رزرو هتل دبی با کارت شتاب از ایران

این مسافران ایرانی تا چند سال پیش ناگذیر بودند، رزرو هتل در دبی را به صورت غیرمستقیم انجام دهند و برای این کار از واسطه‌هایی مانند دفاتر خدمات مسافرتی استفاده می‌کردند . کسانی که قصد رزرو هتل دبی را داشتند، تنها در صورت داشتن کارت اعتباری بین‌المللی می‌توانستند خودشان به طور مستقیم، هتل مورد نظرشان را رزرو کنند. اما امروزه روشی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به کارت‌های اعتباری و بدون واسطه، هر هتلی که دوست دارید را در دبی رزرو کنید و تجربه‌ای متفاوت از رزرو هتل در دبی برای خود رقم بزنید.

2

رزرو هتل در دبی؛ آسان تر از همیشه

برای رزرو هتل در دبی تنها به یک گوشی موبایل یا لپ تاپ، اینترنت و یک کارت شتاب نیاز دارید و می‌توانید این کار را در هر نقطه‌ای از ایران انجام دهید.  تنها کافی است به وبسایت فلای تودی مراجعه کنید و از طریق منوی سایت، وارد صفحه رزرو هتل شوید. در قسمت نام شهر، دبی را وارد کنید و پس از مشخص کردن تاریخ ورود و خروج ،تعداد مسافران و تعداد اتاق، کلید جستجو را بزنید. کمی صبر کنید تا فهرست هتل‌های دبی به ترتیب ارزانترین قیمت را ببینید. 

حالا می‌توانید با استفاده از فیلترهایی مانند تعداد ستاره‌های هتل، نوع غذا، امکانات مورد نظرتان و ... فهرست نمایش داده شده را محدودتر کنید و در نهایت با توجه به سلایق و نیازهای‌تان، مناسب‌ترین هتل در دبی را بیابید. با کلیک روی نام هر هتل می‌توانید نوع اتاق‌های آماده رزرو، تصاویر بیشتر و اطلاعات دقیق‌تری در مورد آن ببینید تا راحت‌تر تصمیم بگیرید.

پس از انتخاب اتاق مورد نظر، کلید رزرو را بزنید تا وارد صفحه ورود مشخصات مسافران شوید و رزرو خود را انجام دهید.

3

پرداخت هزینه هتل در دبی به ریال

در سایت فلای تودی این امکان را دارید که هزینه هتل‌ دبی را به ریال بپردازید. کافیست پس از ورود مشخصات مسافران، اطلاعات مورد نیاز برای پرداخت از کارت بانکی عضو شبکه شتاب را وارد کنید و در نهایت هزینه را به راحتی و به ریال بپردازید؛ بدون آنکه برای فراهم کردن یک کارت اعتباری بین‌المللی یا پیدا کردن واسطه‌ای مطمئن به دردسر بیفتید.

تجربه یک رزرو آسان با فلای تودی

سایت فلای تودی همه امکاناتی را که برای رزرو هتل در سراسر جهان نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. با مراجعه به این سایت از دغدغه رزرو هتل در هر جای دنیا راحت می‌شوید و در چند دقیقه با چند کلیک، واچر رزرو هتل مورد نظرتان را دریافت می‌کنید.

 

 

کدخبر: 711613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟