مسکن ملی اقساطی مورد تایید وزارت راه نیست

مسکن ملی اقساطی طرحی که به تازگی عنوان شد. اواسط خرداد ماه 1400پیامک‌ هایی در خصوص فروش مسکن ملی اقساطی با پیش پرداخت 90 میلیون تومان و اقساط ماهیانه 7 میلیون به برخی افراد ارسال شد. به دنبال بررسی‌ ها از منشأ ارسال پیامک‌ های مسکن ملی اقساطی مشخص شد یک شرکت تعاونی آنها را ارسال کرده است. در خصوص جزئیات طرح مسکن ملی اقساطی عنوان شد این پروژه ارتباطی با طرح اقدام ملی مسکن که در حومه شهرها احداث می‌شود ندارد و مربوط به داخل شهر تهران است.

به گزارش اقتصادی رکنا، وزارت راه و شهرسازی درخصوص طرح مسکن ملی اقساطی اطلاعیه صادر کرد. در اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی آمده است؛

« وزارت راه و شهرسازی در خصوص «طرح ملی مسکن اقساطی» مسئولیتی ندارد.  اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران که اقدام به ثبت‌نام برای واگذاری مسکن در قالب طرحی تحت‌عنوان طرح ملی مسکن اقساطی کرده، هیچ‌گونه مجوزی از وزارت راه و شهرسازی برای انجام ثبت‌نام و سایر امور از جمله اخذ پول، پیش‌فروش و ساخت‌وساز مسکن ندارد.

صرفاً عنوان مطروحه تشابه اسمی با طرح دولتی اقدام ملی مسکن دارد. از این رو تاکید می‌شود وزارت راه و شهرسازی هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال متقاضیان ثبت‌نامی، فعالیت، مبالغ اخذ شده و سایر اقدامات اتحادیه مذکور ندارد.»

کدخبر: 703079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟