نام بنیانگذار مرموز بیت کوین فاش شد

به گزارش رکنا، جاستین سان، بنیانگذار رمز ارز ترون در حساب توئیتر خود نوشت: "ایلان ماسک (صاحب کمپانی تسلا) همان ساتوشی ناکاماتو است."

ساتوشی ناکاماتو مرموز کیست ؟

ساتوشی ناکاماتو، نام اعلام شده‌ای است که می‌گویند بنیانگذار و سازنده ناشناس بیت کوین است که دامین و مجموعه بیت کوین را پدید آورده است. ساتوشی ناکاماتو در این باره یک بیانیه معروف هم منتشر کرده، اما هویت او تا حالا هیچ‌وقت روشن نشده است.

این ادعا احتمالا به این خاطر مطرح شده که ایلان ماسک بار‌ها و بار‌ها راجع به این ارز دیجیتال صحبت کرده و حمایت‌های بسیاری هم از این ارز در فضای مجازی داشته است.

حمایت ایلان ماسک از بیت کوین

چندی پیش ایلان ماسک با یک توییت و اسم آوردن از بیت کوین، رشد قابل توجهی را برای این رمز ارز رقم زد، البته شایعاتی هم درباره این که ایلان ماسک یکی از سهامداران بیت کوین است هم در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

ایلان ماسک اخیرا به یک حامی قوی بیت کوین تبدیل شده است. وی قبلا اعلام کرده بود که برای دریافت بیت کوین در معاملات خود مشکلی ندارد و نمایه توییتر خود را به بیت کوین تغییر داده بود.

آیا ایلان ماسک صاحب بیت کوین است؟

همین دو روز پیش بود که خبر خرید ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط ایلان ماسک رسانه‌ای شده بود که باعث رشد شدید قیمتی این رمز ارز شد.

بیت کوین

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 660203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟