شرایط فعالیت بانک ها در 10 روز آینده / بانک ها جزو مشاغل گروه یک هستند

به گزارش رکنا، یکی از پرسش هایی که مطرح می شود این است که آیا بانک ها در تعطیلات سراسری 10روزه به دلیل شیوع کرونا ، تعطیل هستند؟ به گفته برخی از مسئولین بانک ها در سراسر کشور به صورت کامل تعطیل نمی شوند اما فعالیت آنها با برخی محدودیت ها همراه می شود.

در این خصوص گفتگوی کوتاه رکنا با روح الله خدارحمی، مدیر عامل بانک کشاورزی ، را بخوانید:

بانک ها جزو مشاغل گروه یک هستند

خدارحمی در پاسخ به این سوال که بانک ها جزو مشاغل گروه یک به حساب می آیند گفت: بانک ها جزو مشاغل گروه یک هستند. اما با ظرفیت کم فعالیت می کنند. به طوری که با نیمی از پرسنل کار می کنند.

مدیر عامل بانک کشاورزی در ادامه گفت: ساعت بانک ها تغییری نکرده است و جزو فعالیت هایی هستیم که همیشه موظف به خدمت هستیم. پرسنل در شعب باید حضور داشته باشند.

خدارحمی در آخر با بیان این که جزئیات کار فردا ابلاغ می شود ، گفت: ما براساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا عمل می کنیم. پیش از این هم سابقه داشته است که در تعطیلی ها فعالیت داشته باشیم، اما در ادارات مرکزی افرادی که لازم است، حضوری می یابند و مابقی دورکاری می کنند.

فعالیت بانک‌های دولتی و نیمه‌ دولتی از ۲۱ فروردین

طبق بخشنامه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا بانک‌ ها در تمام کشور فعال بوده است و کارکنان با توجه به وضعیت و شرایط هشدار هر شهر که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای هر شهر اعلام می‌ شود، در محل کار حاضر خواهند شد.

به گفته دبیر شورای هماهنگی بانک‌ های دولتی، طبق این بخشنامه کارکنان بانک‌ها در شهر‌های وضعیت «زرد» با 100 درصد پرسنل، در شهر‌های وضعیت «نارنجی» با دو سوم پرسنل و در شهر‌های وضعیت «قرمز» نیز با حضور 50 درصد کارکنان فعالیت خواهند داشت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 676003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟