زمان از سرگیری پروازهای تهران به لندن اعلام شد

به گزارش رکنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس اعلام کرد که پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در مسیر تهران - لندن و بالعکس از یکم تیر تا ۴ آبان ۱۴۰۰، به روال سابق برگشته و سه روز در هفته انجام می‌شود.

قرار است سه‌شنبه‌ها به برنامه پروازی هما در مسیر تهران-لندن اضافه شود. در حال حاضر پروازهای هما در این مسیر روزهای پنجشنبه و یکشنبه هر هفته انجام می‌شود.

این درحالیست که ایران از ابتدای دی ماه با شیوع ویروس جهش یافته کرونا در انگلستان پروازهای خود را به لندن قطع کرد و بر اساس درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا پروازهای انگلستان تا آخر دی‌ماه ممنوع شد.

این ممنوعیت دوباره تمدید شد و سازمان هواپیمایی به تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی، خارجی و دفاتر فروش اعلام کرد که فروش بلیت تهران - لندن اعم از مستقیم و غیرمستقیم برای جلوگیری از شیوع کرونای انگلیسی، ممنوع است.

با رفع محدودیت‌های کرونایی در کشور انگلیس، پرواز به این کشور از ۱۶ اردیبهشت در روزهای یکشنبه و پنج‌شنبه هر هفته از سرگرفته شد.

به گفته مدیرکل روابط عمومی پرواز تهران-لندن در روزهای مقرر در ساعت ۹ و ۲۰ دقیقه فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) را ترک می‌کند و در ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه وارد فرودگاه لندن می‌شود.

بیشتر محدودیت‌های کرونایی که از ۱۶ دی ماه سال گذشته در پی شیوع افسارگسیخته کرونا در انگلیس اعمال شد، تاکنون رفع شده و تنها یک گام تا بازگشت اوضاع به شرایط عادی باقی‌مانده است. طبق نقشه راه دولت انگلیس، عمده محدودیت‌های کرونایی از ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) رفع خواهد شد​آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟