کاتر آسفالت بر

کاتر آسفالت بر لیست قیمت 1401 (دستگاه برش آسفالت و برش بتن)| تولید کننده

توضیحات کامل درمورد کاتر های آسفالت بر(برش آسفالت و بتن):

  • آسفالت بر جهت برش اسفالت یا  کاتر برش بتن مسلح وبدون آرماتور از دستگاه برش آسفالت استفاده می گردد. به کاتر آسفالت بر، کف بر هم می گویند و می توان از آن برای قطع آسفالت، خیابان.کوچه، بتن و کف استفاده کرد. از این رو گزینه های مناسبی برای پیمانکاران راهسازی و ساختمان می باشد. درصورتی که به برش تا 17 سانتی متر. نیاز دارید و همچنین موقعیت کارگاه به گونه ای است که امکان تحرک ماشین آلات سنگین راهسازی وجود ندارد بهترین گزینه کاتر آسفالت بر استفاده نمایید. دستگاه کاتر آسفالت بر برای برش موزائیک پیاده رو و سنگ فرش پیاده رو نیز استفاده فراوانی دارد و معمولاً جزء پر کاربری ترین ابزار آلات پیمانکاراها راهسازی می باشد. موتور کاتر آسفالت بر دارای دو مدل هندلی می باشد که موتور هندل کاربرد بیشتری دارد. دستگاه آسفالت بر برای پیمانکاراهای حفر کانال  گاز ویا فاضلاب بسیار لازم است و با توجه به قطر تیغه کاتر آسفالت بر نیز می توان از 7 سانتی متر تا 17 سانتی متر برش انجام میدهد. یعنی اگر از تیغه کاتر25 سانتی متری استفاده گردد شما 7 سانتی متر ارتفاع برش دارین و اگر از تیغه کاتر با قطر 45 سانتی متر استفاده گردد به شما 17 سانتی متر برش میدهد. دستگاه آسفالت بر تشکیل شده از یک موتور بنزینی یا دیزلی می باشد.
  • این کاتر برش آسفالت در صورت بستن تیغه کاتر 45 سانتی متری، 17 سانتی متر برش می دهد. درصورتی که تیغه برش بتن بر روی آسفالت بر بسته شود می تواند به عنوان دستگاه برش بتن استفاده گردد ولیکن سطح بتنی بایستی فاقد آرماتور باشد. به این معنی که تیغه کاتر بتن بر با داشتن الماسه دور تا دور تیغه فقط بتن را برش میدهد و نمیتواند میلگرد را برش دهد. در استفاده از دستگاه برش آسفالت این نکته فراموش نگردد که به دلیل هوا خنک بودن موتور پس از چند ساعت کارکرد موتور را خاموش نمایید تا خنک گردد. در شاسی کاتر یک مخزن آب وجود دارد که با ریختن آب بر روی تیغه دستگاه آسفالت بر باعث خنک شدن تیغه کاتر آسفالت بر می شود. رایج ترین شاسی استفاده شده شاسی ایرانی تهران کاتر ، تهران کار و خلیج فارس می باشد ولیکن شاسی خارجی کوپاز و هیساکی نیز مورد استفاده می شود. تفاوت کاتر برش بتن و دستگاه کاتر آسفالت بر فقط در تیغه برش کاتر می باشد. قیمت آسفالت بر با توجه به مدل موتور و شاسی متغیر می باشد. ضمناً تیغه برش بتن قیمت بالاتری از تیغه برش آسفالت دارد. برای دریافت انواع قیمت کاتر آسفالت بر و مشاوره رایگان در مورد خرید کاتر آسفالت بر با ما تماس بگیرید.

کاتر اسفالت بر (برش اسفالت) و برش بتن چیست؟

  • پاسخ: این دستگاه که دو منظوره هستن یعنی اینکه میتوانند همزمان  کار برش اسفالت و برش بتن را انجام دهنده و این بستگی به قدرزت موتور نوع تیغه دستگاه دارد که در ادامه توضیح میدهیم.کاتر برش اسفالت و یا بتن جهت کات کردن یا برش زدن سطخ یا کف جهت انجام عملیات عمرانی یا مهندسی استفاده میشود. کاربرد بیشتر این دستگاه بیشتر در برش زدن آسفالت خیابان و معابر ها کاربرد دارد و  کار پیمانکاران را بسیار راحت کرده است.
  • کاربرد دیگر این دستگاه های جدا سازی جدولی قدیمی از اسفالت است.با استفاده ازین دستگاه میتوانید به راحتی جدولی های کهنه کنار قدیمی با برش زد در فاصله 10سانتی براحنی جدا کرد.

این دستگاه علاوه در برش زدن آسفالت در پروژهای برش بتن هم کاربرد  موٍثری دارد. بطور مثال در ساختمان های بزرگ و طبقاتی که از بتن ساخته شده اند.که بعداز ساخت مهندسان متوجه میشوند با  تغییراتی در کف طبقات ایحاد شود ونیاز به حفر کانال است. با استفاده از این دستگاه میتواد در ابعاد مختلف بتون را برش زد. ویادر اتوبان های بزرگ امروزه برای ساخت این اتوبان ها از بتن استفاده می شود. برای اینکه در کف ترک ایجاد نشود باید دربین بتن شیاری ایجاد کرد که با استفاده ازین دستگاه قابل اجرا است.

انواع کاتر آسفالت بر تک سیلندر دیزلی

کاتر اسفالت بر(برش اسفالت) و برش بتن از چه اجزای تشکیل شده اند:

  • قطعات تشکیل دهنده این دستگاه در مدل های مختلف بسیار متنوع است. اما بصورت کلی درزیر توضیح میدم .
  1. شاسی که در ابعادهای مختلف برای موتور های مختلف و عمق های مختلف ساخته  میشود و دارای چهار عدد چرخ برای حرکت و جابجا کردن نصب شده است ومنبع اب برای خنک کردن و جلو گیری از گرد غبار قرار دارد که در ادامه توضیح میدهیم.
  2. موتور که برا ساس شاسی و عمق کار تعیین برروی شاسی نصب میشود که در ادامه قدرت و نوع سوخت موتور توضیح میدیم.
  3. تسمه که وظیفه انتقال قدرت به تیغه را بر عهده دارد.
  4. تیغه که بری برش زدن استفاده میشود که در قطر های مختلف در عمق های مختلف بر اساس شاسی و قدر موتور نصب و تعیین میگردد.
  • انواع کاتر های برش با کاربرد و موتور های مختلف:

  1. -کاتر  آسفالت بر موتور تک سیلندر بنزینی :

  • این دستگاه با موتور بنزینی تک سیلندر بنزینی در قدرت های 13-16-18 اسب بخاری با برند های مختلف برروی شاسی مخصوص این موتور ها کوپله میشوند.این نوع کاتر ها با موتور تک سیلندر بنزینی  میتوانند اسفالت و بتن را تا عمق 10 تا 15 سانت به راحتی برش بزنند. قطر تیغه تعیین شده برای این نوع موتور و شاسی بین 35 تا 45 سانتیمتر است. این نوع دستگاه با موتور بنزینی تک سیلندر که سیستم سوخت رسانی بصور کاربراتور است از تعمیر و نگهداری راحتی برخوردا است.کار کرد این دستگاه بصورت تقریبی در روز به 250 الی 300 متر میرسد که بستگی به اوپراتور دارد. مناسب برای پروژه کوچک عمرانی ومهندسی.ازویژگی های موتور های بنزینی این است که از دور و گشتاور بالای برخوردا هستن و راندمان کاری خوبی را بجا میزارن و این تاثیر بسیاری زیاد در عمر تیغه دارد. به این دلیل که هر چقدر دور موتور بیشتر باشد اصطحلاک تیغه کمتر ست.(جهت دیدن ابن مدل دستگاه اینجا کلیک کنید)

-کاتر آسفالت بر موتور تک سیلندر دیزلی:

  • این دستگاه با موتور دیزلی تک سیلندر در قدرت های 9-14-18 اسب بخار با برند های مختلف بروروی شاسی های مخصوص به این موتور ها نصب و کوپله می شوند.کاترهای برش موتور های تک سیلندر دیزلی بدلیل این که  ازدور و گشتاور پایین برخورد هسن بیشتر. (جهت دیدن این مدل دستگاه اینجا کلیک کنید)

انواع کاتر آسفالت بر تک سیلندر دیزلی 

  • دستگاه برش موتور 9 اسب که با برند های ماننده کاما...سناتور..لیشان..با شاسی تهران کاتر کوپله و مونتاژه میشود این دستگاه هندلی بودر و سیستم هواکش ان خشک با فیلتر کاغذی میباشد مناشیب برای پروزه سبک.

  • دستگاه برش با موتور 14 اسب بخار که با برند های همچنین کپ---کاما---و...که معروفت ترین این مدل کاما است بررروی شاسی تهران کاتر کوپله و نصب می شود همچنین سیستم این موتور استارت و هندل میباشد و مناسب برای پروزه  نیمه سنگین  برش آسفالت و برش بتن می باشد.(جهت دیدن دستگاه برش موتور14 اسب)

 

 

کاتر اسفالت بر موتور دیزل koop

تماس با فرو شنده:

09120721450

09186360776

حمید محمدی

 

کدخبر: 809043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟