بازگشایی مراکز تعویض پلاک خودرو + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت فعالیت مراکز تعویض پلاک اظهار داشت: بنابر ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فعالیت مشاغل گروه دوم در شهرهای قرمز، کلیه مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری در تمام استان‌های کشور بازگشایی شده و مشغول به ارائه خدمات هستند.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که باید شهروندان از طریق سایت راهور ۱۲۰ و نوبت دهی اینترنتی بازه زمانی و مرکز مد نظر خود را انتخاب کنند، تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از آوردن همراه اضافی از جمله مواردی است که باید‌ شهروندان مدنظر داشته باشند.

وی گفت: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در تمام کشور از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ بوده و بعد از اتمام ماه رمضان از روز شنبه به بعد از ۷ تا ۱۶ خواهد بود.

سرهنگ محمدی در خصوص اعتبار وکالتنامه های منقضی اعلام کرد: به تعداد روزهای تعطیل در هر استان به اعتبار وکالتنامه ها افزوده می شود؛ بنابراین هموطنان نگرانی نداشته و بعد از دریافت نوبت اینترنتی در بازه زمانی مدنظر خود برای دریافت خدمات برای تعویض پلاک به مراکز شماره گذاری پلیس راهور مراجعه کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686092 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟