پمپ بنزین ها با خاموشی های برق تعطیل می شوند؟

به گزارش رکنا، فاطمه کاهی با بیان اینکه به جایگاه‌های عرضه سوخت مایع یعنی پمپ بنزین ها و جایگاه‌های عرضه نفت گاز الزامات و دستورالعمل‌هایی ابلاغ شده که بر اساس آن موظف به تجهیز جایگاه به دیزل ژنراتورها هستند، اظهار کرد: جایگاه ها موظف هستند در مواقعی که قطعی برق اتفاق می‌افتد از طریق دیزل ژنراتورها برق خود را تامین کنند.

وی افزود: اما احیانا ممکن است چون تجهیزات مکانیکی هستند در برخی جایگاه ها دیزل ژنراتوری در سرویس نباشد که این مورد می بایست توسط مالک و مسئولین جایگاه مدیریت و برطرف شود ولی اکثریت به اتفاق جایگاه‌های عرضه سوخت مایع دیزل ژنراتور دارند.

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی قطعی برق بیشتر مشمول جایگاه‌های سی ان جی می‌شود و با توجه به این‌که دیزل ژنراتورها نمی‌توانند برق مصرفی کمپرسورهای جایگاه‌های سی ان جی را تامین کنند با هماهنگی که با شرکت توانیر صورت گرفته در ساعات پیک و در زمانی محدود برق جایگاه های سی ان جی قطع خواهد شد.

کاهی با بیان اینکه از این بابت همکاری‌های لازم را انجام می‌دهیم، گفت: قطعا در این رابطه نیز اطلاع رسانی عمومی از طریق رسانه ها باید از جانب شرکت توانیر صورت پذیرد تا هموطنان زمان قطعی برق برای سوختگیری CNG مراجعه نکنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟