قیمت گوشی موبایل آیفون 12 اعلام شد + عکس

قیمت گوشی موبایل / اپل شب گذشته در مراسمی از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد که هر یک از آنها در سه مدل ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس خواهند بود.

یکی از این محصولات آیفون ۱۲ مینی (mini) است که انواع مدل‌های آن به ترتیب ۶۹۹، ۷۴۹ و ۸۴۹ دلار قیمت دارند.

آیفون ۱۲، محصولی دیگری است که اپل دیشب آن را رونمایی کرد. هر یک از انواع مدل‌های آن ۱۰۰ دلار از آیفون ۱۲ مینی گران‌تر هستند و ۷۹۹، ۸۴۹ و ۹۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

شرکت اپل، در مراسمی که دیشب برگزار شد، آیفون ۱۲ پرو را نیز معرفی کرد که انواع مدل‌های آن به ترتیب ۹۹۹، ۱۱۴۹ و ۱۳۴۹ دلار قیمت دارند.

آیفون ۱۲ پرو مکس، محصول دیگری بود که در مراسم شرکت اپل، معرفی شد؛ انواع مدل‌های آن ۱۰۰ دلار از محصول پیشین گران‍تر هستند و با قیمت‌های ۱۰۹۹، ۱۲۴۹ و ۱۴۴۹ عرضه می‌شوند.

با توجه به قیمت‌های اعلام شده و با احتساب قیمت دلار امروز در صرافی ملی (۳۱۵۰۰)، ارزان‌ترین مدل آیفون ۱۲، حدود ۲۲ میلیون و هجده هزار تومان و گران‌ترین آنها حداقل ۴۵ میلیون ۶۴۳ هزار تومان ارزش دارد. البته معلوم نیست در صورت ورود این گوشی‌ها به بازار ایران، قیمت‌ ها به چه سطحی خواهند رسید.

مشخصات آیفون ۱۲

آیفون‌های جدید از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کنند. ‌آیفون ۱۲ یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین واید ۱۲ مگاپیکسلی دارد. ‌اپل همچنین در مراسم شب گذشته خود از شارژ بی‌سیم MagSafe برای آیفون‌ها رونمایی کرد. ‌در جعبه آیفون‌های جدید، شارژر و هدفن حذف شده‌اند؛ اپل دلیل این امر را ضرر کمتر برای محیط‌زیست دانسته است. به جای شارژر یک کابل USB-C به لایتنیگ در جعبه این گوشی‌ها قرار دارد (زومیت).برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟