پرفروش ترین بازی های کامپیوتری در تاریخ

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ویدئویی

در دنیای امروزی بازی هایی که طراحی میشوند از جذابیت و کاراکتر های بسیار خوبی برخوردار هستند که این موارد برای شرکت های سازنده هزینه های گزافی را به همراه خواهد داشت. اما حوزه داغ و ترند بازی های کامپیوتری در سرتاسر جهان سبب میشود تا بازی های مختلفی نظیر جی تی ای وی به محض عرضه در مدت زمان کمتر از 7 روز به سودی دست پیدا کنند که شرکت در طی چندین سال برای بازی صرف نموده بود. در این خصوص میتوانید داغ ترین و پرفروش ترین بازی های جهان را از دید ما شناسایی کنید.

 در ادامه میتوانید به جدول مربوط به پرفروش ترین بازی های کامپیوتری در دنیا دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است برای دانلود بازی های معرفی شده میتوانید از سایت پارسی دانلود کمک بگیرید که در این زمینه جزو قدیمی ترین سایت های ایرانی بوده که روزانه بازی های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

ردیف نام بازی فروش  تاریخ انتشار
1 Minecraft 238 میلیون دلار 18 نوامبر 2011
2 Grand Theft Auto V 150 میلیون دلار 17 سپتامبر 2013
3 Tetris 100 میلیون دلار 12 سپتامبر 1984
4 Wii Sports 70 میلوین دلار 19 نوامبر 2006
5 PlayerUnknown's Battlegrounds 58 میلیون دلار 20 دسامبر 2017
6 Sūpā Mario Burazāzu 47 میلیون دلار 13 سپتامبر 1985
7 Pokémon Red and Blue 45 میلیون دلار 27 فوریه 1996
8 Mario Kart 8 43 میلیون دلار 29 مه 2014
9 Red Dead Redemption 2 43 میلیون دلار 5 دسامبر 2019
10 The Elder Scrolls V: Skyrim 40 میلیون دلار 14 ژوئن  2016

 

پرفروش ترین بازی های کامپیوتری در تاریخ

توضیح بازی های فوق :

  • ماینکرافت عنوان یک بازی سندباکس و جهان باز بوده که طراحی آن به صورت پیکسلی انجام گرفته است. باتوجه به ویژگی های بالا و نبودن محدودیت در این بازی گیمرهای بسیاری برای سرگرمی به سمت آن روی آورده اند که نباید این بازی عالی را از دست داد.
  • Grand Theft Auto V بی شک یکی از بهترین بازی های شرکت راک استار GTA v بوده است که این بازی در سبک های مختلفی نظیر ماجراجویی و جهان باز و اکشن قرار دارد که اگر بدنبال بهترین بازی های این سبک هستید پیشنهاد میشود باما در سایت پارسی دانلود همراه باشید.
  • Tetris یکی از قدیمی ترین بازی های عرضه شده برای موبایل و کامپیوتر بوده است که میتوان آنرا جزو بازی های نسل یک بازی های کامپیوتری دانست که با توجه به قدیمی بودنش توانسته به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند.
  • Wii Sports وی اسپرتز(به انگلیسی: Wii Sports) یک بازی ورزشی تولید شده توسط نینتندو و به‌طور انحصاری برای وی است و اولین بار در آمریکای شمالی و ۱۹ نوامبر ۲۰۰۶ انتشار یافت، و در ماه بعدی در ژاپن، استرالیا و اروپا منتشر شد. در تمام وی‌های به فروش رفته در ژاپن یک نسخه از این بازی قرار داشت
  • PlayerUnknown's Battlegrounds یا همان پابجی یکی از بهترین و البته محبوب ترین بازی های عرضه شده در سبک شبیه سازی و تیراندازی بوده که در سال 2017 عرضه شده است. اگر بدنبال دانلود بازی شبیه سازی برای کامپیوتر هستید باما همراه باشید.
  • سوپر ماریو بروس. (به ژاپنی:Sūpā Mario Burazāzu) که در ایران با نام قارچ‌خور نیز شناخته می‌شود، یک بازی ویدئویی به سبک سکوبازی است که در سال ۱۹۸۵ توسط شرکت ژاپنی نینتندو برای کنسول‌های ان‌ای‌اس به بازار عرضه شد.
  • Pokémon Red and Blue یکی دیگر از بازی های محبوب در این لیست بوده که در واقع بدلیل مراحل متفاوتی که این بازی داشته انتشار نسخه موبایل آن در ایران بطور کامل ممنوع شده که تمام لینک های دانلود این بازی از سراسر وب فارسی جمع آوری شده است.
  • Mario Kart 8 یک بازی شبیه سازی از شخصیت های محبوب کنسول های قدیمی بوده است که این بازی در سبک ورزشی نیز قرار دارد که برای دانلود بازی ورزشی برای کامپیوتر میتوانید باما در سایت پارسی دانلود همراه باشید. ماریو کارت ۸ یک بازی کارتینگ بر اساس سری بازی های ماریو می باشد که در سال ۲۰۱۴ برای نینتندو و وی یو منتشر شد.این بازی هم به صورت تک نفره و هم به صورت چند نفره قابل بازی می باشد. نسخه ای از این بازی در سال ۲۰۱۷ برای نینتندو سوئیچ منتشر شد
  • Red Dead Redemption 2 را میتوان یکی از 10 بازی برتر دهه اخیر دانست که توسط کمپانی نام آشنای Rockstar Games طراحی و وظیفه انتشار را نیز خودشان به دوش کشیده اند. زیرا کمتر شرکتی است که بتواند خواسته های راک استار را به طور کامل پیاده سازی کند و به همین دلیل این بازی محبوب و مثال زدنی را قصد دارند خودشان ارایه دهند. نسخه قفل شده بازی در 5 دسامبر 2019 عرضه شده است که گروه های مختلفی دست به کار شده اند تا این بازی جهان باز را کرک کنند اما هنوز موفق به انجام این کار نشده اند. در کنفرانس خبری E3 که در سال 2019 برگذار شده بود این بازی فقط گوشه چشمی از گیم پلی محبوب خود را ارایه داد که توانست امتیاز بسیار خوب 9.5 از 10 را دریافت کند که پیشنهاد میشود بازی رد دد 3 را از دست ندهید.
  • بازی کتیبه‌ های کهن 5: نسخه ویژه اسکایریم یا همان بازی The Elder Scrolls V: Skyrim در سبک اکشن ، ماجراجویی ، نقش آفرینی و جهان باز با دو زاویه دید اول شخص و سوم شخص می باشد که توسط Bethesda Game Studios ساخته و طراحی شده است سپس در سال 2016 توسط استدیوی Bethesda Softworks برای پلتفرم رایانه های شخصی عزضه شده است. این نسخه‌ی بازسازی شده، از نظر گرافیکی تفاوت‌های زیادی با نسخه‌ی اصلی خودش دارد و از تمام مودهایی که تا این لحظه برای کامپیوترهای شخصی ساخته شده، پشتیبانی می‌کند. تنها تفاوت نسخه ریمستر اسکایریم با نسخه اصلی، به بهبود‌های بصری و همچنین داشتن تمامی DLC‌های عرضه‌شده برای آن است. داستان این بازی در جایی آغاز می شود که در دنیایی به نام Skyrim یک شخص قدرتمند شاه این دنیا را می کشد و شما به عنوان یکی از مظنونین این حادثه در حال انتقال به محلی می باشید که در انجا قرار است به سزای اعمالتان برسید ، در ادامه پس از حمله غیر منتظره یک اژدها به این مکان شما از دست نگهبانان فرار می کنید.

پرفروش ترین بازیهای کامپیوتری در تاریخ

مقاله مربوط به پرفروش ترین بازی های کامپیوتری در تاریخ به پایان رسید که در این خصوص می توانید باما در بخش نظرات همراه باشید.

کدخبر: 805190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟