حراج جدید خودروهای ملی / با ۹۰ میلیون پژو ۲۰۷ بخرید!

ایران خودرو از امروز 20 تیرماه طرح پیش فروش پنج محصولش را آغاز کرد .  پیش‌فروش پنج محصول ایران خودرو از امروز 20 تیرماه شروع می‌شود و تا 22 تیرماه طرح پیش فروش ایران خودرو ادامه دارد. اما کدام خودروهای ایران خودرو در این طرح به فروش می‌رود و زمان تحویل کی است؟در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژی دستی و اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای به فروش می‌رود.

آن گونه که ایران خودرو اعلام کرده زمان تحویل این خودروها خرداد تا مردادماه ۱۴۰۱ تعیین شده است. ثبت‌نام برای خرید این خودروها از ۲۰ تا ۲۲ تیرماه انجام می‌شود و زمان قرعه‌کشی، روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه است.

طرح پیش‌فروش ایران خودرو برای این پنج خودرو در حالی آغاز شده است که قیمت ۲۰۷ و دنا پلاس در بازار افزایش قابل توجهی داشته است.

شرایط ثبت‌نام خودرو

در این طرح پیش‌فروش خودرو، هر کد ملی فقط می‌تواند یک خودرو ثبت‌نام کند. متقاضی باید گواهینامه رانندگی (حداقل پایه سوم) داشته باشد. متقاضی نباید در ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا خودرویی خریده باشد.

شماره کارت و تلفن باید به نام خود متقاضی باشد. تنها افراد حقیقی می‌توانند در این طرج شرکت کنند و امکان ثبت‌نام اشخاص حقوقی وجود ندارد.

گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو الزامی است.

سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى می‌ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتری می‌شود.

برای اطلاع از شرایط و ثبت‌نام در این پیش‌فروش به سایت esale.ikco.ir مراجعه کنید.

منبع : تجارت نیوز

کدخبر: 704025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟