تفاوت تشک طبی و تشک طبی فنری خوشخواب چیست ؟

تشک طبی فنری و انتخاب آن به یکی از مهمترین دغدغه های خریداران تبدیل شده است. اینکه استفاده از کدام مدل تشک طبی می تواند نیاز شما را به هنگام خواب برطرف نماید جزو موارد مهمی بوده که باید مورد بررسی قرار گیرد. در این راستا، بسیاری از خریداران در مورد انتخاب تشک های طبی و طبی فنری مردد هستند. هر کدام از این تشک ها دارای ویژگی های مخصوص به خودشان هستند. به همین خاطر توصیه شده که به هنگام خرید بهترین تشک متناسب با نیاز تان، توجه ویژه ای داشته باشید. این مقاله از این رو تهیه شده تا اطلاعات جامعی را در مورد تفاوت این دو مدل و ویژگی های آنها در اختیارتان قرار دهیم.

 

آشنایی با ویژگی های تشک طبی فنری خوشخواب:

تشک طبی فنری جزو آن دسته از تشک هایی بوده که در تولید آن از موادی نظیر: فنر، پارچه، فریم و اسفنج استفاده می شود. در واقع، تشک های طبی فنری برای آن دسته از افرادی که دچار هیچ گونه دردهای مفصلی نیستند گزینه مناسبی به شمار می روند. طول عمر این مدل تشک ها به مواد سازنده آنها بستگی دارد. هر چقدر مواد به کار رفته در تولید تشک های طبی فنری کیفیت بالاتری داشته باشند، طول عمر بیشتری خواهند داشت. شما می توانید تشک های طبی فنری را در سایزهای تک نفره یا دو نفره با توجه به نیازتان از بازار خریداری نمایید. از مهمترین ویژگی های این مدل تشک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تشک طبی فنری، تعادل مناسبی از سفتی و انعطاف پذیری داشته و به همین خاطر با استفاده از آن می توان خواب پر از آرامشی را تجربه نمود.
  • تشک های طبی فنری از دوام و طول عمر بیشتری در مقایسه با مدل  های دیگر برخوردار هستند.
  • این مدل تشک ها از توانایی پخش یکسان فشار به نقاط مختلف بدن به هنگام خواب برخوردارند.
  • با استفاده از این تشک می توان تعادل مناسبی از سفتی و نرمی را به هنگام خواب تجربه نمود.

    تشک تخت دونفره

  • مدل های مختلف تشک طبی فنری:

    تشک طبی فنری دارای مدل های مختلفی بوده که هر کدام از آنها از ویژگی مخصوص به خودشان برخوردار هستند. اینکه شما کدام مدل از تشک های طبی فنری را جهت خرید انتخاب می کنید به نیاز و سلیقه شما بستگی خواهد داشت. تشک های طبی فنری شامل دو مدل مختلف بوده که عبارتند از:

    ·  تشک های طبی فنری متصل:

    از قدیمی ترین تشک های فنری نوع متصل آن بوده که از طراحی ویژه ای برخوردار است. طراحی این مدل تشک به گونه ای است که با هر بار جا­بجایی، قسمت های دیگر تشک هم تحت تاثیر قرار می گیرد. این امر به دلیل وجود فنرهای به کار رفته در سراسر تشک اتفاق می افتد.

    · تشک های طبی فنری منفصل:

    تشک طبی فنری منفصل، نسل جدید تشک های موجود در بازار بوده که تقاضا جهت خرید آن در بازار بسیار زیاد است. ساختار تشک های فنری منفصل به گونه ای است که با جابجایی، همان قسمت از تشک تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. زیرا این مدل تشک ها دارای فنرهای جدا از همدیگر بوده و همین امر باعث خواهد شد بدن در بهترین حالت ممکن خود قرار گیرد.

  •  

    تشک دونفره

    آشنایی با ویژگی های تشک طبی خوشخواب و تفاوت آن با تشک طبی فنری:

    تشک طبی خوشخواب از لحاظ طراحی با تشک طبی فنری تفاوت قابل ملاحظه ای دارد. انتخاب بهترین و مناسب ترین تشک که بتواند نیاز شما را به هنگام خواب برآورده سازد از مهمترین مواردی بوده که باید بررسی شود. تشک های طبی از انعطاف پذیری کمتری در مقایسه با مدل قبلی برخوردار بوده و ساختار سفتی دارند. در حالیکه تشک های طبی فنری، نرم تر بوده و هر فردی با توجه به عادات خواب خود باید جهت خرید بهترین مدل تصمیم گیری نماید. پزشکان، استفاده از تشک های طبی را برای افرادی که دچار دردهای مفصلی هستند توصیه می کنند. مسلما، انتخاب این مدل تشک برای افرادی که با مشکلاتی نظیر: آرتروز یا دردهای ستون فقرات مواجه نیستند گزینه مناسبی نخواهد بود. از مهمترین ویژگی های تشک طبی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • تشک های طبی، فشار را از روی قسمت هایی نظیر: کمر، گردن و شانه بر خواهد داشت.
    • این مدل تشک برای افراد مبتلا به دردهای عضلانی و جسمانی مفید خواهد بود.
    • تشک های طبی، ساختار اندام های بدن را به هنگام خواب حفظ خواهند کرد.
    • استفاده از تشک های طبی جهت بهبود کیفیت خواب، گزینه بسیار مناسبی است.

    انتخاب کدام یک از تشک های خوشخواب بهتر است؟ تشک طبی یا تشک طبی فنری؟

    انتخاب تشک طبی فنری یا تشک طبی به نیاز فرد و شرایط جسمانی او بستگی خواهد داشت. زیرا نمی توان با در نظر گرفتن یک سری نکات جهت خرید مدل های مختلف تشک اقدام نمود. تشک طبی فنری به دلیل فنرهای موجود در آن برای افراد مبتلا به دردهای عضلانی مناسب نخواهد بود. در غیر اینصورت، استفاده از این مدل تشک ها می تواند آسیب زیادی را به گردن یا کمر افراد وارد نماید.

    استفاده از تشک های طبی به نظر و توصیه پزشک بستگی دارد. شما نمی توانید این مدل تشک را بدون در نظر گرفتن یک سری نکات مهم تهیه نمایید. تشک طبی جزو بهترین تشک ها برای دوران نقاهت و بیماری به شمار می رود. به همین خاطر بهتر است که افراد سالم و کسانی که دچار دردهای جسمانی نیستند از تهیه این مدل تشک ها خودداری نمایند. تشک های طبی در سایزهای تک نفره یا دونفره در بازار موجود بوده که بهتر است تحت شرایط خاصی خریداری شوند.

    نتیجه گیری:

    خوشخواب، بهترین برند ایرانی است که در زمینه تولید انواع تشک ها نظیر: تشک های طبی و طبی فنری فعالیت می کند. این شرکت توانسته با تکنولوژی های جدید به کار رفته در تولید، کیفیت بالایی از محصولات خود را به مشتریان ارائه نماید. انواع تشک های طبی و طبی فنری نظیر: تشک های ام بی ام، آلینا، آناهیتا، سوپر کلاس هارد، سوپر استار، سوپر کلاس سافت و کلاس مموری توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه می شوند. شما می توانید با مراجعه به سایت خوشخوابان ، نمایندگی تشک خوشخواب اطلاعات جامعی در مورد لیست قیمت محصولات این شرکت کسب نمایید.
کدخبر: 813442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟