کارخانه صبا باتری برای آنکه بتواند کمک بزرگی به صنایع مختلف، در حوضه تامین انرژی الکتریکی کند، شروع به تولید باتری های با کیفیت صنعتی کرد. شما  می توانید با خیال راحت از باتری یو پی اس صبا در مجموعه و ارگان خود استفاده کنید و هرگز نگران قطعی های برق شهری و برق صنعتی نباشید.

کارخانه صبا باتری های یو پی اس خود را در انواع مختلفی تولید می کند. یکی از انواع باتری های کارخانه صبا باتری، باتری های VRLA هستند.

 باتری های VRLA معمولاً در داخل آب بندی می شوند پلاستیک پلی پروپیلن توسعه یافتند زیرا این مزیت را دارند که حاوی بدون اسید شل کننده که ممکن است نشت یا چکه کند هنگامی که وارونه یا به طور تقریبی با آن برخورد می شود. اصطلاح valveregulated به روش انتشار گاز اشاره دارد. اگر فشار گاز داخل باتری خیلی زیاد می شود، هنگامی که دریچه به فشار معینی برسد هواگیری می شود. در طول شارژ یک باتری سرب اسید، هیدروژن است به طور معمول آزاد شده است. در یک باتری با تهویه، هیدروژن به جو فرار می کند در باتری VRLA، هیدروژن با اکسیژن داخل باتری ترکیب می شود، بنابراین تلفات آب به حداقل می رسد. تحت شناور معمولی شرایط، تقریبا تمام هیدروژن و اکسیژن است دوباره ترکیب شده است. دریچه های قابل آب بندی مجدد غیر ترکیبی هستند گازها فقط زمانی تولید می شوند که فشار بیش از حد ایمنی باشد آستانه.

باتری یو پی اس صبا در نوع VRLA یکی از پیشرفته ترین باتری های کارخانه صبا باتری است که در آمپر های متفاوت بین 4.5 آمپر تا 200 آمپر تولید می شود.

یک باتری VRLA از یک سلول سیلابی متمایز می شود باتری با سرعتی که در آن اکسیژن از آن تکامل می یابد صفحه مثبت و پراکنده به صفحه منفی، در نهایت آب را تشکیل می دهد. این نرخ چندین مرتبه است قدر سریعتر از یک باتری سلولی پر شده است. زیرا آب را نمی توان اضافه کرد، ترکیب مجدد آن بسیار مهم استعمر و سلامت باتری هر عاملی که سرعت تبخیر یا اتلاف آب را افزایش می دهد به عنوان دمای محیط و گرمای حاصل از شارژ جریان  عمر باتری را کاهش می دهد.

طول عمر باتری صبا با توجه به تکنولوژی تولید پیشرفته ای که دارد و از مواد اولیه مرغوب تولید شده است، کاملا مطابق استاندارد های جهانی است.

مدت زمان ماندگاری باتری VRLA طول زمان است یک باتری می تواند بایستد، مدار باز شود، قبل از اینکه نتواند دیگر با یک تک به ظرفیت کامل بازیابی می شود شارژ. ماندگاری بر اساس مدت زمان تعیین می شود تا زمانی که باتری 40 تا 50 درصد ظرفیت اولیه خود را از دست بدهد به دلیل تخلیه خود.

باتری یو پی اس صبا یکی از پر فروش ترین باتری های موجود در بازار باتری های صنعتی است زیرا دارای سطح کیفیت فوق العاده بالا و عملکرد فوق العاده قوی می باشد و در طی سالیانی که در بازار حضور داشته است، توانسته نظر کارشناسان و مصرف کنندگان را جلب کند.

مواد موجود در باتری ها باعث فرار آنها می شود و بنابراین بالقوه خطرناک انجام تعمیرات دوره ای منظم باتری‌های یو پی اس شما می‌توانند تا حد زیادی در جلوگیری از ناایمن بودن شما کمک کنند موقعیت ها قبل از وقوع اسید سولفوریک بسیار قابل احتراق و در تماس با مواد آلی است مواد ممکن است باعث آتش سوزی و انفجار شوند.

همچنین به شدت واکنش نشان می دهد با عوامل کاهنده قوی، فلزات، گاز تری اکسید گوگرد، قوی اکسید کننده ها و آب تماس با فلزات ممکن است سمی ایجاد کند دی اکسید گوگرد بخار می کند و ممکن است گاز هیدروژن قابل اشتعال آزاد کند.

با توجه به اینکه باتری یو پی اس صبا اهمیت فراوانی در هر ارگانی دارد، باید در حفظ آن کوشا باشند تا بتوانند به درستی به وظایف خود عمل کنند.

 برای ترکیبات سرب، از تماس با اسیدهای قوی، بازها، هالیدها، هالوژنات ها، نیترات پتاسیم، پرمنگنات، پراکسیدها، هیدروژن نوپا و عوامل کاهنده. لیتیوم یون باتری‌ها در واقع هیچ ماده سمی ندارند، و هیچ خطر در حمل و نقل عادی اگر قاب باتری شکسته است، مشورت کنید برگه داده های ایمنی مواد فروشنده (MSDS) مناسب است عمل. مدل های مختلف باتری لیتیوم یونی از انواع مختلفی استفاده می کنند اجزای شیمیایی مختلف، و روش های ایمنی متفاوت خواهد بود. همیشه باید به برگه اطلاعات ایمنی مواد مراجعه کنید اقدامات پیشگیرانه خاص مراحل اولیه برای جابجایی ایمن و استفاده در زیر ذکر شده است.

به طور کلی می توان از باتری صبا به عنوان یکی از پیشرفته ترین باتری های موجود در بازار نام برد.

کارخانه صبا باتری علاوه بر تولید باتری های صنعتی، باتری های خودرویی نیز تولید می کند که مانند باتری های صنعتی این کارخانه، از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

این کارخانه باتری های خودرویی خود را در نوع سیلد اسید تولید می کند که امروزه یکی از پر طرفدارترین باتری های خودرویی به حساب می آید، زیرا علاوه بر طول عمر بلند مدت، دارای نگهداری فوق العاده آسانی می باشد و نیازی نیست مصرف کننده به صورت مداوم سطح الکترولیت باتری ر ا بررسی کند.

به طور کلی، باتری صبا یکی از مرغوب ترین باتری های صنعتی و خودرویی است.

 

 

 

کدخبر: 785445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟