خرید اپل آیدی (Apple ID) معتبر و ارزان در آریاپی

 اهمیتی ندارد که کدام یک از محصولات اپل را در دست داشته باشید، در هر صورت خرید اپل آیدی از فروشگاه‌های آنلاین معتبری همچون آریاپی و استفاده از این خدمات برای محصول اپل ضروری است. در این مطلب توضیحاتی در رابطه با نحوه خرید اپل آیدی از مراجع معتبر شرح می‌دهیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر و با قیمت ارزان اقدام به خرید اپل آیدی نمایید.

انواع اپل آیدی

قبل از اینکه اقدام به خرید اپل آیدی نمایید، بهتر است با ساخت و خرید اپل آیدی و انواع آن آشنا شوید. در حالت کلی دو نوع اپل آیدی برای خرید وجود دارد که عبارت‌اند از:

اپل آیدی آماده یا کارتی

این نوع اپل آیدی از طریق ایمیل معتبر ساخته می‌شود و پسورد و سه سوال امنیتی به همراه پاسخ‌های آن پس از خرید اپل آیدی در اختیارتان قرار می‌گیرد. در واقع ایمیل این نوع اپل آیدی‌ها توسط سازنده ساخته می‌شود. همچنین سال تولد و نام کاربری در پروفایل اپل آیدی آماده ثبت شده و با معرفی به شرکت اپل، هویت شما را به عنوان کاربری از این شرکت تکمیل می‌کند تا به این ترتیب شناسه شخصی خود را کسب کنید. لازم به ذکر است که بعد از خرید اپل آیدی کارتی یا آماده باید در اسرع وقت اقدام به شخصی سازی اطلاعاتتان نمایید و مواردی همچون ایمیل، رمز عبور و سوالات امنیتی را تغییر دهید تا امنیت حسابتان تضمین شود. دقت کنید که اگر اطلاعات اپل آیدی آماده خود را بعد از خرید تغییر ندهید یا کارت را گم کنید، امنیت اپل آیدی شما به خطر می‌افتد.

اپل آیدی شخصی

اپل آیدی شخصی به طور مستقیم با استفاده از ایمیل شخصی ساخته می‌شود. این نوع اپل آیدی که با نام اپل آیدی اختصاصی نیز شناخته می‌شود، به صورت سفارشی با ایمیل شخصی کاربر ایجاد می‌شود. در اپل آیدی اختصاصی یا شخصی آیدی فرد به عنوان صاحب ایمیل و تاریخ تولد دقیق به عنوان صاحب حساب اپل آیدی در شرکت اپل درج می‌شود تا به این ترتیب هویت او بین کاربران اپل شناخته شود. در اپل آیدی شخصی صاحب حساب می‌تواند محل سکونت خود را به صورت دلخواه انتخاب کند. توجه داشته باشید که اپل آیدی شخصی برای کسانی کاربرد دارد که می‌خواهند با ایمیل شخصی خود فرایند ساخت اپل آیدی را طی کنند؛ اما در این میان اگر قبلا با ایمیل مدنظرتان اقدام به ایجاد اپل آیدی کرده‌اید و یا آن را ناقص ساخته‌اید، دیگر نمی‌توانید با آن ایمیل اپل آیدی جدیدی برای خودتان بسازید.

خرید اپل آیدی ارزان 

امکان خرید اپل آیدی ارزان از آریاپی

پس از خرید محصولات اپل، اولین اقدامی که باید بعد از آنباکسینگ محصول و شارژ کردن آن انجام دهید، خرید اپل آیدی است. به این ترتیب به عنوان کاربر دستگاه اپل شناخته می‌شوید و می‌توانید به میلیون‌ها اپلیکیشن و برنامه سیستم عامل ios دسترسی پیدا کنید؛ از این رو خرید اپل آیدی مهم‌ترین مرحله در ورود به App Store و سیستم عامل محصولات اپل به شمار می‌آید. خرید اپل آیدی و اعتماد به هر سایت‌ یا فروشگاهی که اپل آیدی را با قیمت‌های گوناگونی به فروش می‌رساند کافی نیست و توجه به یک‌سری نکات که در ادامه این مطلب ذکر خواهیم کرد، اطلاعات لازم برای خرید اپل آیدی را تعیین می‌کند.   

اپل آیدی ارزان همانند اپل آیدی فوری از نوع سفارش آماده بوده و به دلیل قیمت پایین با ایمیل معتبری ساخته می‌شود. این نوع اپل آیدی در مقایسه با اپل آیدی‌های سفارشی امنیت کمتری دارند؛ اما برای افزایش امنیت اپل آیدی توصیه می‌کنیم در صورت خرید اپل آیدی ارزان، خرید خود را از سایت معتبری مانند آریاپی که خدمات ارزی و خدمات تجارت بین‌المللی را ارائه می‌دهد، انجام دهید. دیگر مشخصاتی که اپل آیدی‌های ارزان دارند، قابلیت شارژ بدون کسر مالیات است. شما می‌توانید شارژ اپل آیدی خود را با گیفت کارت انجام دهید. برای خرید گیفت کارت نیز لازم است به سایت‌های خدمات ارزی مراجعه کنید. علاوه بر این معمولا اپل آیدی ارزان نیاز به وریفای به همراه سوالات امنیتی دارد. اگر هنگام خرید اپل آیدی ارزان به سایتی برخورد کنید که این گزینه را ذکر نکند، بهتر است سراغ سایت‌های دیگر بروید. توجه کنید کنید که در این نوع خرید پس از دریافت اپل آیدی ارزان در حساب کاربری سایت و یا ایمیل و پیامک، حتما سوالات امنیتی و رمزعبور اپل آیدی را تغییر دهید.  

مزایای خرید اپل آیدی

خرید اپل آیدی علاوه بر اینکه منجر به دانلود اپلیکیشن‌ها، موزیک، ویدیو، بکاپ گیری از شماره‌های تلفن و غیره می‌شود، مزایای زیر را نیز دارد:

  • قابلیت همگام سازی عکس‌ها، فیلم‌ها، فایل‌ها، شماره‌های تماس، پیام‌ها و غیره
  • ردیابی دستگاه اپل گم شده به کمک قابلیت Find my iPhone و دستیابی به موقعیت مکانی دستگاه
  • امکان همگام سازی چند دستگاه اپل با خرید اپل آیدی دسترسی به سیستم سفارش و چاپ عکس اپل و aperture
  • جلوگیری از ورود به سیستم اپل در صورت سرقت با فعال سازی قفل دستگاه از راه دور
  • قابلیت دسترسی توسعه دهندگان و برنامه نویسان اپل امکانات متنوع به همراه پرداخت مبلغ عضویت

خرید اپل آیدی فوری از آریاپی

به دلیل تحریم‌های اعمال شده شرکت اپل برای کاربران ایرانی ساخت اپل آیدی توسط هر فردی به سادگی امکان‌پذیر نیست و ممکن است حتی در صورت ساخت اپل آیدی به روش‌های مختلف با مسدود شدن اکانت اپل آیدیتان مواجه شوید و دستگاهتان قفل شود. به این ترتیب دسترسی به خدمات و سرویس‌های اپل غیر فعال شده و عملا گوشی اپل بسیاری از خدمات را برای کاربر در این حالت ارائه نمی‌دهد. این مشکلات باعث شده تا کاربران ایرانی برای ساخت اپل آیدی شخصی و یا آماده به سایت‌های مختلفی روی بیاورند. در این مسیر آریاپی به عنوان اولین و برترین فروشگاه آنلاین ارائه دهنده خرید اپل آیدی در ایران، حساب اپل آیدی وریفای شده را در کمتر از 10 دقیقه برای کاربران ایرانی ایجاد می‌کند. علاوه بر این اپل آیدی‌هایی که از طریق آریاپی خریداری می‌شوند می‌توانند با گیفت کارت ارائه شده توسط خود سایت شارژ شوند. آریاپی با این قابلیت‌ها توانسته امکان خرید اپل آیدی را از کشورهای مختلف فراهم کند و با ثبت سفارشات در کوتاه‌ترین زمان، بیشترین رضایت مشتری را جلب کند. در کنار این خدمات کاربران سایت آریاپی می‌توانند در صورت بروز مشکل در روند خرید اپل آیدی از کارشناسان سایت به صورت 24 ساعته کمک بگیرند.

کدخبر: 807671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟