450میلیار برای خرید اوتوبوس اختصاص داده شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد فعالیت این شرکت در تعطیلات نوروز گفت: در شرایطی که بخش عمده‌ای از مشاغل به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند اما این موضوع باعث ایجاد یک فرصت برای همکاران ما در حوزه اتوبوسرانی شد تا ضمن استمرار خدمات خود، نسبت به رفع عیب اتوبوس‌های فرسوده و معیوب اقدام کنند.

افزود: به رغم اینکه در سال 99 فشار بسیار زیادی بر دوش همکارانم در شرکت واحد قرار داشت اما سرویس‌دهی ما حتی یک ساعت نیز قطع نشد و در تعطیلات نوروز، علاوه بر فعالیت خطوط عادی، خطوط بی‌آرتی به فعالیت شبانه‌روزی خود ادامه می‌دهند.

وی در خصوص دلیل تأخیر در ورود اتوبوس های بی‌آرتی به ایستگاه‌ها در ایام عید گفت: تنظیم زمان حرکت اتوبوس‌ها در این ایام، متناسب با تقاضای سفر است و اصولاً حمل و نقل عمومی نه تنها در تهران، بلکه در همه جای دنیا تقاضامحور است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره خبر خوب حوزه اتوبوسرانی در سال 1400 با اعلام اینکه خوشبختانه اوراق مشارکت سال 99 را در ساعات آخر سال توانستیم نهایی کنیم، خاطرنشان کرد: 450 میلیارد تومان از این اعتبار به شرکت واحد تعلق گرفته است که با استفاده از آن، نسبت به خریداری اتوبوس‌های جدید در سال 1400 اقدام می‌کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟