بهترین کرم ضد چروک دنیا چیست؟

از چروک های دور چشم و پیشانی خود خسته شده اید؟ 

به دنبال راهی برای از بین بردن این چروک ها هستید؟ 

احساس می کنید چروک هایی در اطراف چشم و پیشانی تان کم کم به وجود می آید که برای از بین بردن آن نمی دانید چه کنید؟ 

همه ما می دانیم که با بالا رفتن سن به وجود آمدن چین و چروک امری طبیعی خواهد بود که تنها عوامل دیگری باعث افزایش آن خواهند شد و گاهی حتی زودتر از زمان موعود چین و چروک هایی در صورت تان پدید می آید که نتیجه مراقبت غیر اصولی از پوست تان است. برای جلوگیری از پیدایش چروک های ریز و درشت شما تنها می توانید مراقبت از پوست خود را بیشتر کرده و با بهترین کرم های ضد چروک این مشکل را به تعویق انداخته و کمی از شدت آن بکاهید. در ادامه برای آشنایی با کرم های ضد چروک با فروشگاه اینترنتی الانزا همراه باشید.

انواع چروک های پوست 

  • چروک های ناشی از انقباض صورت مانند چروک های دور لب و پیشانی.
  • چروک های ناشی از افزایش سن که با از دست رفتن کلاژن و بافت کششی پوست ایجاد خواهند شد. 

چه عواملی باعث بروز چروک صورت می شوند؟ 

چه عواملی باعث بروز چروک صورت می شوند؟ 

برای پاسخ به این سوال باید به شما بگوئیم که عوامل مختلفی برای بروز چین و چروک وجود دارد که شامل: 

  • عوامل ژنتیکی و خانوادگی 
  • تغذیه نامناسب و ناسالم
  • اشعه های مضر آفتاب و رادیکال های آزاد 
  • نداشتن خواب کافی 
  • کم آبی و دهیدراته شدن بدن

بهترین کرم آبرسان و ضد چروک

برای خرید بهترین کرم ضد چروک باید آگاه باشید که پوست از سن 25 سالگی کم کم ساخت کلاژن خود را کند خواهد کرد و این به مرحله ایی خواهد رسید که در سن 30 سالگی بطورکلی ترشح کلاژن قطع خواهد شد و پوست شورع به افتادگی خواهد کرد، در این مرحله شما باید شروع به مصرف کرم های ضد چروک برای جلوگیری از افزایش چروک های پوست خود کنید. برای استفاده از کرم های ضد چروک شما ابتدا باید جنس پوست خود را بشناسید و بدانید پوست تان در کدام دسته بندی قرار دارد و پس از آن اقدام به خرید برای کرم های ضد چروک بگیرد.

برای آگاهی از قیمت کرم مرطوب کننده شما می توانید به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کرده و با مشاهده تنوع بسیار کرم ها محصول مورد نیاز خود را بررسی کرده و خریداری نمائید، فراموش نکنید که استفاده از کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از پیری زودرس پوست بسیار موثر خواهد بود و از خشکی بیش از حد پوست تان جلوگیری خواهد کرد. 

ویژگی های ضد چروک خوب

  1. استفاده از کرم ضد چروک با مواد عالی و درجه یک.
  2. رطوبت دهی و آب رسانی قوی.
  3. جلوگیری از بروز هرگونه چین و چروک. 
  4. محافظت از پوست در برابر عوامل طبیعی. 
  5. ساخته شده از مواد با مرطوب کنندگی قوی، ویتامین E و C.

ساختار یک ضد چروک قوی

بهترین کرم ضد چروک دنیا چیست؟

یک ضد چروک قوی باید از یک سری فاکتورهای خوب تشکیل شده باشد که شما در هنگام خرید لوازم آرایشی باید از آن ها آگاهی داشته باشید.

  • وجود SPF یا ترکیبات ضد آفتاب در کرم ضد چروک یکی از فاکتورهای مهم خواهد بود که از بروز اشعه فرابنفش خورشید جلوگیری کرده و از پیری زودرس پوست شما جلوگیری خواهد کرد، جالب است بدانید که ضد آفتاب با SPF بالای 30 درصد به جوانسازی پوست شما نیز کمک می کند.
  • رتینوئیدها یکی از ترکیبات شیمیایی مربوط به ویتامین A است که به بازگشت و ترمیم سلول های پوستی برای ایجاد بافت پوششی و محافظتی کمک خواهد کرد، پزشکان متخصص پوست معتقد هستند که این ترکیب شیمیایی برای درخشندگی پوست شما بسیار مفید خواهد بود. اما نکته ایی که باید به آن توجه داشته باشید این است که استفاده از این محصولات باید موقتی باشد و در صورت مصرف طولانی مدت ممکن است ایجاد حساسیت کند.
  • ویتامین C یکی دیگر از ترکیبات مهم در کرم های ضد چروک است که موثرترین آنتی اکسیدان و ضد چروک قوی به حساب می آید، این ویتامین از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و پوست شما را تحریک به کلاژن سازی خواهد کرد. از دیگر مزیت های استفاده از این محصول باید به درخشندگی پوستی پس از استفاه آن اشاره کنیم که از بروز لکه های تیره رنگ جلوگیری خواهد کرد. 
  • شی باتر، هیالورونیک اسید و سرامید ها از دیگر ترکیبات موثر در کرم های ضد چروک هستند.

چگونه از کرم ضد چروک استفاده کنیم؟ 

در اینجا سوالی که مطرح می شود این است که چگونه باید از یک کرم ضد چروک استفاده کنیم؟ در ابتدا شما باید به یک متخصص پوست مراجعه کرده و در صورت تجویز کرم ضد چروک برای پوست تان شما را برای خرید کرم ضد چروک مناسب با پوست صورت تان راهنمائی خواهد کرد. اما فراموش نکنید که پاکسازی پوست در کنار استفاده از ماسک های مغذی صورت شما را برای داشتن پوستی سالم کمک خواهد کرد، برای خرید ماسک صورت آن هم به صورت آنلاین می توانید وارد سایت فروشگاهی الانزا شوید و با آگاهی از قیمت ماسک صورت محصولات متنوع را مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهید. 

به یاد داشته باشید که نحوه استفاده از این کرم باید به گونه ایی باشد که در روتین روزانه شما قرار بگیرد و تا زمانی که اثر گذاری مثبت آن را مشاهده نکرده اید مصرف آن را ادامه دهید، فقط فراموش نکنید که انتظار نتیجه فوری و سریع نباید داشته باشید و قطعا زمان مشخصی برای جواب دهی نیاز خواهد بود. 

بهترین کرم های ضد چروک دنیا 

  • کرم ضد چروک الارو: مناسب برای انواع پوست، آبرسان و مرطوب کننده، ضد چروک و جوان کننده برای حفظ جوانی. 
  • کرم ضد چروک آردن: این کرم ضد چروک برای کاهش شلی پوست و از بین بردن چین و چروک های عمیق پوستی ساخته شده است و اگر به دنبال محصولی برای سفت کردن و استحکام پوست صورت تان هستید می توانید از کرم ضد چروک آدرن استفاده کنید. 
  • کرم ضد چروک نوکس: یکی از ضد چروک های قوی که به عنوان یک ضد آفتاب خوب نیز کارآیی دارد، ضد چروک نوکس می باشد که از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت خواهد کرد. این محصول خاصیت ضد لک داشته و برای افزایش شفافیت پوست شما بسیار موثر است.
  • کرم ضد چروک سینره: کرم ضد چروک سینره با محافظت از پوست شما در برابر آلودگی و خشکی هوا محافظت خواهد کرد و به رفع چین و چروک های سطحی پوست شما کمک می کند. این کرم حاوی عصاره گیاهان ترمیم کننده برای جلوگیری از تخریب کلاژن سازی پوست و افزایش طول عمر سلول های پوستی شما می شود.
  • کرم ضد چروک لورآل: کرم های لورآل ساخت کشور فرانسه بوده و بر پایه مواد گیاهی و عصاره گل اپتینا ساخته شده است که برای چروک های عمیق و شلی پوست شما تاثیر بسیاری خواهد داشت. توجه کنید که برای بهتر نتیجه دادن این کرم شما باید آن را هر روز و به صورت دورانی روی پوست خود پخش کنید و به بازسازی و ترمیم پوست خود کمک کنید. 

نتیجه گیری

در نهایت باید بدانید که پیری و چروک پوست یکی از عوامل طبیعی با بالا رفتن سن خواهد بود که کار بسیاری از دست افراد بر نخواهد آمد و نمی توانند از پیری پوست جلوگیری کنند، اما شما می توانید با خرید انواع کرم های ضد چروک  از فروشگاه اینترنتی الانزا (https://elanza.com/) و انجام روتین های پوستی از پوست خود در برابر اشعه های مضر آفتاب، آلودگی هوا و مواد آرایشی بی کیفیت محافظت نمائید.

کدخبر: 643162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟