پرچمدار جدید لنوو با حافظه قوی تر راهی بازار شد

لنوو قصد دارد پرچمدار جدید خود یعنی Z5 را با حافظه 4 ترابایتی ماه بعد به صورت رسمی به بازار عرضه خواهد کرد.

پرچمدار اندرویدی بعدی کمپانی لنوو یک فبلت با مدل Z5 خواهد بود. مسئولان این شرکت اعلام کرده‌اند این فبلت کمی زودتر و در ماه بعد یعنی ژوئن به صورت رسمی به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به پست‌هایی که در پیام رسان چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده، قرار است این فبلت در 5 ماه ژوئن (15 خرداد) روانه بازار آسیای شرقی شود.

بر اساس بیانات مسئولان شرکت لنوو، قرار است این تلفن همراه هوشمند از 18 فناوری جدید و ثبت شده در دنیای موبایل استفاده کند و بسیاری از اولین‌ها را در صنعت گوشی‌های هوشمند به رخ بکشد که اولین غافلگیری آن‌ها برای کاربران خود حافظه داخلی 4 ترابایتی این پرچمدار است.

این فبلت علاوه بر حافظه 4 ترابایتی، از یک صفحه نمایش با دستاورد جدید و استفاده 95 درصدی از جلوی گوشی بهره‌مند است. پردازنده این گوشی هوشمند ساخت شرکت Qualcomm و مدل Snapdragon 845 است که همراه با رم 6 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود.

شرکت لنوو همچنین این مژده را داده است که Z5 دارای باتری با ظرفیتی است که این فبلت با شارژ کامل در حالت استندبای، 45 روز روشن می‌ماند و حتی اگر آخرین میزان شارژ آن باقی مانده باشد، تا 45 دقیقه می‌توان با آن صحبت کرد.

 

کدخبر: 384565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟