فروش قسطی خودرو ژاپنی پرطرفدار در ایران با اقساط ۳ ساله

مزدا 3 یکی از پرطرفدارترین خودروهای سواری ژاپنی در ایران از سوی بهمن موتور به صورت اقساطی به فروش گذاشته شده است ، مزدا 3 تا پیش از تحریم های ترامپ حدود ۲۰۰ میلیون تومان قیمت داشت ولی بعد از تحریم قیمت مزدا 3 حدودا ۵ برابر شد. سایت اسب بخار شهریور ماه سال ۱۳۹۶ گزارش کرده است که مزدا 3 گروه بهمن با قیمتی حدود ۱۱۹ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می شود ولی مزدا 3 به صورت صفر کیلومتر اکنون در تیرماه ۱۴۰۰ در بازار بالای ۱ میلیارد تومان قیمت دارد.

خرید این خودرو به صورت قسطی می تواند تا حدودی بار مالی مشتریان این خودرو را کاهش دهد البته طبق بخشنامه فروش بهمن موتور خرید این خودرو به صورت از دم قسط ممکن نیست و متقاضیان باید مبلغی به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرند.

این خودرو – مزدا ۳ تیپ ۴ – در پیش فروش تازه شرکت بهمن موتور با مدل ۱۳۹۸ به متقاضیان تحویل می شود. بهمن موتور در مورد علت این که مزدا ۳ صفر کیلومتر را با مدل ۲ سال قبل به مشتری تحویل می دهد توضیح خاصی نداده است.

طبق بخشنامه فروش مزدا ۳ روش های متنوعی برای خرید قسطی این خودرو به متقاضیان پیشنهاد شده که طولانی ترین دوره پرداخت قسط ۳۶ ماهه است. در این روش متقاضی باید مبلغی حدود ۵۲۸ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت (۴۰۰ میلیون تومان در هنگام ثبت نام و ۱۲۸ میلیون تومان در هنگام تحویل خودرو) به حساب شرکت واریز کند. در ادامه نیز باید اقساط ۱۶ میلیون و ۳۸۳ هزار تومانی را تا ۳۶ ماه به شرکت بپردازد. مشتریان برای خرید مزدا ۳ از این روش باید یک ضامن معتبر نیز به شرکت معرفی کنند که پرداخت اقساط آنها را تضمین کند.

روش دوم برای خرید مزدا ۳ با اقساط ۳۶ ماهه واریز پیش پرداخت ۷۶۰ میلیونی به حساب شرکت و پرداخت ۳۶ قسط ۶ میلیون و ۴۹۹ هزار تومانی است. اگر متقاضیان خواستار پرداخت اقساط در زمان کوتاه تری باشند این امکان برای آنها وجود دارد که قسط ها را به صورت ۱۲ ماهه و ۲۴ ماهه نیز پرداخت کنند.

در جدول زیر می توان اطلاعات پیش فروش مزدا ۳ به صورت قسطی را به صورت کامل مشاهده کرد.

کدخبر: 704064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟