فیلشاه امروز اکران می شود

انیمیشن سینمایی فیلشاه پس از حضور در بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به عنوان تنها نماینده سینمای انیمیشن و کودک در اکران نوروز ۹۷ سینماها روی پرده می رود.

نمایش عمومی این فیلم از صبح امروز در سینماهای پردیس سینمایی باغ کتاب، پردیس سینمایی کورش، پردیس سینما Cinema آزادی، پردیس سینمایی شهرک، پردیس سینمایی چارسو، پردیس سینمایی مگامال، پردیس سینمایی ملت، پردیس سینمایی زندگی، سینما فلسطین تهران، سینما گالری سمرقند، سینما شاهد تهران، سینما سپیده تهران، سینما فردوسی تهران، پردیس سینمایی هویزه مشهد، سینما پیروزی مشهد و سینما سیمرغ مشهد آغاز شده است و بزودی در شهرها و استان های دیگر نیز شروع می شود.

انیمیشن فیلشاه به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری، انیمیشنی ۸۰ دقیقه ای است که با مشارکت ۲۲۰ نفر طی حدود ۲ سال در گروه «هنر پویا» و با مشارکت این گروه به عنوان یک کمپانی خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویر شهر به تولید رسیده است.

داستان «فیلشاه» در جنگلی در آفریقا رقم می‌خورد. رییس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رییس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود.

پخش این انیمیشن برعهده موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟