معاملات مشکوک این نمادها در بورس امروز

به گزارش رکنا، در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار سهام در ادامه روند دیروز با بهبود تقاضا در نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با رشد ۲۴ هزار و ۳۴۴ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۱۹۹ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۱۱ و ۱.۶ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا با داد و ستد بیش از ۱.۳ میلیارد سهم و ایران خودرو، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، بانک پارسیان به همراه بانک تجارت با تقاضای ۹۷۲، ۵۷۳، ۴۰۵ و ۳۱۸ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۸ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با رشد اندک قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۱۹.۵ میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های مدیریت انرژی امید تابان هور، پتروشیمی جهرم، پلی پروپیلن جم، لوازم خانگی پارس، نوش پونه مشهد، پتروشیمی مبین، پتروشیمی خراسان، توسعه بین الملی پدیده شاندیز، سرمایه گذاری توکا فولاد، بیمه اتکایی ایرانیان، سرمایه گذاری استان لرستان، توسعه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری توسعه و عمران زاگرس و قند ثابت خراسان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور سه پتروشیمی، سه شرکت سرمایه گذاری به همراه ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟