بهترین روش ارسال بار و لوازم منزل به ترکیه

ارسال بار به ترکیه

کشور ترکیه از همسایه های مهم کشورمان می باشد و از این رو مراودات تجاری زیادی بین دو کشور برقرار است. همچنین به دلیل فرهنگ مشابه، شرایط و امکانات بهتر برای زندگی، افراد زیادی تمایل دارند به این کشور مهاجرت کنند. ارسال اثاثیه منزل و بارهای تجاری به کشور ترکیه از خدماتی است که در باربری ترکیه ارائه می شود. هزینه ارسال بار به ترکیه بر حسب نوع بار و روش انتخابی برای ارسال مشخص می شود. ارزان ترین روش برای ارسال بار به شهرهای ترکیه، ارسال زمینی بار و ترانزیت بار به ترکیه می باشد. 

روش های ارسال بار به ترکیه

برای حمل و ارسال بار به این کشور همسایه می توان از روش های زیر بهره ببرید:

  1. ارسال بار زمینی

  2. ارسال بار هوایی (فریت بار)

  3. حمل دریایی

  4. حمل بار با قطار

محبوب ترین روش ها برای ارسال بار به ترکیه، روش زمینی و هوایی می باشد. البته برای بارهای تجاری با تناژ بالا می توان از حمل بار از طریق کشتی نیز بهره ببرید.

دو شرکت باربری معتبر و بین المللی که می توانید برای ارسال بار با آن ها تماس بگیرید، می توان به باربری رادین لجستیک و بابری تهران بار ترکیه اشاره نمود. 09128443695

ترانزیت بار به ترکیه

 ایران و کشور ترکیه تقریبا 500 کیلومتر مرز مشترک دارند که بیشتر آن مناطق کوهستانی و صعب العبور است. ارسال زمینی بار به ترکیه بیشتر از مرز بازرگان انجام می شود. در شرکت های باربری بین المللی شما می توانید خدمات ارسال بار زمینی را با ارزان ترین قیمت دریافت نمایید. البته اگر بخواهید از خدمات بسته بندی بار و دیگر خدمات باربری بهره ببرید مسلما هزینه ارسال بار افزایش خواهد یافت. مهم ترین مساله برای سالم رسیدن اثاثیه منزلتان، بسته بندی صحیح و اصولی بارها می باشد.

به دلیل داشتن مرز مشترک بین ایران و ترکیه، ترانزیت بار به ترکیه را می توان از محبوب ترین و ارزان ترین روش های ارسال بار از ایران به ترکیه دانست. البته برخی از شرکت های باربری معتبر مانند رادین لجستیک در زمینه ارسال بار از ترکیه به ایران نیز فعالیت دارند.

ترانزیت بار به ترکیه

فریت بار هوایی به ترکیه

از دیگر روش های ارسال بار به ترکیه، می توان به روش حمل بار هوایی یا همان فریت بار اشاره نمود. فریت بار برای ارسال بار شخصی و کارگو برای ارسال بار تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. هزینه ارسال بار هوایی از ارسال بار زمینی گران تر ولی زمان ارسال بار سریع تر بوده و امنیت آن هم بیشتر است. در زمینه باربری ترکیه، از حمل هوایی بار بیشتر به منظور ارسال بارهای گران قیمت و ارزشمند و یا بارهایی که باید سریع به مقصد برسند استفاده می شود.

 هزینه ارسال لوازم منزل با هواپیما، بر اساس حجم و وزن لوازم سنجیده و قیمت گذاری می شود به همین دلیل است که قیمت های ارسال بار هوایی زیاد است. در برخی از موارد زمان رسیدن بارها از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل حمل هوایی بار از اولویت بالایی دارد. به این نکته نیز توجه نمایید که حمل برخی از لوازم منزل مانند یخچال به دلیل وجود گاز در لوله ها، با هواپیما ممنوع بوده مگر اینکه گاز یخچال را خالی نمایید.

بهترین روش برای ارسال لوازم منزل به ترکیه، حمل زمینی بار می باشد. در حمل زمینی اثاثیه منزل باید از بسته بندی تخصصی استفاده نمایید.

بسته بندی بار و لوازم منزل برای ارسال به ترکیه

مهمترین مرحله برای ارسال بار زمینی و هوایی، بسته بندی و آماده سازی بار برای ارسال می باشد. عدم بسته بندی مناسب لوازم منزل و یا کالای تجاری منجر به صدمه دیدن بارهای شما و ایجاد خسارت می شود. به همین دلیل شرکت های باربری خدمات بسته بندی را در اولویت قرار داده و حتی برخی از شرکت ها از ارسال بارهای بدون بسته بندی و یا با بسته بندی غیر اصولی خود داری می کنند. بسته بندی اصولی بارها با استفاده از کارتن های مستحکم و لوازم باکیفیت انجام می شود.

از جمله تجهیزات برای بسته بندی بارها می توان به کارتن، سلفون، نایلون های حبابدار، صندوق چوبی و... اشاره نمود. در شرکت های باربری معتبر با استفاده از خدمات پرسنل مجرب امر بسته بندی انجام شده و با استفاده از بسته بندی اصولی بارها بدون کوچکترین صدمه و خسارتی به مقصد ارسال می شوند.

برای هر نوع باری می توان از بسته بندی متناسب با آن استفاده نمود. بارهای شکستنی و ظریف مانند ظروف کریستال، اشیایی گران قیمت مانند قاب عکس و مجسمه های تزیینی، ما بسته های متفاتی را به شما پیشنهاد میکنیم. استفاده از بسته بندی های مناسب مانند کارتن های محکم، جعبه های پلاستیکی، چوبی، فلزی، پالت های بزرگ و کوچک بار از مواردی هستند که می توان برای ارسال بار بدون آسیب از آنها استفاده نمود.

بسته بندی بار و لوازم منزل برای ارسال به ترکیه

ارسال بار از ترکیه به ایران

اگر قصد دارید بارها و اثایه منزل خود را از ترکیه به ایران ارسال نمایید، باز هم می توانید از خدمات باربری های ترکیه استفاده نمایید. باربری های معتبر با دارا بودن نیروهای مجرب در ترکیه قادر خواهند بود تمام خدمات بسته بندی و ارسال بار را برای شما انجام دهند. به دلیل همسایگی ایران و ترکیه و همچنین کیفیت بالای اجناس این کشور، به یکی از هدف های اصلی برای واردات محصولات مختلف تبدیل شده است. از این رو افراد زیادی تمایل دارند، واردات از این کشور را انجام داده و یا حتی عده ای از افراد پس از مدتی زندگی در ترکیه تمایل دارند به ایران بازگشته و تمام لوازم منزل مورد استفاده را نیز به همراه خود بیاورند. در این موارد می توانید از خدمات باربری ترکیه به ایران بهره ببرید.

جمع بندی:

برای ارسال بار به ترکیه می توان از دو روش حمل زمینی بار و حمل هوایی بهره ببرید. ارسال بار هوایی نسبت به حمل زمینی، گران تر ولی سریع تر و امن تر است. به دلیل همسایگی ایران و ترکیه افراد زیادی تمایل به استفاده از خدمات ترانزیت بار و حمل زمینی بار به ترکیه را دارند. بهترین روش ارسال بار و لوازم منزل به ترکیه، حمل زمینی بار می باشد. برای این منظور بهتر است از خدمات یک باربری معتبر بهره ببرید. برای دریافت مشاوره با این شماره تماس بگیرید. 09128443695

 

کدخبر: 823968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟