آخرین مهلت ثبت نام دانشجویان و طلاب متقاضی اینترنت رایگان

تاکنون ۵۰ درصد دانشجوها و طلبه‌های معرفی شده برای دریافت بسته‌های خود ثبت نام کرده و بسته‌های اینترنتی آن‌ها فعال شده است.

به گزارش رکنا، دانشجویان و طلابی که تاکنون نسبت به دریافت هدیه اینترنت رایگان وزارت ارتباطات اقدام نکرده‌اند تا ساعت ۱۲ فردا شب (شنبه ۹ اسفندماه) فرصت ثبت نام دارند و این مهلت قابل تمدید نیست.

با توجه به اینکه از روز یکشنبه‌ هفته آینده، ترافیک استفاده از سامانه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و حوزه‌ها دیگر رایگان نبوده و یارانه آموزشی تنها از طریق بسته‌های ۶۰ گیگا بایتی در اختیار دانشجویان و طلاب قرار خواهد گرفت، متقاضیانی که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند می توانند در مهلت باقی‌مانده با مراجعه به سایت ictgifts.ir ثبت نام خود را تکمیل کنند.

براساس این گزارش،‌ هر کدملی صرفا یک مرتبه حق ثبت‌نام در سامانه را دارد و پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام، به هیچ وجه امکان تغییر اطلاعات وجود نخواهد داشت. در صورتی که به‌دلیل عدم وجود اطلاعات پایه‌ای، ثبت نام با موفقیت انجام نشود، در آخرین مرحله ثبت نام، امکان ثبت اعتراض در سامانه پیش بینی شده است. بدیهی است برای اخذ تایید، اعتراضات به صورت دوره ای در اختیار وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز حوزوی قرار می گیرد و دانشجویان می توانند موضوع را از این سازمان‌ها پیگیری کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 665266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟