طرح فروش اقساطی خودروها به بازنشستگان نجومی بگیر !

شرکت مدیران خودرو که از پاییز سال 99 به یکباره خودروهای گروه چری و ام وی ام را به طور ناگهانی و بدون حساب و کتاب از 100 میلیون تا 200 میلیون گران کرد و به یکباره فروش نقدی خود را تقریبا کامل از دست داد، در ماههای گذشته به انواع و اقسام راههای مختلف برای فروش دست زد و اقدام به فروش اقساطی خودروهای خود با شرایط مختلف و سود بیش از بیست درصد تا 5 سال کرد که با توجه به گرانی خودروها که از 70 تا 150 میلیون تومان قیمت کارخانه از بازار گرانتر است و قدرت خرید مردم هم پایین آمده این بار راه جدیدی را برای فروش خودروهای گران چینی مونتاژ داخل خود در پیش گرفته و طرح های فروش اقساطی خود را برای بازنشستگان ارایه نموده است .

به گزارش رکنا: در طرح فروش اقساطی ارایه شده برای بازنشستگان هیچ امتیازی نسبت به طرح های چند ماه گذشته این شرکت مشاهده نشده و فقط منتی بر سر بازنشستگان گذاشته تا شاید به این ترتیب چند بازنشسته را ترغیب به خرید خودروهای خود کند. حال آن که طراحان تبلیغات این شرکت معلوم نیست چه فکری می کنند که می خواهند خودروهای خود را با پیش پرداخت چند صد میلیون تومان و اقساط چند ساله 7 تا 19 میلیون تومانی در ماه به بازنشستگانی بفروشند که اگر پیش پرداخت چند صد میلیونی آنها را نادیده بگیریم اغلب آنها کل درآمد ماهانه اشان به کمترین اقساط این خودروها هم نمیرسد و به قولی با نام بردن از بازنشستگان روغن ریخته را نظر امامزاده کرده اند. در ادامه شرایط عجیب فروش اقساطی این شرکت را ببینید و قضاوت کنید.

بازنشستگان می توانند به صورت خرید قسطی صاحب ۱۰مدل خودرو شوند. تیگو، آریزو و ام وی ام های مختلف ۱۰مدل خودرو در نظر گرفته شده هستند.

بازنشستگانی که سازمان های آنها با گروه مدیران خودرو قرار داد دارند می توانند از طرح فروش قسطی این شرکت برای خرید انواع مدل های خودرو ام وی ام، تیگو و آریزو استفاده کنند.پیش پرداخت های در نظر گرفته شده برای خودروها بسته به مدل خودرو ۳۰و ۴۵درصد است و تسویه در یک بازه زمانی ۶۰ماهه باید انجام شود. نرخ سود ان نیز از سوی شرکت ۲۱درصد عنوان شده است.

البته رقم اقساط خودروهای تیگو و آریزو با توجه به قیمت تعیین شده برای چهار مدل عرضه شده بین ۹ میلیون تا ۱۷میلیون تومان است.سنگینی قسط ماهانه برای خودروهای ام وی ام عرضه شده در این طرح هفت تا ۱۳میلیون تومان در ماه است.

 

خودرو قسطی

کدخبر: 699401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟