ارزش پالایشی یکم امروز دوشنبه 18 اسفند

به گزارش رکنا، واحد‌های ارزش پالایشی یکم امروز ۱۸ اسفند ماه مثبت معامله شد و با ۵.۰۲ درصد افزایش قیمت مواجه شدند و تا امروز ۱۲ درصد ضرر برای خریداران اولیه این واحد‌ها به همراه داشته است. امروز نماد شپنا تاثیر بسزایی در رشد شاخص داشت.

همچنین در بین نماد‌های این صندوق نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۵.۵۶ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۵.۵۵ درصد رشد و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۴.۹۱ درصد رشد و شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۵.۳۷ درصدی امروز را به پایان رساندند.

امروز دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۵.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۸۱۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۶.۶۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۹۴۹ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟