شماره در تماس باشید. 09905280155

 

کدخبر: 835642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟