گنبد شیشه ای کرج ; ساخت با شیشه های تزئینی توسط شرکت کاژه

گنبد شیشه ای کرج به قطر 2.7 متر و ارتفاع 90 سانتیمتر ساخته شده است که از 10 بخش متحدالشکل ایجاد گردیده. این گنبد شیشه ای بر بام یک خانه دوبلکس با معماری سنتی قرار گرفته شده است، در بازسازی این منزل 80 ساله سعی شده است که تمامی عناصر با همان ساختار تاریخی بازسازی و احیا گردد. در طراحی این سازه دکوراتیو از المانها و نقوش ایرانی بهره گرفته شده است.

شیشه استین گلس

شیشه استین گلاس چیست؟

شیشه استین گلاس یک شیشه تزئینی میباشد که با کنار هم چیده شدن و منتاژ قطعات ریزتر شیشه ها با یک مفتول فلزی یکپارچه میگردد. برای ساخت شیشه استین گلس نیاز به نقشه و الگو داریم، هنرمند شیشه گر طبق الگو قطعات شیشه را برش داده و در کنار هم با مفتول فلزی مخصوص متاژ میکند. شیشه های کوچکتر میتواند از شیشه های رنگی، پتینه شده و یا تراش خورده باشند. این شیشه ها کاربرد فراوانی دارند و معماران از این نوع شیشه برای درب ورودی ساختمان و یا لابی بسیار بهره میگیرند. کاژه با داشتن کارگاه شیشه مجهز همواره تولیدات متنوعی را در این خصوص در دستور کار خود دارد. برای سفارش شیشه استین گلاس حتما با شماره تلفنهای مندرج در پائین همین صفحه در تماس باشید. این شیشه ها را میتوان در ابعاد مختلف سفارش داد، برای ایده گرفتن از چگونگی ساخت و اجرای آن حتما از فیلمهای کوتاه تهیه شده در سایت کاژه بازدید نمائید.

هرم شیشه ای

اسکای لایت ( سقف نورگیر شیشه )

تامین نور ساختمان همواره یکی از مهمترین دغدغه های معماران بوده است و استفاده از نور خورشید هم یک گزینه ایده ال محسوب میگردد. برای این منظور سقف شیشه ای به عنوان یک گزینه مناسب میتواند در روز نور مورد نیاز ساختمان را تا حد زیادی تامین کند. کاژه طراح و تولید کننده انواع سقف نورگیر شیشه ای با تنوع منحصر به فرد میباشد، از سقف شیشه ای و اسکای لایت با فرم هرمی گرفته تا نورگیرهای دکوراتیو استین گلس و یا ساخت گنبدهای شیشه ای عظیم. به عنوان مثال گنبد شیشه ای بزرگ بازار تهران یکی ساخته های این شرکت میباشد. سقف های شیشه میتواند با فرمها و اشکال مختلفی نسبت به معماری ساختمان طراحی و اجرا گردد. برای بهره مندی از مشاوره کاژه لطفا با اطلاعات تماس و یا وبسایت کاژه در ارتباط باشید.

88492314 – 09121509516 – www.kajeh.com

 

کدخبر: 820476 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟