چطور یک ساعت دخترانه مناسب بخرم؟

هر روز ساعت‌های دخترانه بسیار زیبا با طرح‌های جدیدی ارائه می‌شوند که کار انتخاب و خرید را بسیار دشوار می‌کنند. یک دختر خانم خوش استایل باید به جزئیات دقت کند و هنگام خرید ساعت دخترانه علاوه بر طرح و رنگ زیبا به نکات فنی و مشخصات عمومی انتخاب خود هم توجه داشته باشد. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که ساعت زنانه و دخترانه چه تفاوت‌هایی می‌توانند داشته باشند. در این مطلب به این سوال پاسخ می‌دهیم و سپس به بررسی راهکارهایی که به انتخاب بهتر کمک می‌کند می‌‌پردازیم، تلاش می‌کنیم تصمیم‌گیری را برای شما ساده‌تر کنیم.

ساعت دخترانه چیست و چه تفاوتی با مدل‌های زنانه دارد؟

تمایز قائل شدن بین مدل‌های زنانه و مردانه در برخی موارد دشوار است، حال تصور اینکه بین مدل‌های دخترانه و زنانه تفاوت قائل شویم کار را بسیار دشوارتر می‌کند.

اگر بخواهیم سخت گیرانه بین این ساعت‌ها تمایزی در نظر بگیریم می‌توان گفت ساعت‌های دخترانه از نظر رنگ بندی و تزئینات برای جوان‌ترها مناسب هستند به این ترتیب رنگ‌های گرم و شاد و تزئینات پرزرق و برق برای سن‌های کمتر مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

یک اصل کلی در طراحی مد و لباس وجود دارد که معتقد است برای اینکه بهترین استایل شخصی را داشته باشیم باید به تناسب انتخاب لباس و اکسسوری با سن افراد توجه داشته باشیم. اما طی سال‌های اخیر شاهد بودیم بسیاری روی این قانون خط کشیدند و اتفاقا استایل‌ آن‌ها مورد استقبال و تحسین قرار گرفته است.

انتخاب با شما است اگر می‌خواهید از قانون مد پیروی کنید برای انتخاب ساعت دخترانه دست‌تان بازتر است اما دقت کنید زیبایی در سادگی است پس به سراغ مدل‌های خیلی شلوغ که خیلی زود از مد می‌افتند نروید.

 

هنگام انتخاب ساعت دخترانه به چه نکاتی باید دقت کرد؟

تناسب ساعت مچی با پوشش کلی شما از نکات مهمی است که باید هنگام خرید ساعت مچی به آن دقت کنید، اگر طرفدار استایل رسمی هستید و در طول هفته بیشتر از لباس‌های رسمی استفاده می‌کنید بهتر است به سراغ ساعت‌های دخترانه‌ای بروید که برای استایل‌های رسمی مناسب هستند.

در صورتی هم که اهل ورزش و لباس‌های اسپرت هستید ساعت دلخواه خود را از بین مدل‌های غیر رسمی انتخاب کنید. خانم‌ها به ست بودن اکسسوری و لباس‌هایشان خیلی اهمیت می‌دهند. توصیه ما به شما این است که تا حدامکان به همراه ساعت مچی اکسسوری‌های کمتری استفاده کنید و به سراغ خرید ساعت مچی‌ای بروید که بیشترین تناسب را از نظر جنس و رنگ با اکسسوری‌های موجود شما داشته باشد.

ست کردن ساعت مچی با دستبند هم انتخاب خوبی است اما اگر قصد دارید یک ساعت رسمی بخرید انتخاب ساعتی با بند دستبندی شما را از خرید دستبند به شکل مجزا بی‌نیاز می‌کند.

ساعت مچی‌هایی که رنگ‌های روشن و شادی دارند توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند و بیشتر برای استایل‌های ورزشی و غیر رسمی مناسب هستند. ساعت‌های هوشمند هم معمولا بندهای رنگی زیبایی دارند که برای یک دختر خانم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد به شرطی که رنگی که انتخاب می‌کنید با پوست شما هماهنگ باشد. انتخاب رنگ‌های خنثی معمولا برای ست کردن با لباس گزینه‌های امن‌تری هستند اما چه کسی است که از داشتن یک ساعت به رنگ زرد، قرمز، صورتی، نارنجی یا سبز شاد نشود، انتخاب با شما است، حتما می‌توانید برای ست کردن لباس‌هایتان راهکار مناسبی پیدا کنید.

بندهای قابل تعویض که هر روز در بازار بیشتر می‌شوند می‌تواند یک راهکار ایمن به ویژه برای ساعت‌های هوشمند یا لاکچری باشد که با قیمت بیشتری خریداری می‌شوند.

 

 

ساعت مچی دخترانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

هنگام خرید ساعت مچی دخترانه یک سری نکات عمومی هم وجود دارد که همه افراد هنگام خرید ساعت باید به آن توجه کنند. به عنوان مثال به ویژگی‌های فنی ساعتی که انتخاب می‌کنید دقت داشته باشید آیا شما واقعا به یک ساعت سه موتور که تا عمق 30 متری آب هیچ صدمه‌ای نمی‌بیند نیاز خواهید داشت.

این امکانات روی قیمت تمام شده ساعت تاثیر بسیاری دارد، پس اگر چیزی هست که به آن نیازی ندارید از خرید آن پرهیز کنید. موتور ساعت هم بسیار مهم است، حتما بررسی کنید که از نوع خوب و باکیفیتی باشد. معمولا موتورهای کوارتزی که به باتری نیاز دارند طول عمر بیشتری دارند و بسیار هم دقیق هستند.

جنس بدنه، شیشه و قاب ساعت باید با دوام باشد، ساعت‌های اسپرت دخترانه معمولا شیشه‌هایی از جنس پلاستیکی دارند و همچنین ساعت‌های بند فلزی بیشتر حالت رسمی داشته و بهتر است از جنس تمام استیل باشند که تغیر رنگ نداده و زمان بیشتری بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

ساعت‌های هوشمند به دلیل امکان هماهنگی و اتصال به تلفن‌های همراه بسیار پرطرفدار شدند و مدل‌های دخترانه شیک زیادی از آن‌ها هم وارد بازار شده است. اگر طرفدار خرید این مدل ساعت‌ها هستید بهتر است قبل از هر چیز انتظاری که از ساعت دارید را مشخص کنید، آن‌ها که به ورزش و سلامت اهمیت می‌دهند به ویژگی‌های خاصی نیاز دارند و در مقابل طرفداران تکنولوژی به اپلیکیشن‌های خاصی نیاز دارند که باید دقت کنید ساعت انتخابی شما قابلیت نصب آن‌ها را داشته باشد.

برند هم هنگام انتخاب ساعت دخترانه بسیار مهم است، برخی از برندها در سال‌های اخیر کلکسیون‌های دخترانه بسیار زیبایی وارد بازار کردند که باعث شهرت آن‌ها شده است. خرید ساعت اصل و انتخاب از بین برندهای معتبر این خاصیت را دارد که عمر طولانی‌تری داشته و خیلی زود به تعمیرات نیاز پیدا نمی‌کند.

جمع بندی

ساعت دخترانه‌ای که می‌خرید باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی باشد در غیر این صورت نمی‌توانید قطعات آن را پیدا کنید و ممکن است از خرید خود پشیمان شوید.

گالری نیک یک فروشگاه تخصصی عرضه ساعت مچی و اکسسوری است که انواع ساعت دخترانه از محبوب‌ترین برندهای ایرانی را یکجا جمع کرده است و به شما این فرصت را داده تا به مقایسه مدل‌ها و قیمت‌ها بپردازید و از بین ساعت‌های متنوع موجود خرید خود را انجام دهید.

کلیه ساعت‌های این گالری از نمایندگی‌های معتبر و شناخته شده تهیه شده و کیفیت بالایی دارند. پس از خرید اینترنتی ساعت شما در هر کجای ایران که بخواهید در اسرع وقت تحویل داده خواهد شد.

 

کدخبر: 718138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟