با آکادمی احمد زارع یکی از  کار آفرینان موفق در حرفه ی آرایشگری  آشنا شوید

بیوگرافی احمد زارع

بعید است اگر به زیبایی یا پیرایشگری علاقه داشته باشید و با احمد زارع یکی از موفقترین پیرایشگران و کارآفرینان حال حاظر درحرفه آرایشگری آشنا نشده باشید ، که در حال حاظر هم در ایران و هم در ترکیه فعالیت میکند ، احمد زارع (ahmadzare) کار خود را از 12 سال پیش و در دبی با گذراندن دوره هایی تحت نظر اساتید بین المللی شروع کرد و پس از به اتمام رساندن این دوره ها و اخذ مدارک BRS امریکا و QL انگلیس اقدام به ایجاد آکادمی احمد زارع کرد که نتیجه آن آموزش به بیش از 2000 کارآموز این حرفه بوده ، نام احمد زارع برای بسیاری از آرایشگران و تقریبا هر کسی که علاقمند به زیباییست آشناست .

احمد زارع یا  @barberahmadzare و آغاز کار اینفلوئنسری اینستاگرام

در مورد این که شروع اینفلوئنسری این کارآفرین و پیرایشگر چگونه بوده است باید بدانید که او فعالیت حرفه ایی خود را از آذر سال 1394  با انتشار تصاویر شخصی و  کلیپ های کوتاه از اینستاگرام استارت زد. پس از گذشت مدتی با افزایش مدت بارگذاری ویدیو در این شبکه اجتماعی توانست کاری کند که فعالیت های خود را بهتر به مخاطبان نمایش دهد و موفق شد تا بعنوان یک اینفلوئنسر درفضای اینستاگرام شناخته شود و کاربران و علاقمندان  این اپلیکیشن ارتباطی کارهای او را دنبال می کنند. او در مورد هدف اش از ساخت ویدیو کلیپ های کوتاه گفته است که اصلی ترین هدفم انتقال دانش و کمک به رشد هر کسی است که به دنبال زیباییست.

اینستاگرام احمد زارع @barberahmadzare

بسیاری این روزها از هنرمندان گرفته تا ورزشکاران یا سیاستمداران و خلاصه هر فرد  صاحب نامی از طریق شبکه های اجتماعی با طرفداران خود در ارتباط هستند. محبوب ترین شبکه اجتماعی در این میان و در ایران در حال حاظر اینستاگرام است چرا که قابلیتهای جذاب و فراوانی را دارد و از این رو یکی از بهترین وسیله ارتباطی برای اطلاع رسانی به شمار می رود. احمد زارع در اینستاگرام را می توانید با آیدی  @barberahmadzare پیدا کرده و از آخرین فعالیت های اومطلع شوید.

Untitled-12

احمد زارع : اهمیت مراقبت از موها

مراقبت از مو نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر بهداشت کلی نیز مهم است. داشتن موهای سالم به ما این امکان را می دهد تا بهترین ظاهر را داشته باشیم و از سلامت مو و پوست سر خود اطمینان حاصل کنیم. بازدید از یک سالن معتبر و استفاده از محصولات با کیفیت مراقبت از مو برای اطمینان از سلامت هرچه بیشتر مو مهم است اما به همان اندازه که پیرایشگری مهم است تمیز نگه داشتن مو نیز بیشتر به دلایل اجتماعی مهم است تا سلامتی. موهای آلوده و نامرتب از نظر بصری ناخوشایند هستند و حتی ممکن است بوی نامطبوعی ایجاد کنند. این اغلب به دلیل تجمع چربی در پوست سر از غدد سباسه است. باکتری ها از این تجمع تغذیه می کنند و در نتیجه بو ایجاد می کنند.

احمد زارع:  ترفندهایی برای مراقبت از مو که احتمالا نمیدانستید

استفاده از شامپویی که برای نوع موی شما طراحی شده بسیار مهم است. اگر دچار ریزش مو هستید ، بهتر است از شامپوهای مخصوص کودک استفاده کنید زیرا این مواد حاوی مواد شیمیایی قوی نیستند و نمی توانند به موهای شما آسیب برسانند. شستن مو با آب داغ مضر است زیرا تمام چربی پوست سر را از بین می برد ، همان چیزی است که مو به طور طبیعی برای محافظت از خود تولید می کند. آخرین شستشو باید با آب گرم و تقریباً سرد انجام شود ، زیرا این امر باعث روشن و محکم شدن موهای شما می شود. آب سرد کوتیکول مو را مهر و موم می کند و قدرت منحصر به فردی به مو می دهد که در غیر این صورت اگر با آب داغ شستشو داده می شد ، از بین می رفت.

آکادمی احمد زارع

احمد زارع بنیانگذارآکادمی احمد زارع با بیش از 12 سال سابقه در زمینه آموزش حرفه ایی پیرایشگری با آخرین متدهای روز دنیا و انواع آموزش از جمله : فید اروپایی و امریکایی ، لایرینگ ، براشینگ ، استایل ، موفولوژی ، زوایا ، آناتومی ، تقسیم بندی ، شناخت و استفاده از ابزار ، تکنیک های کار و ... آماده ارایه خدمات به دانشجویان گرامی میباشد. اگر علاقمند به حرفه پیرایشگری یا حتی تعیین وقت در یکی از سالن های زیبایی با بروزترین و حرفه ایی ترین تیم پیرایشگری در ایران هستید میتوانید از طریق لینک های زیر با آکادمی احمدزارع (ahmad zare)ارتباط برقرار کنید:

https://www.instagram.com/barberahmadzare

http://www.ahmadzare.academy/

@barberahmadzare

 

 

کدخبر: 704135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟