قیمت اقامت در هتل کرون پلازا استانبول

این هتل جذاب خدماتی بسیار خوب در حد کلاس جهانی به مسافران و میهمانان خود ارائه می‌دهد و گزینه‌ای فوق‌العاده جذاب برای گذراندن تعطیلات در استانبول محسوب می‌شود.

البته قیمت هتل استانبول و اقامت در این هتل کمی گران است. اما با توجه به خدمات مناسب و عالی خود، کاملا توجیه‌پذیر است. در ادامه قصد دارم برخی از ویژگی‌های این هتل و قیمت اقامت در آن را بررسی کنم. اگر شما هم قصد سفر به استانبول دارید و به دنبال هتلی با خدمات مرغوب می‌گردید، همراه من بمانید.

هتل کرون پلازا استانبول را بیشتر بشناسید

اولین موضوعی که درباره این هتل پنج ستاره جذاب خودنمایی می‌کند این است که در دقیقا در قلب شهر استانبول و در مرکز شهر واقع‌شده است. به همین دلیل شما با بیشتر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهر فاضله چندانی نخواهید داشت و با کمی پیاده‌روی یا طی کردن مسافتی کوتاه می‌توانید خودتان را به آن‌ها برسانید. به‌طور مثال فاصله‌این هتل تا ایستگاه متروی عثمان کمتر از یک‌چهارم مایل است و تا میدان تقسیم هم فاصله‌ای حدود 15 دقیقه دارد. همچنین اگر بخواهید از هتل کرون پلازا خودتان را به مرکز خرید Nisantasi برسانید باید فقط 8 دقیقه پیاده‌روی کنید.

نکته جالب دیگر درباره این هتل برخورداری اتاق‌ها و سوئیت‌های آن از امکانات و تجهیزاتی مدرن و به‌روز است. این موضوع باعث می‌شود که اقامتی راحتی و خوش را در هتل تجربه کنید و محدودیتی نداشته باشید. مسافران و گردشگرانی که از خدمات این هتل جذاب استفاده کردند، در بیشتر موارد احساس رضایت و خرسندی خود را از میزبانی هتل اعلام می‌کنند. در این هتل کارکنان رفتاری مناسب، مودب و اخلاقی دارند. همچنین تسلط کامل به زبان انگلیسی دارند و خدمات خانه‌داری را به شکل مطلوبی به مسافران ارائه می‌دهند. علاوه بر آن سکوت اتاق‌ها، تخت‌های راحت، تمیزی و مرتب بودن اتاق‌ها را باید به مزایای این هتل پنج ستاره اضافه کرد.

قیمت اقامت در هتل کرون پلازا استانبول

 

البته در نظر داشته باشید که قیمت اقامت در این هتل کمی گران است؛ اما در برابر سایر هتل‌هایی که در استانبول وجود دارند، گزینه‌ای مناسب و ایده آل برای گذران تعطیلات محسوب می‌شود. درعین‌حال قیمت هتل استانبول به عوامل متعددی مانند کیفیت و نوع خدمات‌رسانی هتل و اقامتگاه بستگی دارد و با توجه به اینکه هتل کرون پلازا، امکانات متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد، قیمت‌های آن در مقایسه با خدمات مناسب است.

امکانات هتل کرون پلازا استانبول

تمام مهمانانی که اقامت در این هتل را برای خود انتخاب می‌کنند، می‌توانند از خدمات و امکانات مختلفی مانند رستوران، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، سشوار، استخر سرپوشیده و مواردی ازاین‌دست استفاده کنند. علاوه بر آن هتل خدمات 24 ساعته در اتاق به مسافران ارائه می‌دهد و از پارکینگ، کافی‌شاپ، سرویس رایگان رفت‌وآمد، امکانات ورزشی و تفریحی، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ و باشگاه بدنسازی برخوردار است.

رستوران این هتل مجموعه گسترده‌ای از انواع غذاهای بین‌المللی را با کیفیت مناسب سرو می‌کند. همچنین انواع غذاهای فست فودی مانند پیتزا و کباب‌های خوشمزه لذیذ هم در رستوران‌های این هتل تهیه و طبخ می‌شوند. نکته قابل‌توجه دیگر این است که فضای خاص، زیبا و لاکچری و پرسنل مجرب و خدمات‌دهی عالی از شاخصه‌های این هتل جذاب استانبولی است. شما میتوانید تور استانبول (https://www.alibaba.ir/tour/turkey-istanbul ) را خریداری کنید که هتل آن کرون پلازا باشد یا از آزانسی که از آن تور خریداری میکنید درخواست کنید که این هتل را در پکیج تور شما قرار دهد.

قیمت اقامت در هتل کرون پلازا استانبول

فاصله هتل کرون پلازا از جاذبه‌های توریستی

موضوع دیگری که می‌تواند جذابیت این هتل را افزایش دهد، فاصله کوتاه آن از امکانات و خدمات رفاهی خارج از هتل و سایر مراکز گردشگری و توریستی است. به‌طور مثال مرکز خرید جواهر که یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است در فاصله کمی از هتل قرار دارد. رستوران‌های رستوران نصرت برگر نیسانتاسی، دونر پلاس، رستوران تهین نیشانتاشی و رستوران هتل الیت ورلد پرستیژ در فاصله خیلی کمی از هتل هستند و می‌توانید از غذاهای متنوع آن‌ها نیز استفاده کنید.

همچنین هتل پارک گرازا، تکسیم تایم هتل، موزه نظامی، سیتیز نیشانتاشی شاپینگ سنتر، پارک تکسیم گزی و ورزشگاه وودافون در فاصله‌ای حدود یک کیلومتری از هتل قرار دارند. در این میان جاذبه‌های گردشگری و مراکز مهم شهر مانند مسجد ایا صوفیه در فاصله 4.5 کیلومتری از هتل قرار دارد و تنگه بسفر 10 کیلومتر از هتل دورتر است. البته فرودگاه استانبول در فاصله 31کیلومتری از این هتل قرار گرفته است. همچنین نمایشگاه و سالن همایش لطفی کیدار نیز در همین فاصله قرار دارد و کمی دور هستند.

قیمت هتل کرون پلازا

برای اقامت در این هتل و اطلاع از قیمت هتل در استانبول، بهتر است قبل از هر چیز بدانید که این هتل پنج ستاره دارای کیفیت مطلوبی در ارائه خدمات در تمام زمینه‌ها است. به همین دلیل رزرو اتاق در این هتل نیز قیمت بالایی دارد. به‌طورمعمول قیمت هر شب اقامت در این هتل از 22 میلیون تومان آغاز می‌شود. البته قیمت با توجه به عوامل متعددی تغییر خواهد کرد.

به‌طور مثال روزها و فصل‌های پیک سفر می‌تواند قیمت اقامت در این هتل را تا حدودی افزایش دهد. علاوه بر آن نوع و میزان خدماتی که در هتل دریافت می‌کنید، روی قیمت اقامت در آن تأثیرگذار است. اگر بخواهید تمام وعده‌های غذایی را در رستوران این هتل میل کنید، هزینه افزایش پیدا می‌کند. اما با انتخاب اتاق‌هایی بدون دریافت وعده صبحانه، ناهار و شام، هزینه اقامت نیز کاهش خواهد یافت.

این هتل سوئیت‌های جذاب و مجللی دارد که راحتی و آسایش در آن‌ها حرف اول را میزند و از امکانات مدرن و به‌روز برخوردار هستند. به همین دلیل تمام این موارد روی هزینه و قیمت هتل در استانبول برای اقامت در این هتل مجلل تاثیرگذار خواهد بود.

کدخبر: 829120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟