با هتل های کیش روی آب آشنا شوید

 امکانات فراوان رفاهی، توسعه زیرساخت‌ها، زندگی و اهمیت مردم شهر به مسافران ازجمله دلایل رشد روزافزون قدرت شهر در جلب نظر مردم و سفر آن‌ها به جزیره محسوب می‌شود. شاید شما از مکان‌های دیدنی کیش آگاهی کاملی نداشته باشید. دراین‌صورت باید برای شما توضیح بدهم که تنوع بسیار زیاد جاذبه‌های تفریحی شهر یکی دیگر از دلایل توجه مردم به کیش است. شما می‌توانید در یک سفر راحت و بدون دغدغه زندگی راحت و تجربه‌های بسیاری کسب کنید که تقریبا می‌توان گفت در هیچ شهر گردگشگری ایران نمی‌توان آن‌ها را یافت. در این مطلب ضمن معرفی مکان‌ها گردگشری شهر کیش به بررسی یکی از هتل‌های این شهر می‌پردازیم که خود به‌تمامی می‌تواند دلیلی برای سفر شما باشد. ادامه مطلب همراه با بررسی هتل های کیش و نحوه رزرو هتل کیش از علی بابا است که کمک بسیاری به راحتی شما در سفر می‌کند. درادامه هتل ترنج کیش را هم بررسی می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.

مکان‌های دیدنی کیش

بوستان آهوان

تقریبا می‌توان گفت در همه شهرهای توریستی ایران باغ‌وحش‌های بزرگ با حیوانات متنوع و جالب زیادی ساخته شده که همیشه یکی از مقاصد گردشگران مخصوصا خانواده‌ها بوده است. بوستان آهوان کیش یکی از همین باغ‌وحش‌ها است که می‌تواند دل شما را از بازدید آ‌ن‌جا راضی نگه دارد. در باغ‌وحش آهوان از حیوانات درنده مثل شیر و پلنگ تا حیوانات اهلی و آرام مثل آهو وجود دارد که بازدید از آن‌ها حداقل کودکان را سرذوق می‌آورد. آن چیزی که این باغ‌وحش را از دیگر مکان‌ها متمایز می‌کند، شرایط آهوها در آن‌جا است. آهوان باغ‌وحش قفس و زنجیر ندارند و به‌راحتی در سرتاسر محوطه بزرگ بوستان می‌گردند. این‌که آهوان در یک محوطه بزرگی به‌صورت آزادانه گردش کنند و زمان بازدید شما از دیگر حیوانات روبه‌روی شما باشند، طبیعتا حس خوبی به شما می‌دهد که به یک‌بار تجربه آن می‌ارزد.

دلفیناریوم

کودکان و زوج‌های جوان، معمولا بیش از دیگران به حیوانات مخصوصا ماهی‌ها علاقه نشان می‌دهند. دلفین‌ها یکی از حیواناتی هستند که در رده خود جزو محبوب‌ترین‌ها به‌حساب می‌آیند و دلیل آن هم چیزی جز هوش و شمایل آن‌ها نیست. صورت و بدن دوست‌داشتنی دلفین‌ها همراه با حرکت زیبای آن‌ها در آب‌ها هر تماشاگری را جذب می‌کند. حال به جذابیت طبیعی دلفین، انجام حرکات نمایشی آموزش داده‌شده در دلفیناریوم کیش و بازی و رقص آن‌ها را هم اضافه کنید. در دلفینارویم کیش با آموزشی که به این حیوانات می‌دهند، برنامه‌های خاصی برای شما اجرا می‌کنند که می‌تواند نظر شما را جلب کند. اگر همراه با فرزند خود به آن‌جا می‌روید، تمشای دلفین‌های نقاش را از آن‌ها نگیرید. در قسمتی از برنامه، دلفین‌ها با مداد و قلم‌مو برای کودکان نقاشی می‌کشند که تماشای آن خالی از لطف نیست.

بررسی هتل های کیش

مسئولان کیش با جذب سرمایه سرمایه‌گذاران به این شهر، موجب رونق بسیار زیاد آن‌جا از نظر امکانات رفاهی برای مسافران شدند. درادامه این روند هتل‌های متعدد با بناها و معماری‌های متفاوتی ساخته شد که می‌توانید بسته به هدف و شرایط خود آن‌ها را انتخاب کنید. درادامه با هتل ترنج کیش آشنا می‌شویم که تنها هتل روی آب کیش محسوب می‌شود.

هتل ترنج کیش

آب در باور ایرانی‌ها و شاید همه مردم دنیا نشانه آرامش و دوری از استرس‌ها است. همیشه یکی از آرزو‌های بیشتر مردم زندگی در یک خانه ساحلی نزدیک به دریا بود؛ طوری‌که فرد بتواند بدون دغدغه زندگی دوست‌داشتنی داشته باشد. تجربه چند روزه زندگی نه کنار بلکه روی آب می‌تواند این آرزو را برای شما محقق کند. هتل ترنج اولین هتل روی آب خاورمیانه و ایران محسوب می‌شود. معماری هتل که مثل نامش برگرفته از طرح اصیل بته جقه ایرانی است، شما را به‌وجد می‌آورد. هتل ترنج هتلی پنج ستاره در ساحل جزیره کیش است که می‌توانید درادامه امکانات و مشخصات آن را مطالعه کنید.

BLO9Hc5InqEz

رمانتیک و دیدنی

جدا از همه امکانات و صرف‌نظر از هر ویژگی خاصی منظره و دید بسیار عالی هتل ترنج است که دل هر بیننده‌ای را می‌برد. این هتل با معماری زیبا روی آب‌های خلیج‌فارس ساخته شده و شما می‌توانید لحظه‌به‌لحظه دریا را در آن‌جا مشاهده کنید. گزافه نیست اگر بگویم رمانتیک‌ترین فضای موجود در کیش همین اتاق‌های هتل ترنج است. کف هر اتاق هتل که روی آب قرار دارد فضایی شیشه‌ای تعبیه شده تا شما بتوانید دریا را نزدیک‌تر از هر زمان دیگری حس کنید. مطمئنا چند روزی فقط زیبایی‌های اتاق شما را مشغول می‌کند و اصلا به فکر دیگر امکانات هتل نمی‌روید؛ اما بهتر است سری هم به بیرون اتاق‌هایتان بزنید. روی پشت بام وانی قرار گرفته که فضایی دنج با ویوی کامل دریا را برای شما آماده می‌کند. آبتنی در وانی بزرگ همراه با نوشیدن لیموناد یا شیک خوش‌طعم کافه هتل مطمئنا تجربه دوست‌داشتنی است.

اگر به این نوع مکان‌ها و هتل‌ها علاقه‌مند هستید، مطئن باشید که در خاورمیانه جایی جز هتل ترنج وجود ندارد و شما می‌توانید آن را در کیش تجربه کنید. یکی از ویژگی‌های مهم هتل امکان رزرو آنلاین اتاق‌ها است که با توجه به استقبال مردم از هتل و محدودیت اتاق‌ها باعث می‌شود که شما خدایی ناکرده به در بسته بر نخورید. شما می‌توانید با امکان رزرو آنلاین هتل کیش از علی بابا به‌راحتی اتاق موردنظر خود را انتخاب کنید و بدون استرس از پربودن آن راهی این جزیره شوید. هتل های کیش تنوع بسیار زیادی دارند؛ اما از آ‌ن‌جایی که فقط یک هتل روی دریا در ایران وجود دارد، پس درنگ نکنید و با رزرو آنلاین هتل کیش از علی بابا یک قدم به تجربه‌ای بی‌نظیر نزدیک شوید.

کدخبر: 603135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟