استخدامی‌های تهران و شهرستان ویژه مهرماه 1401

آگهی ‌های استخدامی مهر ماه 1401 برای شرکت‌های شناخته شده و معتبر ایران هستند. برخی از این شرکت‌ها شامل تاپ، گروه سولیکو، فومن شیمی، استیل البرز، ازکی، نستله ایران، کافه بازار، متن اول، دیجی کالا، اسنپ، تپسی، ایرانسل، همراه اول، بی ای تی پارس، گروه صنعتی و پژوهشی زر، گروه صنعتی صباح، گروه صنعتی گلرنگ، گلدیران، شرکت کوبل دارو، گروه بهداشتی فیروز، زرین رویا و موارد بسیار دیگر می‌شود. این آگهی‌های استخدامی در ایران تلنت منتشر شده‌اند و در آنها از کلیه متخصصین و واجدین شرایط که علاقه‌مند به فعالیت در این شرکت‌ها هستند، دعوت شده تا رزومه خود را ارسال کنند.

استخدامی های شهر تهران

جای تعجب ندارد که بسیاری از شرکت‌های منتشرکننده آگهی استخدامی در تهران باشند. تهران به عنوان پایتخت ایران و یک کلان‌شهر، میزبان شرکت‌های خصوصی و دولتی بسیاری است که همگی برای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط نیاز دارند. این آگهی‌ها به شرکت‌های فعال در صنایع مختلف مانند شرکت‌های فعال در صنایع تولیدی، مخابراتی، دارویی و نفت و گاز تعلق دارد. برخی از این آگهی‌ها برای مشاغلی مانند کارشناس فروش، مسئول دفتر، مدیر مالی، دستیار مدیرعامل،‌ مدیر بازرگانی، فروشنده، حسابدار،‌ کارشناس بازاریابی دیجیتال،‌ سرپرست فروش سازمانی، توسعه‌دهنده ارشد، طراح گرافیک، کارشناس جذب و استخدام و ... می‌باشد.

استخدامی های شهر تهران

استخدام در شهرستان

استان‌های بزرگ دیگر ایران مانند البرز، خراسان رضوی، اصفهان، قزوین، فارس، آذربایجان غربی، گیلان و مازندران نیز در میان استان‌هایی قرار دارند که در حجم آگهی‌های استخدامی منتشرشده، بعد از تهران در رده بعد قرار دارند. با مراجعه به ایران تلنت می‌توانید آخرین و جدیدترین آگهی‌های استخدامی این استان‌ها را مشاهده کنید که تنوع در آنها باعث شده، افراد بتوانند با هر مهارت و رزومه‌ای برای استخدام اقدام کنند.

برخی از فرصت‌های شغلی پرتکرار در میان آگهی‌های استخدامی دیگر شهرهای ایران عبارت‌اند از کارشناس ارزیابی محصول، کارشناس کنترل پروژه، مدیر تولید، مدیر فروش و بازاریابی،‌ کارشناس فروش،‌ نماینده علمی، کارشناس انبار، طراح موشن گرافیک و هماهنگ‌کننده پروژه‌های عمرانی.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای آخرین فرصت های شغلی در سایت کاریابی ایران تلنت اینجا را کلیک کنید.

منبعایران تلنت فارسی

 

کدخبر: 833196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟