واکنش شهاب حسینی به فیلم توقیفی آشغال های دوست داشتنی

شهاب حسینی در اینستاگرام Instagram نوشت: محسن امیر یوسفی رو از آتشکار شناختم خلاقیتش در روایت داستان جالب و تازه بود. بعد از اون با دیدن فیلم کوتاه هملت در کهریزک متوجه فانتزی ذاتی موجود در اندیشه او شدم و علاقه مند به همکاری تا اینکه آشنایی حضوری بین ما در ارائه فیلمنامه آشغال های دوست داشتنی شکل گرفت و من رو به وجد آورد از اینکه دیدم فضای فانتزی و جالب ذهن او در خدمت روایت قصه ای قرار گرفته که هدفی جز تاکید بر وحدت ملی نداره و این همون چیزی بود که جامعه آنروز به شدت نیاز داشت.

فیلم در قالبی متفاوت و جالب و بدون هدفگیری و جهت گیری خاص عقاید مختلف و اقشار فکری جامعه را به گفتگو، تامل و تعامل با یکدیگر دعوت میکند و در نتیجه همه طیف های فکری مختلف در جامعه را فرزندان و بستگان یک سرزمین و یک مام وطن می داند.

همین معنا و مفهوم تفرقه زدایی بود که برای همکاری در این پروژه در قالب ایفای یکی از نقش های فیلم اولین و اصلی ترین مشوق من بود چون همواره و در هر کاری که مسئولیت اون رو عهده دار میشم در جستجوی حقیقت هستم و جرعه ای از شناخت و معرفت بیشتر، برای روح مشتاق و تشنه ام.

بنابراین تصور میکنم. فضای هوشمند جامعه ام بر عکس تصور کسانی که درباره این فیلم ابراز نگرانی دارند، کاملاً ظرفیت درک حقیقت موجود در فیلم رو داراست و قلبا هیچ نگرانی درباره بازتاب فیلم در خود احساس نمیکنم چرا که به قول شاعر ما برای وصل کردن آمدیم و نه برای فصل.

لذا قلبا امیدوارم با نمایش این فیلم چه در جشنواره چه در اکران عمومی مصائب چند ساله این فیلم مرتفع بشه و نیت پاک پشت ساخت فیلم از جانب سازندگان و عوامل فیلم، پیش چشم مخاطب و مردم قرار بگیره و منتهی به اندیشه درباره حفظ و حراست همون وحدتی بشه که ضامن بقای هر ملتی است. انشاءالله. ضمن تشکر از صرف وقت مطالعه، با احترام، سید شهاب الدین حسینی.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟