حجم ویدیو: 14.73M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01

به گزارش رکنا، مازراتی به دنبال جذب نگاه هاست و اکنون قصد دارد یک شاسی بلند خاص و جدید را روانه بازار کند که قرار است نام آن را Grecale بنامد. این طور که مشخص است این خودروی جدید بخشی از آرزو‌های خودروساز ایتالیایی برای راه اندازی ۱۰ مدل جدید تا سال ۲۰۲۳ است.

اگرچه Grecale به هیچ وجه به اندازه ابرخودروی جدید MC۲۰ نیست، اما مطمئناً یک خودروی جذاب است و مخاطبان زیادی خواهد داشت. در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد مازراتی جدید منتشر نشده است اما گمان می‌کنیم قطعات آن را از آلفارومئو استلوویو با اندازه مشابه قرض خواهند گرفت.

از آنجا که مازراتی هیچ گونه جزئیات قیمت گذاری را اعلام نکرده است، تنها می‌توان حدس زد که قیمت Grecale تقریباً مشابه استلویو و X۳ باشد که حدود ۴۳ هزار دلار است. انتظار داریم که این خودرو جمع و جور حداقل یک نسخه با عملکرد بالا Trofeo را ارائه دهد، حتی می‌تواند V-۶ توئین توربو با قدرت ۵۰۵ اسب بخار را به ارمغان بیاورد که به رانندگی باورنکردنی آلفا رومئو Stelvio Quadrifoglio کمک می‌کند.

مازراتی-جدید-1

Grecale با یک موتور بنزینی و همچنین یک پیشرانه کاملاً برقی و هیبریدی در دسترس خواهد بود. اگرچه حدس و گمان در مورد دو گزینه اخیر دشوار است، اما معتقدیم مازراتی می‌تواند نسخه‌ای از چهار سیلندر خطی ۲.۰ لیتری توربوشارژ را دریافت کند که پایه Stelvio را تأمین می‌کند.

این خودرو از گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و درایو عقب یا چهار چرخ می کند.کوچکترین مازراتی سعی در جلب رضایت افرادی دارد که از داشتن خودرو لوکس خود لذت می‌برند.

مازراتی رتبه بندی صرفه جویی در مصرف سوخت برای Grecale ۲۰۲۲ را اعلام نکرده است. با در دسترس بودن پیشرانه‌های تمام برقی و هیبریدی، این فرصت را خواهد داشت تا با گزینه‌هایی مانند مرسدس بنز EQC و ولوو XC۶۰ پلاگین هیبریدی رقابت کند.

مازراتی-جدید-2

مازراتی به تولید خودروهای لوکس و کارآمد مشهور است، که این ویژگی ها در Grecale نیز وجود دارد. در مورد شکل ظاهری طراحی داخلی این خودرو عکس یا مطلبی منتشر نشده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع:گسترش نیوز

کدخبر: 681662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟