استخدام پرستار سالمند در منزل (شهر کرج)

متاسفانه امروزه به خاطر شرایط و مشکلاتی که وجود دارد والدین یا فرزندان شرایط و امکان پرستاری و مراقبت از عزیزانشان را ندارند.

مثلا به خاطر شرایط بد اقتصادی مجبور به اضافه کاری هستند و زمان کافی و همه روزه برای نگهداری از سالمندان بیمار یا نوزادان را ندارند. از طرفی هم ثب نام کودک در مهد کودک و یا سپردن سالمندان به خانه سالمندان به خاطر دوری از عزیزان و خانه علاوه بر اینکه در شرایط روحی آنها تاثیرات منفی میگذارد بلکه هزینه های بالایی نیز همراه دارد. حالا با این موارد ذکر شده بهترین گزینه را میتوان استخدام پرستار در منزل معرفی کرد که خدماتی تضمینی توسط شرکت های معتبر هستند که با قیمت های مناسب توسط پرستاران کاربلد انجام میشوند.

جهت استخدام پرستار سالمند با شماره تلفن 09124691779 تماس بگیرید.

چرا و چه زمانی باید از پرستار در منزل استفاده کنیم؟

افراد زیادی به خاطر کهولت سن یا داشتن بیماری های خاص برای گذراندن زندگی در شرایط بهتر و بهبودی در منزل بستری میشوند.علاوه بر این والدین زیادی هم هستند که ترجیح میدهند کودک و نوزادشان بیشتر در منزل باشد.

حالا در چنین شرایطی، بهترین راه استفاده از خدمات پرستاری در منزل میباشد که امروزه به خاطر کمبود وقت و هزینه های بالا و تغییر سبک و روش زندگی به یکی از پردرخواست ترین خدمات تبدیل شده است.

به این نکته توجه داشته باشید وقتی فردی بیمار یا سالمند و یا حتی کودک در منزل نگهداری شود و در جو خانه و جمع خانواده حضور داشته باشد روحیه روند زندگی و درمان بهترین خواهد داشت.

پرستار در منزل فردیست دارای مدارک تحصیلی در زمینه خدمات پزشکی و پرستاری است و آشنایی کامل و تجربه بالایی در زمینه پرستاری و مراقبت از سالمندان و بیماران و کودکان دارد.

زمانی که شما به پرستار نیاز دارید باید نسبت به شرایط و نیازتان، سن و جنسیت و مهارت و تخصص و اخلاق و رفتار و شرایط پرستار را هم بسنجید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

حقوق نگهداری سالمند در منزل چقدر است؟

استخدام پرستار سالمند در مزنل

حقوق یا هزینه نگهداری سالمند برای افراد مختلف، متفاوت میباشد و برای همه یکسان نیست زیرا شرایط و نیاز و درخواست خانواده ها متغیر می باشد.

مواردی که روی قیمت پرستار سالمند در منزل تاثیر میگذارند عبارتند از :

بیماری های سالمند

بیمار بودن یا نبودن و همچنین نوع بیماری سالمندان از موارد موثر است و طبیعتا هزینه پرستاری از سالمند بیمار بیشتر از پرستاری از سالمندی که فقط به همدم نیاز دارد است.

مشکلات حرکتی

از دیگر موارد موثر در هزینه مشکلات حرکتی و ناتوانی های جسمی است زیرا با این شرایط پرستار وظیفه جابجایی سالمند، استحمام، همراهی و ... را نیز دارد.

امور منزل

اگر پرستار وظایفی همچون خانه داری، نظافت خانه، پخت و پز و غیره را هم بر عهده داشته باشد، قطعا هزینه استخدام آن بیشتر میشود.

مدت زمان حضور پرستار

پرستاران به صورت شبانه روزی، نیمه وقت و ساعتی و خصوصی خدمت رسانی میکنند که قیمت هرکدام متفاوت است.

تعداد افراد حاضر در منزل

اگر بجز سالمند فرد دیگری در منزل نیاز به خدماتی چون مرتب کردن اتاق و درست کردن غذا و ... داشته باشد هم باعث افزایش قیمت میشود.

موقعیت جغرافیایی خانه سالمند

آدرس و هزینه رفت و برگشت پرستار هم از دیگر موارد موثر میباشد.

خدمات پرستاری در منزل کرج قیمت مناسب و کیفیت بالا

حقوق پرستار سالمند چقدر است؟

پرستار سالمند

پرستار سالمند فردیست خوش اخلاق و مهربان که با خلق و خوی سالمندان آشناست و وظایف زیر را برعهده دارد :

  • رعایت بهداشت سالمند

  • سلامت جسمانی سالمند

  • رسیدگی به سلامت روحی و روانی

  • تغذیه

  • امور منزل

  • و ...

پرستار کودک

پرستار کودک و نوزاد هم فردیست آموزش دیده و دارای توانایی هایی برای تربیت و نگهداری و آموزش کودکان در منزل که امور زیر را انجام میدهد :

  • استحمام و لباس پوشیدن کودک

  • تعویض پوشک

  • تعویض پوشک

  • تهیه وعده های غذایی و میان وعده ها

  • دادن داروها

  • بازی و آموزش

  • و ...

جهت استخدام پرستار سالمند با شماره تلفن 09124691779 تماس بگیرید.

استخدام پرستار تمام وقت و نیمه وقت در منزل

برخی سالمندان و بیماران و کودکان دارای شرایط خاصی هستند که نیازمند پرستار تمام وقت یا پرستار شبانه روزی در منزل میباشند.

این نوع پرستاران باید طاقت و صبر و حوصله بالایی داشته باشند و بتوانند رابطه خوب و راحتی با سالمند یا کودک برقرار کنند و همچنین با دلسوزی و مهربانی خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.

با استخدام پرستار تمام وقت در منزل میتوانید کیفیت خدمات را افزایش دهید، ایمنی و آسایش کودک و سالمند را بالا ببرید و احتمال ابتلا به بیماری را کاهش دهید.

حالا اگر شغل شما به گونه ای است که شرایط نگهداری از کودک یا سالمند در منزل را اصلا ندارید میتوانید از این نوع پرستاران استفاده کنید.

اگر هم ساعت کاری شما از صبح تا ظهر یا بعد از ظهر می باشد و یا حتی چندین روز در هفته را دور از خانه هستید میتوانید پرستار نیمه وقت در منزل استخدام کنید.

پرستاران نیمه وقت در منزل هم بهترین کیفیت را در کمترین زمان ارائه میدهند، وقت شناس و منظم هستند که 20 تا 35 ساعت در هفته کار میکنند و بهترین خدمات را ارائه میدهند.

جهت استخدام پرستار سالمند با شماره تلفن 09124691779 تماس بگیرید.

آیا خدمات پرستاری در منزل به صورت شبانه روزی انجام می شود؟

نگهداری از افراد پیر در منزل

خدمات پرستار شبانه روزی در منزل را میتوان از پردرخواست ترین خدمات معرفی کرد که به صورت 24 ساعته در کنار سالمند و کودک هستند.

سالمندان تنها، سالمندان آلزایمری، بیماران سرطانی و سکته ای، مادران در دوران بارداری، کودکان و نوزادانی که مادر ندارند از افرادی هستند که نیازمند این خدمات هستند.

البته لازم به ذکر است که پرستار 24 ساعته در منزل باید دارای قدرت و استقامت کافی باشد، از موارد ایمنی آگاه باشد، صبور و مدیر باشد و توانایی ارتباط قوی با سالمند و کودک و خانواده آنها داشته باشد تا خدماتی مناسب ارائه دهد.

معرفی دفتر خدمات پرستاری مهرآوران در کرج

چتر فیروزه ای یک مرکز و موسسه پرستاری مورد تایید وزارت بهداشت و دارای مجوز رسمی میباشد که دارای بیش از 10 سال تجربه و سابقه و رزومه درخشان در کرج میباشد.

از مزایا مرکز پرستاری چتر فیروزه ای میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پشتیبانی شبانه ‌روزی و نظارت مستمر

  • کادری دلسوز، پرستاران مجرب و آموزش دیده

  • کارنامه‌ای درخشان از رضایتمندی مشتریان گرامی

  • ۲۰ سال سابقه در زمینه خدمات پرستاری در منزل

  • ارائه خدمات تخصصی در منزل

  • خدمات تخصصی نگهدار، مراقب و پرستار کودک

  • خدمات حرفه‌ای نگهداری، مراقبت و پرستاری از سالمند در منزل

برای دریافت اطلاعات بیشتر از این مجموعه و آگاهی از خدمات و قیمت ها و یا درخواست خدمات با کارشناسان و مشاوران این مرکز پرستاری تماس بگیرید.

جهت استخدام پرستار سالمند با شماره تلفن 09124691779 تماس بگیرید.

 

کدخبر: 820046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟