پیش بینی قیمت سکه در روزهای آینده؛ طلا ارزان می‌شود؟

به گزارش رکنا، محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار قیمت طلا و قیمت سکه در نخستین روز بعد از تعطیلات کرونایی، اظهار داشت: داد و ستدها درحالی بعد از چند هفته تعطیلی، شروع شده که روال معاملات عادی است و تقاضای اضافی در بازار نداریم.

وی درباره اینکه آیا مردم امروز بیشتر خریدار بوده‌اند یا فروشنده؟ گفت: مردم فعلا دست نگه داشته اند تا ببینند وضعیت به چه شکلی می شود. خیلی ها نگران سرمایه هایشان هستند و ترس از کاهش بیشتر دارند ولی خیلی ها هم امروز دست نگه داشته اند. اما به طور کلی روال طبیعی است و شوک قیمتی نداریم.

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار

این فعال در بازار طلا و جواهر درباره قیمت‌های امروز طلا و سکه هم گفت: درحالی که تا روز چهارشنبه به دلیل کاهش قیمت ارز،‌قیمت ها در بازار طلا و سکه نیز کاهشی بود از دیروز و با افزایش قیمت جهانی طلا، روند کاهشی قیمت طلا و سکه متوقف شده است.

وی با بیان اینکه قیمت‌ طلا و سکه نسبت به روز چهارشنبه با افزایش همراه شده است،‌ تصریح کرد: قیمت های امروز در بازار طلا و سکه با توجه به قیمت ارز و قیمت اونس طلا، منطقی است؛ البته قیمت سکه از 9 میلیون و 280 هزار تومان روز چهارشنبه به 9 میلیون و 500 هزار تومان در روز جاری رسیده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن اشاره به افزایش 61 دلاری اونس طلا نسبت به هفته قبل درباره پیش بینی قیمت‌ها در روزهای آینده گفت: در روزهای آتی با توجه به روند مذاکرات وین، احتمالا کاهش قیمت ارز خواهیم داشت که در بازار طلا هم تأثیرگذار است ولی میل به افزایش نداریم.

به گفته وی، هم اکنون هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم 928 هزار تومان، هر مثقال طلا 4 میلیون و 20 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 9 میلیون و 500 هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 9 میلیون و 350 هزار تومان است.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 200 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 260 هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و 850 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟